Зертханалық жұмыс №3: Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау.

9 «А» сынып. ФИЗИКА.

Ашық сабақ.

Сабақтың тақырыбы:  Зертханалық жұмыс №3: Маятниктің көмегімен еркін түсу үдеуін анықтау.

Сабақтың мақсаты:  Оқушылардың  өзіндік тәжірибені жасау барысында өтілген тарау бойынша білімдік және біліктілік ойларын қалыптастыру, ойлау қабілеттерін арттыру, танымдық қабілеттерін дамыту.

Оқу мен тәрбиелеу міндеттері:

  1. Оқушылардың физика пәніне танымдық көзқарастарын нығайту.
  2. Табиғатқа сүйінішпіліктерін арттыру.
  3. Пәңге қызығушылықтарын арттыру.

Сабақ түрі:  Дәстүрлі-көрнелік

Әдіс – тәсілдер:  Топтық

Құрал-жабдықтар: Оқулық, электрондық оқулық, физикалық көрнелік аспаптар,  бейнекөрнелік.

ЖОСПАР:

  1. Ұйымдастыру
  2. Техника қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.
  3. Жұмыс барысымен таныстыру.
  4. Зертханалық жұмысты орындау.
  5. Үй тапсырмасын беру.

Сабақ барысы:

  1. Оқушыларды түгелдеу
  2.  Техника қауіпсіздік ережелерімен таныстыру.

III.  Жұмыс барысымен таныстыру:  БЕЙНЕ СЛАЙД.

Құрал жабдықтар: Штативтер, 1 м ине жіп, сақиналы тұрғылар, секундомер( секунд тілшесі бар сағат).

  1. Зертханалық жұмысты орындау: Визуалды бақылау.

Назар аудару*

  1. Кестені сызу.
  2. Формулаларды есеп нәтижелерін шығаруға дұрыс пайдалану.
  3. Өлшеу дәлдігін дұрыс бағалау.
  4. V. Қорытынды шығару: Үй тапсырмасын беру: Өлшеу дәлдігін есептеп шығару, қорытындысын жасау «Не істедік? Нені үйрендік?»

 

 

Критериялық бағалау парағы 9 сынып .

Тарау:«Тербелістер»

Оқушының аты-жөні: _______________________________________

 

күні 

 

 

Тақырып

Карточкамен жұмыс, оқулықпен жұмысФомрмуланы жазуы,ережесін айталуы

 

Өрнегін жазуы,

оны атап білуі

 

Есептерді шешу барысы,

оның нәтижесіне жетуі

 

Алған ұпайы

 

Бағасы

ABCD
1
2
3
4
5

 

Критериялар:

Критериялар жауаптары толықЖауабында қателіктер болсаКөмекпен берген жауап болсаЖауабы жоқ
A5320
B5320
C5320
D5320
Жалпы ұпайы:20-1817-1211-65-0
Алған бағасы:«5»«4»«3»«2»

 

Зертханалық жұмысты бағалау парағы:

күні 

 

 

Тақырып

Жұмысты орындау барысы (жазуы,ереженің сақталуы)Фомрмуланы жазып білуі

 

Есептеу  барысы,

оның нәтижесіне жетуі

Қорытынды жасау барысы 

Алған ұпайы

 

Бағасы

ABCD