Электр кернеуі. Электр кернеуінің бірліктері. Вольтметр.

143

 

Сабақтың тақырыбы:  Электр кернеуі. Электр кернеуінің бірліктері. Вольтметр.

Сабақтың мақсаты:   а) Білімділік:   Токты сипаттайтын физикалық шама кернеудің

мағынасын түсіндіру, оның бірліктерімен танысу.

ә) Дамытушылық: Оқушының логикалық ойлау қабілетін арттыру,

өздігімен жұмыс істеуге дағдыландыру,шығарма-

шылық қабілеттерін дамыту.

б) тәрбиелік: Физика пәніне деген қызығушылығын,икемділігін,

дүниетанымын арттыру.

Көрнекілігі;  Амперметр, шам, ток көзі, кілт, Вольта суреті, сөзжұмбақ, таратпалы

карточкалар, 220В лампа,документ  камера,интерактивті тақта.

Сабақ түрі:  Аралас сабақ.

Сабақ типі:  Ой ашу.

Сабақтың барысы:  1. Ұйымдастыру кезеңі:оқушылардың назарын сабаққа аудару,сабақ жоспарымен таныстыру.

  1. Үй тапсырмасын сұрау:а)Үй тапсырмасы бойынша қайталау сұрақтарын беру.

Қайталау сұрақтары:

1.Электр тогы деген не?

2.Ток күші дегеніміз?

3.Ток күші неге тең? Бірлігін жаз.

4.Ток күшін өлшейтін құрал.Шартты белгісі.

5.Ток жұмысы неге тәуелді

6.Токтың әсерін атаңдар

7.Токтың жылулық әрекеті. Мысал келтіру.

 

б)Берілген суреттер бойынша амперметр көрсеткіштерін және

бөлік құнын анықтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттегі қай тізбекте тоқ күші көп екенін анықта

 

 

 

Суреттегі амперметрдің көрсеткішін табыңдар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

в)Берілген сұлба бойынша алдарындағы берілген құралдарды

пайдаланып электр тізбегін құрастыру,үш қатар нәтижесін

салыстыру және сол бойынша қорытынды жасау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Сергіту жаттығуын жасату

Сергіту жаттығуы: Ток көзінің оң полюсі

Ток көзінің теріс полюсі

Уақыт деген шамамыз

Өзгермейтін ток мына біз.

 

  1. Жаңа тақырыпты баяндау

а) өткен сабақты еске түсіру

ә) кіріспе сұрақтары

б) қауіпсіздік ережесін еске түсіру,танысу

в) тәжірибе көрсету

г) тізбектің бөлігіндегі кернеу туралы ұғым еңгізу

д) кернеу туралы түсінік

е) оның бірліктері

ж) Вольта туралы қысқаша мәлімет

з) Мұғалімнің жаңа сабақ материалын қорытындылауы                                                                                                                                              5. Жаңа сабақты бекіту

а) сұрақ-жауап әдісі

ә) есептер шығару

б) карточкамен жұмыс

в) сұлба бойынша жұмыс істеу

г) сөзжұмбақ шешу.                                                                                                            6. Оқушылардың білімдерін бағалау

  1. 7. Үйге тапсырма беру. Рефлексия.

 

 

 

Тәжірибе.1.Электр тізбегін құрастыру.электр тізбегіне қалта фонарының шамы тіркелген.

Ток көзі- аккумулятор.

Тәжірибе.2. Электр тізбегіне үй ішін жарықтандыратын шам тіркеген. Ток көзі-жарықтандыру желісі.

 

Есеп №1.

Тізбектің бір учаскесі арқылы 10Кл электр өрісі өткен кезде 10Дж жұмыс істейді. Тізбектің осы учаскедегі кернеуін анықта.

Есеп №2.

Электр лампасындағы кернеуі 6В. Осы лампаның қылының көлденең қимасы арқылы 10Кл электр өрісі өткен кезде қандай жұмыс істелінеді?

 

Карточка №1

Электр лампасындағы кернеуі 6В. Бұл нені көрсетеді? Осы лампа қылының көлденең қимасы арқылы 2Кл электр өрісі өткенде қандай жұмыс істелінеді?

Карточка №2

Тізбектің бір учаскесі арқылы 1Кл электр өрісі өткенде сол учаскеде 5Дж жұмыс істеледі. Осы учаскедегі кернеу қандай?

Карточка №3

Электр лампасындағы кернеуі 7В. Осы лампа қылының көлденең қимасы арқылы 5Кл электр өрісі өткенде қандай жұмыс істелінеді?

 

 

  1. Кернеу бірлігі қалай белгіленеді? (В)
  2. Зарядталған бөлшектің реттелген қозғалысы.(Тоқ)
  3. Электр зарядының өлшем бірлігі.(Кулон)
  4. Тоқ көзі.(Гальвани)
  5. Грек тілінде янтарьды не дейді? (Электрон)
  6. Тоқ күшінің еселік бірлігі.(Килоампер)