Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер

Сабақтың  тақырыбы: Атаңа не қылсаң, алдыңа сол келер

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:Оқушылардың  ата-ана туралы,оларға құрмет жасау туралы және Қр ата-анаға қатысты  заңнамалары жайлы білімдерін арттыру.

Дамытушылық: Ата –ана,туыс  туған,олармен  қарым-қатынас  жасау  дағдыларын  дамыту

Тәрбиелілік: Оқушыларды ата-ансын,үлкенді құрметтеуге,кішіпейілділікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Ойын сабақ

Сабақтың әдісі:оқыту,түсіндіру

Қолданған технология: СТО стратегиялары элементтері

Көрнекілігі:оқушылар жазған эссе,интериактивтік  тақта,кітапшалар құрастыру.

Сабақтың барысы:

І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылардың сабаққа даярлығын қадағалау.

2.Сабақтың  ерекшелігімен тансытыру.

3.Бағалау парағын тарату.

4.Қонақтармен сәлемдесу

Үлкеге де сіз,

Кішіге де сіз,

Сіздерге бас иіп,

Сәлем бердік біз!

Оқушылар бүгін біздің  сабағымыз  ерекше  болмақ.Біз бүгін өзімізді « жас жазушылар одағының мүшелері»-деп ойлайық.Сонымен іске сәт ,«жас жазушылар!»Бұл одақтың   жетекшісі мен Ильясова Гульбаршын  Аяпбергенқызы.

Сабақтың ережесі:

1.Тыныштық сақтау

2.Сабаққа белсене араласу

3.Сабақта берілген жауаптарды қайталамау

4.Сабақ  барысында  өз нұсқаңды ұсыну

ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.

1.Үйге берілген тапсыманы тексеру

2.Оқушылар дайындаған эссені оқыту,талдау.

ІІІ.Мағынаны тану.   Ой шақыру

Сыйластық

қарсыласпау                                                               амандасу

 

рұқсат сұрау                                                                  орын беру

 

құрметтеу                               алдын кеспеу               сыйлау

 

Сонымен оқушылар демек  біздің бүгінгі жүргізетін  жұмысымызға  арқау болатын  бұл  ата-анаға  құрмет- сыйлау болмақ.

ІҮ. Жаңа сабақ

1.«Атаңа не қылсаң,алдыңа сол  келер» -мақалына талдау жасау (оқушы пікірі)

2.Мәтіннің  бірінші бөлігін оқу,талдау

3.Мұғалім  рафт әдісі бойынша оқушылардың оқулығын жапқызып қойып  интериактивтік тақта арқылы  оқулықта берілген аңыздың бірінші бөлігін ұсынады.

Ескерту!

1.Аңыз   деген не?

Аңыз –дегеніміз халық ауыз әдебиетіне жатады.Аңыз тарихта болған адамның басына құрылған шығарма.Адамның басында өткен жайттар мен қиял-ғажайып араласып келеді.

Демек аңыз ауыз әдебиеті болғандықтан біз оған өз қиял-ғажайып пікрімізді еңгізуімізге болады. Онда……

1-тапсырма

Ертеде бір елдің ханы: «Қартайған әкелерін  балалары биік құздан құлатып  өлтірсін!» деген жарлық беріпті.Халық осы жарлықты орындапты.Бір жас жігіт  өзінің әкесін  құз басына әкеліп,итеруге дайындала бергенде әкесі күліпті.Бала таңданып,  «Әке неге күлесің?» деп сұрайды.

Сонда әкесі:………………

4.Оқушылардың нұсқалары тыңдалады.

  1. Мұғалім рафт әдісі бойынша оқушылардың оқулығын жапқызып қойып интериактивтік тақта арқылы  оқулықта берілген аңыздың екінші бөлігін ұсынады.

2-тапсырма

Сонда әкесі: «Мен де сен сияқты осыдан көп жыл  бұрын  әкемді құздан итеріп едім.Міне ,енді өзімнің басыма сол  келген соң күлемін» депті.

Мұны естіген баласы………………………….

6.Оқушылардың нұсқалары тыңдалады.

  1. Мұғалім рафт әдісі бойынша оқушылардың оқулығын жапқызып қойып интериактивтік тақта арқылы  оқулықта берілген аңыздың үшінші бөлігін ұсынады.

3-тапсырма:

Мұны естіген баласы  әкесін өлтірмей,ханнан жасырып бағыпты.Кейін елі бір қиындыққа ұшырағанда хан халқын жинап ақыл сұраса,ешкім ақыл бере алмапты.

Сонда жігіт …………………….

Сонда жігіт әкесіне келіп,не болғанын айтқанда,әкесі қиындықты  жеңудің шеуін тауып береді.Сөйтіп ,елін аман сақтап қалады.Бұған риза болған  хан  қартайған адамдарды өлтірмей қайта олардан ақыл кеңес сұрап отыру  керектігін  заңдастырыпты

-Сонымен  оқушылар ата-анамыздың  алдында қандай міндеттеріміз бар деп ойлайсыңдар? (оқушы  пікірі)

-ал ата-ананың баласының алдындағы міндеті ше? (оқушы пікірі)

Осы тақырыпқа ұқсас бұрын әңгімелер немесе жағдайларды өмірден кездестіріп,естіп көрдіңдер  ме?

Ү.Дәптермен жұмыс:

1.Мәтінде кездескен  мақалдарды дәптерге жазу,талдау (оқушы ойы)

Мұғалім ҚР республикасының  жанұя,отбасына қатысты заңнамасы туралы айтып өтеді.

 

 

 

ҮІ.Қортытындылау:

 

ҚР республикасының  заңнамасының  «жанұя және  отбасы»  бөлімі

Бала құқығы  конвенциясынан

21-бап. Баланың отбасында өмiр сүру және тәрбиелену құқығы

Баланың мүдделерiне қайшы келетiн жағдайларды қоспағанда, әрбiр баланың отбасында өмiр сүруге және тәрбиеленуге құқығы, өзiнiң ата-анасын бiлуге құқығы, олардың қамқорлығы мен тәрбиесiн алуға құқығы бар.

 

24-бап. Ата-анасының баланы тәрбиелеу, күтiп-бағу және асырау жөнiндегi мiндетi

  1. Ата-анасы немесе басқа да заңды өкiлдерi өздерiнiң қабiлетi мен қаржы мүмкiндiктерi шегiнде баланың жан-жақты дамуы үшiн қажеттi жағдай жасауға мiндеттi.
    2. Ата-анасы баланы тәрбиелеуге, оны күтiп-бағуды жүзеге асыруға, материалдық жағынан қолдап, оның әл-ауқатына қамқорлық жасауға, тұрғын үймен қамтамасыз етуге мiндеттi.

3.Кәмілеттік жасқа жеткенше  асырап,бағуға,барлық жағдайын жасауға міндетті.

-міне сондай-ақ  осы бөлімде баланың ата-анасы алдындағы  міндеттері де қарасытырылған.

1.Бала  кәмілеттік жасқа  толғаннан  кейін ата-анасына қамқор болып,тамағын беріп,киіндіруге  міндетті.

2.Қартайған ата-анасының  барлық жағдайын жасап,баспанамен қамтамасыз етуге міндетті.

Бағалау: Бағалау парағын жинап алу.

Үлкен жігіт болып,болашақта жақсы азамат болуларыңа тілектеспін!

Үйге тапсырма:мәтінді түсініп оқып келу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

 

 

 

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау

Оқушының аты –жөні:———————————

Үй жұмысыҮй жұмысын қортындылау1 тапсырма2 тапсырма3 тапсырмаСұрақ- жауапқа араласуСабақты қорытындылау