Анилин

151

 

Тақырып: Анилин

Мақсаты:1)Анилиннің құрылысы мен қасиеттері белсенді менгеруге оқушыларды ынталандыру.

2)Өз бетінше білім алуға және оларды шығармашылықпен  қолдануға  ынталандыру.

3)Анилин туралы білімдерін  бекіту және қабылдау .

Сабақтың  әдісі :Ойын әдісі

Сабақтың көрнекілігі: дидактикалық матириалдар.

Сабактын барысы :1.Ұйымдастыру

  1. Үй  тапсырмасын сұрау

Танымдық бақылау  ойындары (5мин)

1)А)СН3 NH  2         Б)C2 H 5NH 2          В) (С2 H5)2NH       Г)C6H5 NH 2

Аминдердің формуласымен берілген атын сәйкестендір:

А)  CH3NH2              А)   Этил амин

Б)  C2H5NH2                   Б)    Диетиламин

В)  (C2H5)2NH          В)   фенил  амин

Г)   C6 H5NH2                 Г)    Метил амин

2)Көп нүктенің орнына тиісті  сөздерді  тауып жазындар –NH2…. тобы.

3) 1842жылы нитробензолды  күкіртсутекпен тотықсыздандырып, …..

алды.

3.Жаңа сабақ

Тақырыпты  қарап шығуға 5 минут уақыт беріледі

1 « Химиялық эстафета ойыны»

Химиялық реакция теңдеулерін жүзеге асыру (жаттығу ойындары):

 

C6 H5 NO2  —-  C6 H5 NH2     —-    (`C6 H5 NH3 )  Cг   ——   C6 H5 NH2

  • Әңгіме есеп ойыны (жаттығу ойыны)

2,7 г көгерткіш қышқылын метил аминді алу үшін сутектің (қ.ж) қанша көлемі қажет?

/оқушылар өз пікірін айтады/

  • Шығармашылық ойын:

 

 

 

4.Бекіту

Білімді қабылдау мен бекіту  ойындары

1)Анилиннің химиялық формуласы қандай?

2)Анилин қандай заттармен әрекеттеседі ?

3)Анелиннің сапалық құрамын  анықтау  үшін қандай зат қолданады ?

Түйіндеме жасау және бағалау

5)Үйге тапсырма &13.2