Қосындыны санға бөлу

47

Сабақтың тақырыбы: Қосындыны санға бөлу.

Сабақтың мақсаты:

  1. Білімділік: Қосындыны санға бөлу тәсілін меңгерту, есептерді әртүрлі тәсілмен шығарту.
  2. Дамытушылық: Логикалық ойлау қабілетін, оқушының белсенділігін, түрлі тапсырмалар орындау барысында шығармашылық, іскерлік қабілеттерін артттыру. Математикалық тілін, сөздік қорын дамыту, байланыстырып сөйлеуге дағдыландыру.
  3. Тәрбиелік: Оқушыларды ұйымшылдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, білімпаз болуға, ақыл-ой белсенділігін арттыруға тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: кітап, тақта, бор, сызғыш, плакат, қиықшалар.

Сабақ түрі: жаңа сабақ

Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру, есептеу.

Сабақ барысы: І, ІІ, ІІІ, ІV, V, VІ, VІІ, VІІІ.

І. Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу, бүгінгі кезекшіні анықтап, сыныпты түгендеу, оқушылардың сабаққа даярлығын тексеру. Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында психологиялық дайындық жүргізу.

Психологиялық дайындық:

  • Әрбір адам
  • Туысым, досым, жұрағат
  • Әрбір сабақ
  • Үйрену, ұғу, ұлағат.
  • Әрбір ойым
  • Достық, бірлік, адалдық.
  • Әрбір ісім
  • Шындық пенен адамдық.

ІІ. Мақсат қою кезеңі: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Жаңа сабаққа даярлық.

 

 

 

ІІІ. Жаңа сабақ:

  • Балалар бүгінгі біздің сабағымыз жай сабақ емес. Бүгін біз өмір талабына сай құрылған фирмалармен жұмыс істейміз. Біз ірі проблемалар шеше қоймаспыз, бірақ еліміздің дамуына өз үлесімізді қосуға міндеттіміз. Көптеген қазақстандықтар шағын бизнесті дамытып, ел экономикасын дамыту мақсатында еңбек етіп жатыр. Біз қазір үш топқа бөлініп алайық. 1-қатар «Әділ», 2-қатар «Цена», 3-қатар «Алтын» фирмасы болсын. Енді әр фирманың директорларын сайлаймын. Қазір әр фирмаға іс-қағаздары таратылады. Фирманың болашағы осы тапсырманы орындауға байланысты болмақ. Фирма үшін есеп ең басты сала.
  • Әр фирмадан көбейту кестесі сұралады.

Олай болса балалар дәптерлеріңді ашып бүгінгі күн ретін жаза койыңдар. Бүгін қаңтардың отызы. Сынып жұмысы. Қосындыны санға бөлу.

(4+2)/2=6/2=3 Бұл бірінші тәсіл. Алдымен қосындының мәнін есептеп, содан кейін оны санға бөлеміз.

(6+4)/2=6/2+4/2=3+2=5 Бұл екінші тәсіл. Қосылғыштардың әрқайсысын санға бөліп, алынған нәтижені қосу.

№1

6+4/2=10/2=5            8+2/5=10/5=2            10+8/2=18/2=9

Сергіту сәті: — Біраз жұмыс жасадық, енді демалып алайық. Дұрыс жауапқа қолдарыңды екі рет шапалақтайсыңдар, қате жауапқа аяқтарыңды жерге екі рет ұрасыңдар.

  1. Бес жерде тоғызым қырық.
  2. Бес жүзге бес жүзді бөлсем нөл.
  3. Елуге елуді қоссам жүз он.
  4. Абайдың әкесі – Құнанбай.
  5. Мамыр — қыс айы.
  6. 16-желтоқсан жаңа жыл.
  7. Бір минутта 60 секунд бар.
  8. Бір тәулікте 25 сағат бар.
  9. Тіктөртбұрыштың периметрін табу үшін азайтамыз.
  10. Санды нөлге көбейтсе нөл шығады.

 

 

 

 

2 (ә)

(12+8)/2=12/2+8/2=6+4=10                              (15+25)/5=40/5=8

(16+8)/4=16/4+8/4=4+2=6                                 (9+12)/3=21/3=7

(10+6)/2=10/2+6/2=5+3=8                                 (18+27)/9=45/9=5

  1. IV. Түсінгендерін тексеру:

3

(15+21)/6=36/6=6                                   (300+60)/9=360/9=60

(120+20)/10=140/10=14                         (10+22)/4=32/4=8

(14+21)/7=35/7=5                                    (100+200)/3=300/3=100

 

№4

а) Ш: (12+14)/2=12/2+14/2=6+7=13                ә)Ш:80/(4+6)=80/10=8

Ж: әр топта 13 баладан.                               (8*4)+(8*6)=32+48=80

Ж: 32қыз, 48ұл, 8 топ.№5

318+567= 885                     346+95=441

784+136=920                      389+175=564

676+167=843                      435+278=713

168+725=893                      434+486=920

Сергіту сәті:

Бір, екі тұрайық,

Алақанды ұрайық.

Жүгірейік, жүрейік,

Аяқты ұшынан басайық.

Саңырауқұлақтай отырып,

Емендерше тұрайық.

Тұрайық, отырайық.

Тұрайық, отырайық,

Партамызға жайғасайық тып-тыныш.

№6

у*3=270                        720/х=8    2*у=160

у=270/3                         х=720/8        у=160/2

у=90                              х=90              у=80

90*3=270                      720/90=8       2*80=160

270=270                           8=8                 160=160

№7

АВ=2см                 KL=3см                                 MN=4см

2см*3=6см               3см*3=9см                           4см*3=12см

№8

17,75,15,57,51,11,77,55.

  1. V. Сабақты қорытындылау.

Үш топқа қиықшаларға жазылған есептер беремін. Орында отырып орындап, кезекпен  үш топ үш тақтаға жазамыз.

Әр топты, оқушыларды бағалау.

  1. Үйге тапсырма:

№8 есеп 39-бет.