Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары

54
Сабақтың тақырыбы: Оксидтер. Оксидтердің жіктелуі, алу жолдары

Сабақтың мақсаты: Оксидтердің қасиеттеін ұғындыра білу.

Күтілетін нәтиже:   Жоғары-  Оксидтердің жіктелуі мен алыну жолдарын қасиеттерін  меңгерді

Орта-     оксидтердің жіктелуі мен алыну жолыдарын  біледі

Төмен-  оксидтердің жіктелуін біледі.

Негізгі идея:             Металдар мен бейметалдардың оттегімен әрекеттесуінен түзілетін қосылыстардың қасиеттерін ұғындыру.

Дереккөздер:          Интерактивті тақта, стикер, оқулық,АКТ

Қолданылатын әдіс тәсілдер: Инсерт әдісі,топтық жұмыс,құпия сөздің кілтін аш, жасырын элементтер

 

     Уақыты        Мұғалімнің іс-әрекеті               Оқушының іс-әрекеті                          Нәтижесі
.

2  мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.

Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында  бір-біріне тілек айтқызу арқылы  сергіту сәтін  ұйымдастырамын.

Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар  белсенді іс-әрекет жасайды. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасы қалыптасады
 

2  мин

Оқушыларды  төртке дейін санату арқылы топтастырамын. Топтың өзара қарым қатынасын қадағалаймын. Топтастыру ережесіне сәйкес өз топтарына орналасады Оқушылар топқа бөліну әдісін үйренді.
       9  мин Үй тапсырмасын сұрау:      Үй тапсырмасын қарлы кесек әдісімен   қайталаймын.

Жазуға химиялық реакция теңдеулерін беремін.

 

Үй  тапсырмасын  бағдаршам арқылы бағалаймын

Топтағы оқушылар өзара пікірлесе отырып жауаптарын жазады.

Химиялық реакция теңдеуін аяқтап, теңестіреді.

Бағдаршам бағалау әдісі арқылы үй тапсырмасын еске түсіреді.

Үй тапсырмасын толық меңгергені көрінеді.

Өтілген сабақ бойыншабілімдерін нақтыланды.

 

 

 

5- мин

Жаңа сабақтың тақырыбы:

1. Жаңа сабақты тақырыбын ашуда оқушыларға  АКТ арқылы сөзжұмбақ бердім. Сөзжұмбақ арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашты

Сөзжұмбақ  сұрақтарының деңгейлеріне қарай сұраққа жауап берді

Жұлдызша арқылы бағалайды

Оқушы жауаптары  арқылы  жаңа сабақтың тақырыбы айқындалды.
 

 

8 мин

2.Оқулықпен жұмыс жасай отырып:

1-топ оксидтердің жіктелуіне мен алынуына;                                                    2-топ  Оксидтердің физикалық қасиеттеріне                                                 3-топ  Оксидтердің химиялық қасиеттеріне                                                   4-топ оксидтердің қолданылуы тақырыптарына  постер жасаттым.

Әр топ  жасаған постерлерін қорғайды.

 

Оқушылар ізденді, постермен жұмыс жасайды,

 

 

 

Ойларын еркін жеткізеді. Топ бірін-бірі басбармақ арқылы  бағалайды.

 

Оқушылар постермен жұмыс жүргізді, қорғайды.

Оксидтердің қасиеттерімен таныс болды

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

Деңгейлік тапсырмалар:

Тапсырманы орындауда, оқушылар бірдей уақытта бастайды, әр қайсысы білім шыңына өз қабілеттеріне қарй жетеді. Төрт топқа жеке-жеке тапсырма беріледі.

 

Тапсырмаларды дұрыс орындаған оқушыларды критерилер арқылы бағалаймын.

С. Оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазады;

В.Химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атайды;

А.Берілген  окидтердегі металдың массасын анықтайды.

 

Алдарына қойылған критерилер арқылы оқушылар өзін- өзі бағалады

Төмен деңгейдегі— оксидтердің алыну жолдары мен аттарын жазды .

Орта деңгейдегі-химиялық реакцияны аяқтап алынған өнімдердің атын атады.

Жоғарғы деңгейдегі— берілген  окидтердегі металдың массасын анықтады.

Оқушылар өз-өзін реттеп алды.

 

2  мин

Сергіту сәтін АКТ арқылы көрсетемін «Қара жорға» әніне би қимылдарын жасайды, оқушыларды оқыту үшін ынталандырамын Оқушылар би қимылдарын орындайды

«Қара жорға»

Оқушылардың көңілі көтеріледі, келесі тапсырмаға мұқиаттылық танытады.
 

3  мин

Сабақты қортындылау мақсатында топтарға

1.Венн диаграммасы арқылы жұмыс жасау

2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білу.

3.Кері байланыс.

Оқушы өз бетімен ізденуге бет алады. Кері байланыс жасайдды, сабақтан алған әсерін жазады. Алған білімдерін салыстыруды, нені біліп, нені білмейтінін түсінді.
 

2  мин

 

Бағдаршам арқылы  бағалайды; Жұлдызша арқылы бағалайды;

Критерий жасау арқылы өзін-өзі бағалайды, кері байланыспен бағаланады.

Өзіне сын көзбен қарй отырып,

ыталанды

 

Оқушылар өздері-өздерін бағалауды үйренді

 

 

2  мин

 

 

Жаттығу жұмысы.Келер тапсырма бойынша тапсырма беру

 

Іздену

 

Қосымша әдебиеттер. АКТ