Қышқылдар, олардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері.

53
Сабақтың тақырыбы: Қышқылдар, олардың жіктелуі, алынуы химиялық қасиеттері.

Сабақтың мақсаты: Қышқылдардың алыну жолдарын  ұғыну.

Күтілетін нәтиже:   Жоғары  —   Қышқылдардың қасиеттерін түсінеді, тұрмыста қолданылатын қышқылдарды ажырата алады.

Орта    —      Қышқылдардың физикалық және химиялық қасиеттерін ажырата біледі.

Төмен  —      Қышқылдардың жіктелуін түсінді.

Негізгі идея:

 

Дереккөздер:

 

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

 Қышқылдардың   түрлері  мен  қасиеттері  жайлы   түсіну

 

Интерактивті тақта, реактивтер мен сынауықтар, стикер, оқулық, АКТ

 

Миға шабуыл; зертханалық жұмыс;  Джиксо әдісі; Адасқан  формулалар;  Венн диаграммасы; Инсерт кестесі.       Шынжыр  әдісі, жұмбақ ,Джиксо әдісі, деңгейлік тапсырма,топтық жұмыс.

 

уақыты Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті Күтілетін нәтиже
2 минут Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу. Сыныпта ынтымақтастық атмосферасын

қалыптастыру мақсатында «Қара жорға биімен» сергіту сәтін өткіземін.

Топтық тапсырмаларды орындату үшін оқушыларды мақал  сөздері жазылған  қағаз қиындыларды құрастыру арқылы топқа бөлемін.

Оқушынлар сәлемдеседі.

Сергіту жаттығуын ережеге сәйкес жасай отырып, оқушылар белсенді  іс- әрекет жасайды.

 

 

Оқушылар мақал сөздері жазылған қағаз қиындысын құрастыру арқылы топқа бөлінеді.

 

Ынтымақтастық атмосферасы  орнайды

10 минут Үй тапсырмасын пысықтау.

Топтағы оқушылардың білімдерін анықтау үшін, бұрын алған білімін еске түсіре отырып,сұрақтар қою.

1.Негіздер деген не?

2. Негіздер қалай жіктеледі?

3. Негіздердің  физикалық қасиеттері қандай? – деген сұрақарға жауап беруін  тапсырамын.

Сұраққа нақты жауап бергеніне қарай екі жұлдыз бір тілек арқылы бағалаймын

Оқушылар  ойларын  жинақтап, берілген сұрақтарға нақты жауап береді.

 

 

Екі жұлдыз бір тілек арқылы оқушылар үй жұмысында өз дайындықтарын сезінеді.

Алдыңғы сабақты пысықтай отырып үй тапсырмасын толық меңгергендері көрінеді, сыни ойлау қабілеттері дамиды
 

 

 

7 минут

 

 

10минут

 

 

Жаңа сабақ:

Бүгінгі жаңа сабақтың мазмұнын ашуда оқушыларды ойландыру мақсатында «Миға шабуыл» әдісімен  жаңа сабақты ашу үшін

топтық жұмыс бердім

1.Оқулықпен жұмыс, постермен жұмыс

2.Зертханалық  тәжірибе. Химиялық қасиеттері бойынша А-  оқушыға қышқылдарды қандай заттармен әректтестіруге болатынын жасауды тапсырдым.

Оқушыларды « Сенгвич» әдісімен бағалау және өзін-өзі бағалау.

1.Оқушылар ізденеді, оқулықпен жұмыс жасайды

 

2.оқулықпен жұмыс жасай отырып постерлерін қорғайды.

 

3.Зертханалық жұмысты ережелер бойынша жасай алады.

 

 

Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

Постер қорғау арқылы ой өрістері артады. Өз  алған білімдері бойынша білімдерін толықтырады.

 

 

 

 

 

 

8-мин Жаңа сабаққа байланысты дәптермен  жұмысты орындатамын.

1.Қышқылдардың металдармен әрекеттесуін;

2.Қышқылдардың негіздік оксидтермен;

4.Қышқылдардың негіздермен;

5.Қышқылдардың тұздармен әрекеттесу, реакция теңдеулерін жазуды тапсырамын.

 

Реакция теңдеуін жазған оқушылар бағдаршам арқылы бағаланады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар реакция теңдеулерін жазып аяқтайды, оны коэффициенттер арқылы теңестіреді.

Реакция нәтижесінде түзілген заттардың аттарын атайды.

 

Дәптермен жұмыс орындаған оқушылар бағдаршам арқылы өздерін бағалайды.

Ұқыптылық пен  нақтылық бойынша жұмыс істеуді үйренеді.
3минут «Адасқан формулалар» әдісімен өткен сабақты қортындылайды

2.Инсерт кестесі арқылы не білгенін білемін

Өз бетімен ізденуге бет алады.Кері байланыс жасайды,сабақтан алған әсерін жазады. АКТ, инсерт кестесі, стикерлер
2минут Екі жұлдыз бір тілекБағдаршам арқылы , критери жасау арқылы бағалайды. Өзіне сын көзбен қарай отырып,ынталанады. Бағалау парақшалары
1 минут Қышқылдар тақырыбына теңдеулер жазады.

Келер сабақ бойынша тапсырма беремін

ізденеді Қосымша материалдар

АКТ