Күкірттің қосылыстары. Күкіртсутек

188

Сабақтың  тақырыбы:  Күкірттің қосылыстары. Күкіртсутек

Сабақтың білімділік мақсаты: күкіртсутек қасиеттерін, алыну әдістерін,

тұздары туралы  мәліметтерді  меңгерту,

өндірістегі маңызын түсіндіру.

Сабақтың дамытушылық мақсаты: пәнге қызығушылығын дамыту, сабаққа

белсенділігін арттыру.

Сабақтың тәрбиелік мақсаты: қоршаған ортаны қорғауға, зиянды заттарды

пайдаланғанда сақтануға, экологиялық

сана мен мәдениеттілікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдісі: Сұрақ – жауап әдісімен жаңа білімді меңгерту.

Сабақтың көрнекілігі: Д. И. Менделеев кестесі, слайдтар, тірек – сызбалар,

ВЕНН диаграммасы, карточкалар, суреттер.

Сабақтың құрылымы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

ІV. Жаңа сабақты бекіту

  1. Топтастыру кластер

VІ.Ойлан,  тап

VII. Өзгерісті  жүзеге асыру

VIІI. Венн  диаграммасы

ІХ.  Бағалау

Х. Үйге тапсырма

ХІ. Қорытындылау

І. Ұйымдастыру.

 

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

Теориялық  сұрақтар

А) Ой қозғау. ПС орны бойынша белгілерді анықтап айту.

Ә) Теориялық сұрақтар. Кім жылдам?

  1. Аллотропия дегеніміз не?
  2. Күкірттің қандай аллотропиялық түр өзгерістері бар?
  3. Сынаптың ұсақ тамшыларын қалай бейтараптауға болады?
  4. Эбонит деген не?
  5. Күкірттің қосылыстарындағы тотығу дәрежесі қандай?

 

ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру

  1. Табиғатта кездесуі
  2. Алынуы

Зертханада H2 + S = H2S ↑

 (КИПП аппаратында)                          

                      ↓

FeS + 2HCl → H2S ↑ +FeCl2

 

  1. 3. Физикалық қасиеттері

Электрондық  құрылысы

  1. Химиялық қасиеттері

       S-2  ионын  анықтау  үшін

        Рb2+   ионы  реактив  болады.

        Н 2S + Рb(NO3)2 = PbS↓ + 2HNO3

        Na 2S + Рb(NO3)2 = PbS↓ + 2NaNO3

                                          S-2 + Рb 2+ PbS

                                                                                               қара

  1. Организмге әсері.

 

  1. Қолданылуы

Аналитикалық  химияда ерітіндіден  әртүрлі  металл катиондарын  бөлуде және анықтауда қолданылады.

ІV. Жаңа сабақты бекіту

  1. Топтастыру кластер

VІ. Ойлан, тап!

1.Есеп  шығару

3,4 г күкіртсутекті жағу үшін оттектің қандай көлемі жұмсалады?

2.Ойлан…

Неге Қара теңіз  деп  аталады?

 

VІІ. Өзгерісті  жүзеге асыру

А)  Fe → FeS → H2S → Na2S

Ә)  FeS → H2S →S → SО2→ SО3 → Na24

 

VІІІ. Венн диаграммасы

 

 

ІХ.  Бағалау

                                                   Х. Үйге тапсырма

ХІ. Қорытындылау