Химиялық реакция теңдеулері

112

 

Тақырыбы: Химиялық реакция теңдеулері
Мақсаты: Оқушыларға формулаларды дұрыс құрастыра  білуге, химиялық реакция  теңдеулерін  құрастыруды түсінуге, реакцияларды теңестіре білуге сауаттылықтарын қалыптастыруға үйрету
Көрнекіліктер: Флипчарт, маркер, стикер, электронды оқулық, слайд, карточкалар
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақта қолданылатын модульдер -Сыни тұрғыдан ойлау

— АКТ

-Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер,

— Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау,

-Білім берудегі көшбасшылық

Күтілетін нәтиже: -формулаларды дұрыс құрастыру арқылы, теңдеу құрастыру сауаттылықтары қалыптасады

-өзін де, өзгені де бағалауды үйренеді

-өзара білім алмасады;

-қарым-қатынасы артады;

-өз ойларын еркін жеткізуге, дәлелдеуге тырысады

 

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс әрекеті Оқушының іс — әрекеті Оқытудағы әдіс-тәсілдер мен модульдер
 

 

Ұйымдас тыру

Сәлемдесу. Оқушылардың аркасына  түрлі — түсті стикерлерді жапсырып,түсіне байланысты  топқа бөлу.

Сабақты бастау үшін оқушыларды психологиялық тұрғыда дайындап, топта жұмыс жасаудың ережелерін кезекпен айтуды сұрайды

Сәлемдеседі. Оқушылар түрлі — түсті стикерлермен бір-бірін іздеп тауып топқа бөлінеді, оқу құралдарын түгелдейді

Топта жұмыс жасаудың ережелерін кезекпен айтып сабаққа дайындық жасайды.

Топ мүшелері өз бағалаушыларын сайлайды

    Топтық

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Білу

 

 

Химиялық реакция теңдеулерін өзіндік ережелері бар. Оны түсініп үйрену үшін судың  түзілу реакциясын қарастырайық .Судың құрамына қандай элементтер кіретіндігін сұрайды.Оттек пен сутек сияқты жай заттардың молекулалары екі атомнан құралатындығын еске ала отырып, химиялық реакцияның жүзеге асырылуын оқушыларға сұрақтар қоя отырып  түсіндіреді. Судың құрамына сутек пен оттек элементтері кіретіндігін айтады

Мұғаліммен бірлесе отырып химиялық реакция теңдеуінің жүру механизмін  түсінеді

 

Диалог арқылы оқыту
 

 

 

Түсіну

 

Берілген жұп заттар әрекеттескенде жүретін химиялық реакция теңдеуін аяқтаңдар:

1топ: Nа+S

             К+СІ2

2-топ: К+ S

             Ва+О2

3топ: Мg+ N2

                  Аg+CІ

Химиялық реакция теңдеулерін аяқтайды:

1топ: Nа+S             Nа+S            

             2К+СІ2              2КСІ

2-топ: 2К+ S            К2 S

             2Ва+О2               2ВаО

3топ:  3Мg+ N2            Мg3N2

                  2Аg+CІ2            2АgCІ

Бағалау критерилері: -формуланың дұрыс құрылуы

-коэфициенттердің дұрыс қойылуы                                         -реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

 

 

 

Тұжырымда малық карта

 

 

 

 

Қолдану

 

 

 

 

Электронды оқулық бойынша тапсырманы тактаға шығару   Қауіпсіздік ережесін еске түсіру:

пробиркаға мырыш түйірін салып, үстінен тұз қышқылының ерітіндісін құйып корсету. Окушылар реакция теңдеуін тақтаға жазады:

 Zn+2HCI           ZnCI22      

Таланнтты және дарынды баламен жұмыс    АКТ-ні қолдану
 

Талдау

 

Жеке оқушымен жұмыс:              Әр оқушыға бір тапсырма дайындау:

Lі+S                         Na + CI2

Lі+O2                       Hg + CI2        

S+O2                            N2 +  O2

Mg+CI2                    Cu + O2

C+ O2                               N2 +H2

Mn+CI2                     AI+CI2

Mg+О2                      Н2+ CI2

К+ O2                         Ғе+ O2

 

Оқушылар реакция теңдеуін аяқтап,  теңестіреді:

Бағалау критерилері:

-формуланың дұрыс құрылуы

-коэфициенттердің  дұрыс қойылуы                                         -реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

 
Жинақтау Электронды оқулықтан химиялық реакция теңдеулері туралы тәжірибелер корсетеді  

 

«Шеңбер» әдісін   қолданып, оқушыларға бүгінгі сабақтан не түсіндіңдер?-деп сұрақ  қою

Әр  топ бойынша оқушы кезектесіп,  сабақта не түсінгенін бір сөйлемнен айтып шығады, бірінің айтқанын бірі қайталамайды

 

-Білім берудегі көшбасшылық

 

 

 

 

 

 

 

 

Бағалау

 

 

 

Үйге тапсырма:

Критерийлі бағалау тәсілін мұғалім ұсынады

 

 

 

Химиялық реакция теңдеулері

Критерий бойынша оқушылар  өзін–өзі бағалайды

Білемін Білгім

келеді

Үйрендім
   

 

 

 

 
Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау