Оттегі-химиялық элемент және жай зат. Оттектің қасиеттері, алынуы және қолданылуы. «Оттекті түрлі әдістермен алу.» «Сутек асқын тотығын катализатор қатысында айыру арқылы оттек алу.»

119
Сабақтың тақырыбы: Оттегі-химиялық элемент және жай зат. Оттектің  қасиеттері, алынуы және қолданылуы. «Оттекті түрлі әдістермен алу.» «Сутек асқын тотығын катализатор қатысында айыру арқылы оттек алу.»
Сабақтың мақсаты: Оттегі-химиялық элемент  жайлы, оттектің  қасиеттері, алынуы және қолданылуын қарастырып, білімдерін одан әрі жетілдіру.Оттегінің пайдасын зиянын білу, «Оттексіз тіршілік жоқ екенін біле отырып,өмірдің химиямен байланысын ұғындыра отырып қызығушылық тудыру.Табиғатты аялауға,ауаны ластамауға, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
 Нәтижесі Оттегі-химиялық элемент  жайлы, оттектің  қасиеттері, алынуы және қолданылуын қарастырып, білімдерін одан әрі жетілдіреді.Оттегінің пайдасын зиянын біледі, «Оттексіз тіршілік жоқ екенін біле отырып,өмірдің химиямен байланысын ұғындыра отырып қызығушылық туады.Табиғатты аялауға,ауаны ластамауға, жауапкершілікке, ұйымшылдыққа тәрбиеленеді.
Сабақтың көрнекілігі: Интерактивті тақта, слайдтар,флипчарт қағазы ,маркер,стикер.смайликтер, түрлі –түсті қағаздар, Д.И.Менделеев  суреті, Д.И.Менделеев  кестесі,сызба нұсқалар,кішітіректер,оқулық,есептер мен жаттығулар жинағы,тақта,слайдтар,суреттер,сызба-суреттер. Сутек асқын тотығын , марганцовка,сынауықтар,спиртшам,газ жинайтын тұрғы мен ыдыстар т.б.
Қызығушылығын арттыру Слайд көрсету,флипчарт
Жаңа сабақ Оттегі-химиялық элемент және жай зат. Оттектің  қасиеттері, алынуы және қолданылуы. №3 көрсетілім.3.1.  «Оттекті түрлі әдістермен алу.»

№4.З.т. «Сутек асқын тотығын катализатор қатысында айыру арқылы оттек алу.»

Кезең Уақыт Сабақ бөлімдерінің мақсаты Сабақтың өту барысы Оқушының Іс-әрекеті Сабақтың әдісі  

Бағалау

Білім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10мин Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа психологиялық дайындық.

 

 

 

 

 

 

 

Үй тапсырмасын сұрау. Ой қозғау.

Тест жұмысы.

Қызығушылықты ояту.

Жұмбақ шешу

Топқа бөлу.2топ.

Орнымыздан тұрайық,

Көзімізді жұмайық.

Әдемі ойлар ойлайық,

Әдемі ойлар ойлап ап,

Жаңа сабақ бастайық.

 

Ой қозғау.

 

Тест жұмысы.

Жұмбақ

1.Көре алмайсың көзбенен,

Айту қиын сөзбенен.

Далада да,үйде де,

Бірге жүреді бізбенен.(оттегі)

2.Иісі дәмі де жоқ ұсталмайды,

Ол болмаса,

тіршілік өмір де жоқ.

Ол болмаса отын да тұтанбайды,

Қалады қарауытып көмір боп шоқ. (оттегі)

 

 

 

 

 

 

Әдемі ойлар ойлау.

 

 

 

 

 

 

Ой қозғау.

 

Тест жұмысын орындайды..

 

Жұмбақты шешу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жекеден топтастыру әрекеті

 

Жалпы барлығына берілген тапсырма

Жарайсың!

(ф.б.)

 

 

Жарайсың!

(ф.б.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Смайлик(ф.б. )

 

 

Жұп арқылы бағалау(ф.б.)

Смайлик(ф.б. )

 

 Түсіну 10 мин  Оқулықты қарастыру. Сандарды сөйлету ойыны.

Табиғаттағы фото синтез процесін қарастыру. Кластер құрастыру.

Диалог құру.

….Реакция теңдеуін жаздыру.

 

Сандарды сөйлету ойыны.

 

 

Табиғаттағы фото синтез процесін қарастыру.

Кластер құрастыру.

 

Диалог құру.

.Реакция теңдеуін жаздыру.

 

Оқулықты қарастырады. Сандарды сөйлетеді.

 

Табиғаттағы фото синтез процесін қарастыру. Кластер құрастырады. Диалог құрастырады.

….Реакция теңдеуін жаздыру.

 

Топпен жұмыс Топ бір-бірін бағалау.
Қолдану 10мин Ой толғаныс:Есептер мен жаттығулар орындау. Оттегінің бүлдіргіш әсерін қарау: Оттегінің маңызын қарастыру. Есеп №5,10

Жаттығу

Оттегінің бүлдіргіш әсерін қарау :

Оттегінің маңызын қарастыру.

Есептер шығарады жаттығулар орындайды. Оттегінің бүлдіргіш әсерін қарайды

Оттегінің маңызын қарастырады.

Топпен жұмыс «Екі жұлдыз ,бір тілек» (ф.б.)

 

 

Сергіту сәті

 

2 мин Сергіту сәті

 

Сергіту сәтін орындату

 

Видио роликтен қарап орындайды

 

Жалпы барлығы бірге орындау. Жарайсыңдар! (ф.б.)

 

Талдау 5 мин Талдау. 18-суретті қарастыру.1-5сызбанұс

қаларды қарастыру.

Вен диаграммасын толтыру.

Сызба –суреттер арқылы әңгімелеу.

18-суретті қарастыру.

1-5сызбанұсқа

ларды қарстыру.

 

Вен диаграммасын  толтыру.

Сызба –суреттер арқылы әңгімелеу.

 18-суретті қарастыру.

1-5сызбанұс

қаларды қарстыру.

Вен диаграммасын  толтыру.

Сызба –суреттер арқылы әңгімелеу.

Топпен жұмыс Өзара бағалау(ф.б.)
Жинақтау(синтез) 6 мин Алған білімді жинақтау Тәжірибелер жасау.

 

 

 

 

Инсерт картасын жазу.

 №3 көрсетілім.3.1.  «Оттекті түрлі әдістермен алу.»

№4.З.т. «Сутек асқын тотығын катализатор қатысында айыру арқылы оттек алу.»       Инсерт картасын жазу.

Не білеміз?

Не білгіміз келеді?

Не үйрендік?

Тәжірибелер жасайды,

 

 

 

 

Инсерт картасын жазады.

Топпен жұмыс Смайлик(ф.б.)

 

 Бағалау 2 мин Сабақ барысында оқушы көзқарасы «Бағдаршам» Оқушының сабақ соңындағы түйін сөзі

Бағдаршамды таңдау

Қорыту өз сабақтарына баға беру.Ой түйін формативті бағалау. Сабақ барысында Жиынтық бағалау
Дамыту. 21,22,24,25 оқу , №8,9 есеп шығару, Оттегі туралы мәлімет жинақтау.