Химиялық реакциялардың типтері

54

 

Тақырыбы: Химиялық  реакциялардың типтері
Мақсаты: Оқушыларға химиялық реакцияның типтерін ажыратуға , теңдеу құрастыру сауаттылықтарын қалыптастыруға үйрету

 

Көрнекіліктер: Флипчарт, маркер, стикер, электронды оқулық слайд, карточкалар

 

Сабақтың түрі: Аралас сабақ

 

Әдіс -тәсілдер: Тұжырымдамалық карта, талдау, салыстыру, топтау, жинақтау, қорытынды жасау,
Сабақта қолданылатын модульдер: -Сыни тұрғыдан ойлау

— АКТ

-Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер,

— Білім беру үшін бағалау және оқытуды бағалау,

-Білім берудегі көшбасшылық

 

Сабақта қолданылған ресурстар: Электонды оқулық, кестелер,
Күтілетін нәтиже: -оқушылар сыни тұрғыда ойланып, теңдеу құрастыруды үйренеді

-оқушылар химиялық реакцияның типтерін ажыратуды үйренеді

-өзін де, өзгені де бағалауды үйренеді

-сыныпта ынтымақтастық қарым- қатынас орнайды

 

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақтың кезеңдері Мұғалімнің іс -әрекеті: Оқушының іс — әрекеті:

 

Оқыту формалары Оқыту әдістері
Ұйымдас тыру Салемдесу.Түрлі- түсті конфеттерді тарату арқылы оқушыларды топқа бөлу.Топқа бөлініп болған соң әр оқушыға бағалау парағын  таратады Оқу құралдарын түгелдеп, түрлі- түсті конфеттерді таңдау  арқылы топқа бөлінеді, топ мүшелері бір-бірімен келісе отырып өз араларынан  тайм-кипер, төраға, бағалаушы, хатшы сайлайды топтық
Білу 1.Реттік номері 24 ші элемент                                               2. Медицинада қолданылады                                                    3. Қанның құрамындағы металл                                             4. Ең жеңіл металл                                                                                                                                                    5. Зат мөлшерінің өлшемі                                                             6. Екі немесе одан да көп күрделі заттардан тұрады                                                                      7. Химиялық реакцияның белгісі.                                           8.Құрам тұрақтылық заңын кім ашты?                             9. Молекула неден  құралған?                                         10. Атом-молекулалық ілімнің неше қағидасы бар?                                                                            11.   Әрбір күрделі заттың   алыну тәсіліне қарамастан құрамы                                                                         12.Элемент атомының белгілі санын қосып алу қабілеті        

      Х Р О М    
      И О Д      
  Т Е М І Р      
Л И Т И Й        
      Я          
  М О Л Ь        
      Ы          
      Қ О С П А  

 

           
           
           

 

 

                                                                                             

РЕАКЦИЯАРДЫҢ

              Т Ұ Н Б А
              И        
              П Р У С Т
            А Т О М    
            Ж Е Т І    
          Т Ұ Р А Қ Т Ы
В А Л Е Н Т Т          І Л І К  
 

 

 

 

 

 

Диалогтык окыту

 

жеке

 

Түсіну

Жаңа сабақты түсіндіру

 

1топ:

 

2-топ:

 

 

3топ:

 

4 топ:

 

Оқушылар топ бойынша берілген тапсырмаларды оқиды, флипчартқа  түсіреді, қосылу, айырылу, орынбасу, алмасу реакцияларының анықтамасын айтып оны бір-біріне түсіндіреді, топ алдында қорғайды

Сергіту сәті: Оқушылар бір-біріне өз аттарына байланысты жылы сөздер айтады: Мысалы: ақылды Арайлым, шырайлы Шапағат, сүйімді Сауле,білімді Берік т.с.с

 

Топтық жұмыс

 

Қолдану

 

 

Екі оқушыға бір тапсырма беру: Мынадай реакция теңдеулеріндегі сұрақ белгісінің орнына тиісті заттың формуласын  жазып, теңестіріңдер, әрі реакция типін анықтаңдар:

 

1. Мg  +  ?           МgO

2. Ғе(ОН)3              Ғе2О3 + ?      

3. Zn + ?            Сu + ZnСІ2                                                             4. ?   +    НСІ              Zn СІ2 + ?

Бағалау критерилері:                                             — сұрақ белгісінің орнына қойылған формуланың дұрыстығы

— реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

 

Оқушылар  тапсырманы жұппен орындайды реакция теңдеуін орындап болған соң реакцияның қай типке жататынын қасына жазып қояды:

2 Мg  +  О2            2МgO    қосылу

2 Ғе(ОН)3              Ғе2О3 +  3Н2О   айырылу

Zn + СuСІ2             Сu + ZnСІ2   орынбасу                                                                Zn   + 2НСІ              Zn СІ2 + Н2     орынбасу

 

 

 

 

Жұппен жұмыс

 

 

 

 

Талдау

Қауіпсіздік ережесін еске түсіру:

 

 

Көзбен көру, ойды бөлу:                   

             Темір сульфиді ҒеS ерітіндісіне тұз қышқылының НСІ ерітіндісін қосып корсеттім. Сұрақ: Жүретін алмасу реакциясының нәтижесінде жағымсыз иісті газ бөлінеді. Ол қандай газ , реакция теңдеуін жазып түсіндіріңдер

 

Оқушылар  реакция теңдеуінің жауабын жазды:

ҒеS + 2НСІ              ҒеСІ2 + Н2S

 
 

 

 

Жинақ тау

Оқушылар электронды оқулықтан корген тәжірибенің реакция теңдеулерін жазады:        2Си+О2                2 СиО

СиО+2НСІ             СиСІ22   

СиСІ2 +Ғе            ҒеСІ2+Си

Бағалау критерилері:

-формуланың дұрыс құрылуы

-коэфициенттердің дұрыс қойылуы                                         -реакция теңдеуінің дұрыс теңестірілуі

-реакция типінің дұрыстығы

Бағалау парағы бойынша оқушылар бірін-бірі бағалайды

 

 

 

АКТ-ны қолдану

  Бағалау өлшемдері

5 ұпай бойынша есептеледі   8 сынып оқушысы


 

 

 

 
Үйге тапсырма Химиялық  реакциялардың типтері

Оқушыларға стикер тарату

Окушылар сабақ туралы стикерге рефлексия жазады