Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары

39

Күні: 6.02.2013ж

Сабақтың тақырыбы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен  алу жолдары

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары.Жай және күрделі заттармен әрекеттесі жайында түсінік беру

Тәрбиелік: Оқушыларға Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары тақырыын түссіндіре отырып, тазалыққа, ізеттілікке, сабырлылыққа, адамгершілік мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу

Дамытушылық: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдарынн негіздерді, тұздарды қыздыру арқылы бөлімдерін тереңдету, өз бетінше ізденуге дамыту

Сабақтың типі: жаңа сабақ

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Сабақтың әдісі: түсіндіру, есеп шығару

Сабақтың көрнекілігі: Судағы ерігіштік кестесі

Пән аралық байланыс: математика, фиика

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу, түгелдеу

  1. Оқушылардың құрал жабдығын тексеру
  2.   Оқушылардың назарын сабаққа аудару

І. Оқушы білімін жан-жақты тексеру:

 

 

 

ІІІ. Жаңа түсінік беру:

 

 

 

 

 

Оксидтердің алынуы.

Жай заттардың оттекпен тікелей әрекеттесуінен:

C + O2 = CO2

2Cu + O2 = 2CuO

Күрделі заттар жанғанда оксидтер түзіледі:

CH+ 2O2 = CO2 + 2H2O

  1. IV. Жаңа түсініктер мен іс-әрекеттер тәсілін қалыптастыру.

А) жаңа ұғымдар:

Екідайлы (амфотерлік) – қышқылмен де, сілтімен  де әрекеттесетін заттар .

  1. Мұғалімнің проблемалық және ақпараттық сұрақтары:

1.Оксидтердің бөлінуі?

2.Оксидтердің жіктелуі?

  1. Жаңа түсінікті тексеру:
  2. Оксидтердің алынуына мысал келтіріңдер?
  3. Оксидтердің құрылымдық формуласы?

VII. Жаңа сабақты бекітуге арналған есептер

 

VII. Жаңа сабақты қорытындылау

Оксидтер бинарлы қосылыстар. Олар негіздік, екідайлы, қышқылдық болып жіктеледі. Оксидтерді алудың бірнеше жолдары бар.

 

  1. Оқушылар еңбегігін бағалау
  2. Үй тапсырмасы: Оксидтердің жіктелуі, аталуы мен алу жолдары
  3. Жай заттармен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер
  4. Күрделі заттар мен оксидтердің алынуына 3 мысал келтіріңдер