Санды 1-ге көбейту.Санды 0-ге көбейту

143

Сабақтың тақырыбы: Санды 1-ге көбейту.Санды 0-ге көбейту

Мақсаты: 1) 1-ді санға көбейту және 0-ді санға көбейту жағдайларын қарастыру.

Жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдардың орындалу тәртібі

туралы білімді бекіту.

2) Сабаққа қызығушылығын, зейінің, байқампаздығын,ойлау қабілеттерін

дамыту.

3) Алғырлыққа, шапшандыққа,ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі:Кестелер, карточкалар, беттерге жазылған өрнектер,      жұлдыздар,мултиктегі

Сабақтың барысы :

 І.Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасып, түгендеп, назарларын өзіме аударамын.

ІІ.Үй тапсырмасы:

(тексерілген дәптерлері таратылып беріледі)

-Ал, қанеки балалар кім бес алды? (Осы жерде үй жұмысынан жіберген  қателері жайында айтылады)

8:4=2                         5*3=15

Біз қандай математикалық ережелерді біліміз?

Бөлудін компоненттерін айтайықшы?

Азайтудын компоненттерін  айтамыз?

ІІІ.Жаңа сабақ:

-Балалар, мен бір сан ойлап тұрмын, оған 2 санын қосқанда 4 болады, ал келесі қандай сан болады? 6,8,10,12,14,16,18,20.

-Жақсы, мен бір санды ойлап тұрмын ол санға 3-ті қосқанда 6 саны шығады.Ол қандай сан, ал келесі қандай сан болады? 9,12,15,18,21,24,27,30.

-(Паравоз музыкасы қосылады)Бүгінгі сабақта біз паравозға мултиктегі кейіпкерлерді отырғызуымыз керек, және дұрыс есепті шығарған балаға паравозға салуға мумкіндік бар және дұрыс есеп шығарғандарға жұлдыз беріледі, сабақтың  аяғында 5 жұлдыз алса ол 5 алады.

Тақтаға  өрнектер жазылған беттер ілінеді.Балалар қосуды көбейтумен алмастырып, қорытынды жасайды.

1+1=2                                                                             2*1=2

1+1+1+1=4                                                                     4*1=4

1+1+1+1+1+1+1+1+1+1=10                                        10*1=10

Қорытынды: Кез-келгкен санды 1-ге көбейткенде сол санның өзі шығады.

0+0+0=0                                                                         3*0=0

0+0+0+0+0=0                                                                5*0=0

Қорытынды: Кез-келген санды 0-ге көбейткенде нөл шығады.

Оқулықпен жұмыс:

№1 Оқы.Теңдіктерді салыстыр.Қорытынды жаса.(диофилім лентасы ілінеді)

 

3*1=3                              100*1=100

5*1=5                              999*1=999

10*1=10

№2 Оқы.Теңдіктерді салыстыр.Қорытынды жаса. (диофилім лентасы ілінеді)

3*0=0                               100*0=0

5*0=0                                999*0=0

10*0=0

№3 Ауызша «Көрші-көрші» ойыны

Сыныптағы оқушылардың барлығы қатысады.Кезек-кезек жауабын айтады.

8*1=8        9*1=9      12*1=12    30*1=30          27*1=27               394*1=394

10*0=0      7*0=0      25*0=0      40*0=0            38*0=0                 875*0=0

№4 Тақтада баған-бағанмен есеп шығарады 4 оқушы шығады.

Паравозға мультиктегі кейіпкерлерді орналастырамыз.

(37-13)*0=0                 (93-70)*0=0           33*0+9=9              5*0+6*1=6

(78+44)*1=122            20*(30-29)=20       44*1-0=44             9*1-7*0=9

№5 Тақтада орындалады.Автобус пен жеңіл көліктерінің суреттері  ілінеді.

Автобекетте 10 автобус және 10 жеңіл машина тұрған еді, олардың 15-і жол жүріп кетті.Автобекетте неше көлік қалды?

Автобус-10м

Жеңіл машина-10м

Жүріп кетті-15м

Қалды-?м

Ш: (10+10)-15=5м

Ж: 5 машина

№6 карточкада орындайды

62-(15+29) =

87-(18+60) =

91-(50+34) =

-Балалар енді тақтаға дұрыс жауабын ілемін сендер тексеріп көріндер.

                

№7 карточкада орындайды

13 дм

 

 

17 дм                                   24 дм

 

 

 

 

          16 дм

Ш.Р=13+24+16+17=70 (дм)

Ж:70 дециметр

 

ІV.Бекіту.

Карточкалар таратылады:

Нашар оқитындарға:           Жақсы оқитындарға:

8*1=                                       4+4+4=

12*0=                                     3+3+3=

9*1=                                       2+2+2=

1*0=                                       1+1+1=

V.Қорытынды: Кез-келгкен санды 1-ге көбейткенде сол санның өзі шығады.

                             Кез-келген санды 0-ге көбейткенде нөл шығады.

 

VІ.Бағалау: Кімде қанша жұлдыз?

      Уйге:№6  216 бет  2,3.