» Проекциялаудың түрлері»

 

тақырыбы »  Проекциялаудың түрлері«

мақсаты:

 1.сызба сызу барысында тік бұрышты проекциялау әдісін қолданыуды үйрету.

 2.ойлау қабілеттерін дамыту

  1. сызу сабағына жауап кершілікпен қарауды және таза сызуға тәрбиелеу.

сабақтын түрі: икт сабақта қолдану

сабақтын әдіс-тәсілдері: жаңа сабақты түсіндіру,сұраққа жауап беру, зерттеу, жаттығуларды орындау, интерактивты тақтамен жұмыс жасау.

сабақтын жабдықтары: интерактивная тақта, слайдтар , карточкалар, тапсырмалар

әдебиет: оқулық «сызу» есмухан ж.б

сабақтын барысы:

  1. 1. ұйымдастыру кезені.

жаңа сабақтаң тақырыбымен мақсатын хабарлау. сабақты бағалау барысында әр оқушыға түрлі карточкалар беріледі қызыл-5, сары-4, ақ-3 деген баға қойылады

  1. өткен сабақты қайталау.сызбада сызықтарды дұрыс пайдалануды көрсететін тапсырмалар

№ 5 –тапсырма интерактивті тақтада беріледі доске

-нақты өлшемдерді көрсет (үлкейту масштаб, кішірейту масштаб)

№6-тапсырма сызбада жетіспейтін сызықтарды толықтыр.

№7- тапсырма сызбада жетіспейтін сызықтарды толықтыр

қорытындылау: сызбаны дұрыс сызу үшін сызба сызықтарды білу керек.

фронталь жазықтыққа тік бұрыштап проекциялау:

  1. бізге вертикаль орналасқан қарама-қарсы жазықтық? (фронталь жазықтығы деп аталады. р1- әріппен белгіленеді).
  2. фронталь жазықтығын тағы қалай атауға болады? (алдынғы көрініс).
  3. кандай көріністі ен маңызды деп айтуға болады? ( нарсенің толық кескінің көрсекен көріністі).
  4. осы жазықтыққа проекцияланған нәрсені қалай атауға болады? (фронталь проекциясы).
  5. фронталь жазықтықта қолданатын өлшемдер? (ені, биіктігі).
  6. нәрсенің жуандығын қандай әріппен белгілейміз? (s).

дәптермен жұмыс .-фронталь проекция анықтамаларды дәптерге жазу.

нүктенің фронталь жіне горизонталь проекцияларынан тұратын кескіні қайтымды болатынын корсетейік. ол үшін нүктенің сызбасы, яғни оның проекциялары а1 және а2 берілген делік. біз а нүктесінің кеңісіктіктегі орнын анықтауымыз керек. қағазды х түзуі бойымен бүктеп, оның жоғарғы және төменгі бөліктерін өзара перпендикуляр орналастырамыз. енді жоғарғы бөліктің а1 нүктесінде және төменгі бөліктің а2 нүктесінде перпендикуляр тұрғызсақ, онда бұл екі перпендикуляр кеңістікте а нүктесінде қиылысар еді. сонымен, сызбадағы а1 және а2 нүктелерінде сәйкес кеңістікте тек бір ғана а нүктесі болып табылады.

карточкалармен жұмыс

карточка №1

центрі в(5;6;6) нүктесінде жататын радиусы 3см тең және хоz жазықтығына паралель орналасқаншеңбердің қиғашбұрышты фронталь диметриясын сал.

карточка №2

қырының ұзындығы 4см тең текшенің қиғашбұрышты фронталь диметриясын сал .

карточка №3

авс ұшбұрышының тікбұрышты изометриясын сал. берілген үшбұрыш төбелерінің координаталары белгілі: а(0;4;2), в(5;1,4), с( 3;4;5)

карточка №4

қырының ұзындығы 4см тең текшенің тікбұрышты изометриясын сал.

карточка №5

тікбұрышты хоzу координата жүйесін сал, постр авс , (1;5;4) , в (4;1;0), с(6;3;5) ұшбұрышты координаталар бойынша сыз.

карточка №6

тікбұрышты хоzу координата жүйесін сал, авс , (1;5;4) , в (4;1;0), с(6;3;5) ұшбұрышты координаталар бойынша сыз

  1. жаңа тақырып
  2. интерактивты тақтада өзара паралель екі жазықтыққа проекциялауды түсіндіру

а1 – а нуктесінің р1 жазықтығын тікбұрышты проекциясы.

а2-– а нуктесінің р2жазықтығын тікбұрышты проекциясы

ах-абсцисасы анүктенің .

2сөздік жұмыс- горизонталь проекция р 2.

— р 2. и р 1.жазықтықтар x осінде қиылысады, ось бойынша бұрмалауға болады- слова —

  • фронталь проекция б/ша – ені, биіктігі;
  • горизонтальпроекция б/ша – ұзындығы ,ені; метод прямоугольного проецирования обосновал, привел в стройную систему французский инженер, учёный гаспар монж.

— сөздік жұмыс – эпюр монжа, комплексный чертёж (сызба) .

  1. практикалық жұмыс.

жаттығу №1.56бет.

тақтада және дәптерде ұштардын координаталары бойынша ав кесіндісінің сызбасын салайық

пр №1 стр55 тақтада мұғалім түсіндіреді

  • дәптерге сызып, жазу.
  1. сабақты бекіту
  2. п1 жазықтығы қалай аталады?
  3. п2 жазықтығы қалай аталады?
  4. монж эпюрі деп нені айтамыз?
  5. оқушыларға баға қою.
  6. үй тапсырмасы