«Элипс»

71

Сабақтың тақырыбы: «Элипс»

Сабақтың мақсаты: Студенттердің геометриялық денелер проекциясы туралы

білімдерін сызбаларды орындау арқылы толықтыру, біліктіліктерін

логикалық  тапсырмалар арқылы арттыру, сұрақтарға жауап іздеуге,

сызбаны ауызша оқып, өз ойын еркін айтуға мүмкіндік туғызу. Өз

бетінше талаптануы мен іскерлік, шығармашылық дағдысын

қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

1.Геометриялық денелер проекциясы туралы білімдерін    толықтырады

  1. Сұрақтарға еркін жауап бере алады.
  2. Paint программасымен сызбаның негізін сыза алады.
  3. Геометриялық  денелер проекцияларын орындай алады.

Не арқылы бағаланады: Түрлі түсті  жетонмен сұрақтарға белсене дұрыс жауап беру, геометриялық денелердің проекциялары жөнінде біліктіліктері.

Көрнекіліктер:    Компьютер, интерактивті тақта, оқулық, сызуға қажетті құралдар

Әдіс-тәсілдер:    Сын тұрғысынан ойлау мен жазу бағдарламасының ой қозғау, көрнекіліктер стратегиялары, сұрақ-жауап, практикалық  және оқулықпен жұмыс.

 

Сабақ барысы

І Қызығушылықты ояту.  Ой қозғау және көрнекіліктер стратегиясы.    

Тапсырма:                            

 

суретте конус, призма және пирамида түрінде шаңғы таяқшаларының ұштары берілген. Фронталь проекциялары бірдей, ал горизонталь проекциялары қандай болады?

Әріптер мен сандарды сәйкес келтіріңдер.

Жауаптары: 2, 6, 4

                                           

Сұрақтар:      Геометриялық денелерге қандай денелер жатады?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                            

 

 

 

Суреттегі үш проекция арқылы қандай геометриялық денелер екенін

анықтаңдар.

ІІ Мағынаны тану.

Геометриялық денелердің әрқайсысының пішінінде өзіне тән белгілері бар. Сол белгілері бойынша біз цилиндрді конустан, ал конусты пирамидадан ажыратамыз.
Өзімізді қоршаған айналадағы нәрселерге зер салып қарасаңдар олардың пішіні геометриялық  денелер немесе олардың біріккен түрлері болады.

 

Геометриялық денелер айналу және көпжақты түрі болады.

 

 

Геометриялық пішіндері бар нәрселер қарапайым және күрделі болады. Қарапайым нәрселер бір геометриялық денеден, ал күрделі – біріккен бірнеше денеден тұрады.

 

 

 

 

 

Мына суретте бұйымдар қандай геометриялық денелер пішімінен тұрады?

Цилиндр, параллелепипед, қиық конус.

Сондықтан бүгінгі сабақта геометриялық денелер тобының проекциясын қарастырамыз.

ІІІ   Ой толғаныс

  1. Әр компьютерде мынадай тапсырма берілген: Егер геометриялық денелер тобынан конусты шығарып тастаса, сызбада қандай өзгерістер болады? Оқушылар

сызбадағы өзгерісті сызады.

  1. Оқушыларға карточкалар үлестіріледі.

Тапсырма: үш проекциядағы жетіспейтін сызықтармен толықтыру.

Ү    Бағалау