Негізгі көріністер

81

Сабақтың тақырыбы: Негізгі көріністер

Сабақтың мақсаты: 1. Негізгі көріністер мен қосымша көріністер шығарып

алуға , сызбада көріністерді орналастыруға үйрету.

  1. Тетік бөлшектің берілген негізгі екі көрінісі

бойынша үшінші негізгі көрінісін салуға, кеңістікте

зерттеуге  дағдыландыру.

  1. Кеңістік ой өрісін кеңейту, оқушыларды сызба

жұмыстарын ұқыпты, таза салуға, шапшандыққа,

шыдамдылыққа баулу.

Құрал жабдықтары: формат А4, сызба құралдары

Көрнекі құралдар: интерактивті тақта, сызба макеттері, тест сұрақтары,

үлестірмелі карточкалар.

Сабақтың түрі: аралас сабақ

Әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, түсіндіру,тестік жұмыс,жекеленген жұмыс.

Пәнаралық байланыс: геометрия, сурет, информатика, тарих, әдебиет,

еңбек.

Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі ( амандасу, түгендеу, сабақ

мақсатын қою)

                                   ІІ. Үй жұмысын тексеру

Тақтадағы дайын сызба жұмысы бойынша берілген проекцияның геометриялық денелер тобының түрін анықтайды (ауызша жауап беріп, түсіндіреді). Геометриялық денелер макетіне сипаттама беріледі.

                                   ІІІ. Жаңа сабақты түсіндіру.

Көрініс түрлері: алдыңғы, үстіңгі, сол жақ, оң жақ, астыңғы, артқы көрініс.

Текшенің макеті және оның көрініс түрлерін текшенің жазбасы арқылы көрсетіледі.Дәл солай бірнеше басқа макеттерінің көрінісі қарастырылады.

Көріністер түрі интерактивті тақтада көрсетіліп тұрады.

ІҮ. Графикалық жұмыс

  1. Сынып оқушылары 95 беттегі №3 жаттығуды орындайды (интерактивті тақтада тапсырма жазулы). Бұл уақытта бірнеше оқушыға жеке үлестірмелі корточка беріледі.
  2. Әр партаға графикалық сызба таратылады. Оның тапсырма бойынша келесі  жетіспейтін көріністің түрін толықтырып салу керек.

                          Ү. Тестік жұмыс

Оқушылармен №3 тест жұмысы орындалады. Тапсырма: интерактивті тақтада әр түрлі 5 дененің аксонометриялары және 5 алдынан және үстінен қарағандағы көріністерінен тұратын сызбалары берілген. Осы денелердің аксонометриялары бойынша сызбаларын табу керек. Тест жұмысы аяқталған соң әр оқушының жауаптары мен уақыты көрінеді.Тестің жауаптары талданады.

ҮІ. Қорытындылау, бағалау

Мұғалім өткен тақырыпқа шолу жасап, оқушылардың сұрақтарына жауап береді. Сабаққа қатысқан оқушылардың бағаларын айтады.

ҮІІ. Үйге берілген тапсырмасын түсіндереді.