«Қақтығыс және одан шығу жолдары»

302

Жұмыстың тақырыбы:  «Қақтығыс және  одан  шығу жолдары»

Мақсаты:  оқушыға қақтығыс жағдайында  тиімді  жолын табуға үйрету

Зерттелуші:

Мерзімі:

 

Жүргізу барысы:

  1. «Түсініктік» және «Дау- жан- жанжал, қақтығыс» ұғымдарына түсініктеме беру.
  2. «Маған ұнамайды қай кезде…» жаттығу

Берілген  сөйлемдерді  аяқтай  білуі керек.

  • мен ашуланамын, егер…
  • мен өзімді ұстай алмаймын, егер…
  • маған ешнәрсе ұнамайды, егер…
  • мен қатты ызыланамын, егер…
  • мен шыдай алмаймын, егер…

 

Оқушы  айтылған пікірлерді қағазға  жазып отырады. Сосын оны оқып қорғап, түсіндіреді.

 

  1. «жағдай осылай…» ойыны

Сіз  мектеп дәлізінен өті п барасыз, терезенгің жаныңдағы сіздің екі таңысыңыз тьұр  екен, сіз жақындаған кезде олар үндемей қалды, бір- бірімен ымдасы п күлді. Сіз өтіп бара  жатып, жалт қарадыңыз, олар сізге қарап тұр екен. Сіздің қарағаныңызды байқап, олар көзін ала салып, бір- біріне сөйлей бастады.

Сұрақ : «Бұл  жағдай дау- жанжалға жатады ма?» неге?

Шешім: конфликтінің  барлығы дау- жанжалға жатпайды. Ал, көзқарас қызығушылық конфликтің қалай түсінесің?

 

  1. «Бітімгер» жаттығу

Қақтығысты  шешудің  түрлері

  • өзара көңісуден туатын келісім
  • жол беру, көну, әзіл

сұрақ:

сіз өз тарапыңыздан осы жолдырын  қайсысмын тиімді деп санайсың? Неге себепті? Сіздің  өміріңізде осы жолдармен шешілген  қақтығымдық оқиғалар болды ма?

 

Қорытындылау:

  1. «Кері байланыс» жаттығу

Қатысушы өтілген тренинг туралы өз пікірін айтады

Саған не ұнады?

Не ұнаған жоқ?

Өзі үшін қандай жаңалық алдың?