Ұйымдағы қарым – қатынас және жеке адам

102

Сабақтың түрі: Орта мерзімді

Пәні: Психология сабағы 

Сыныбы:  6 сынып

Тарау: Ұйымдағы қарым – қатынас және жеке адам

 

Тақырыптар Негізгі іс — әрекет Мақсат —  міндеттері Негізгі идеялар Құрал — жабдықтар Модульдер
1 «Әдептен озбайық» ·         сұрақ – жауап

·         тренинг: «Мен қандай түсті ұнатамын?»

·         ассоцация

·         ой қозғау

·         мәтінмен жұмыс

·         әңгімелесу

·         ойын: «Әдепті сөздер»

·         топтық жұмыс

·         тренинг: «Жағымды сөз»

·         Оқушылардың қарым – қатынас мәдениетіне әдеп, әдеп сақтау ұғымдары туралы түсініктерін кеңейту арқылы бағытталады

·         Сабақ барысында  диалогтік сұрақтар арқылы оқушыны ойлануға, салыстыру арқылы топтық және  өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйретеді

·         Оқушыларға әдеп, әдеп сақтау туралы түсініктерін тереңдетіп,  оқушылардың этикалық қарым – қатынасын дамыту арқылы  ізетті, ілтипатты сыпайы болуға тәрбиелейді.

Адамның айналамен қарым – қатынаста жағымды қасиеттерді  мәдениеттілікпен көрсете алуы әдептілікке  әкеледі. ·         дәптер;

·         қаламсап;

·         маркер;

·         плакаттар;

·         стикер;

·         интерактивті тақта

·         аудиокассета

 

 

1. Жаңа тәсілдер

2. СТО

3. АКТ

4. Бағалау

5. Дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшелік

7.Көшбасшылық

 

 

 

 

 

 

 

 

2 «Жеке адамның психологиялық ерекшеліктері» ·         талдау

·         диагностика

·         сұрақ  — жауап

·         логикалық тапсырмалар

·         таным үрдістерін зерттеу

·         диагностикалық тренинг

·         Оқушыларды жеке адамның психологиялық  жақтарын  зерттеу арқылы  ерекшеліктерін ажыратуға дағдыландырады

·         Сабақ барысында  диагностикалық зерттеу жұмыстары  арқылы оқушыны ойлануға, салыстыру арқылы топтық және  өзіндік бағалау дағдысын қалыптастыруға үйретеді

Көптеген адамдардың ішіндегі жеке адам бір емес, екі және одан да көп  темпераменттік типтердің белгісіне  ие болады. ·         дәптер;

·         қаламсап;

·         маркер;

·         плакаттар;

·         стикер;

·         интерактивті тақта

 

1. Жаңа тәсілдер

2. СТО

3. АКТ

4. Бағалау

5. Дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшелік

7.Көшбасшылық

 

 

 

 

3 «Ұжым ахуалы және жеке адам» ·         сұрақ – жауап

·         ассоцация

·         топтық жұмыс

·         пікірлермен алмасу

·         тренинг: «Жемістер»

·         социометриялық әдіс

·         талқылау және талдау

·         Ұжым ахуалын зерттеу арқылы  жеке адамның ролін көрсетеді

·         Жеке адамның психологиялық  даму ерекшеліктеріне әсер етуші факторларды анықтайды.

·         Ұжымдағы қарым – қатынас ерекшеліктерін түсінеді

 Әрбір жеке тұлғалардың ерекшеліктері шағын ұжымның ахуалын құрайды. ·         дәптер;

·         қаламсап;

·         маркер;

·         плакаттар;

·         стикер;

·         интерактивті тақта

 

1. Жаңа тәсілдер

2. СТО

3. АКТ

4. Бағалау

5. Дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшелік

7.Көшбасшылық