Келіспеушілікке кіріспе: «Жасөспірім және келіспеушілік»

 

 

Сабақтың түрі: Орта мерзімді

Пәні: Психология сабағы 

Сыныбы: 8 сынып

Тарау: Келіспеушілікке кіріспе: «Жасөспірім және келіспеушілік»

 

ТақырыптарНегізгі іс — әрекетМақсаты –міндеттеріНегізгі идеяларҚұрал — жабдықтарМодульдер
1«Мен кіммін? Мен қандаймын?»·         әңгімелесу

·         ойын: «Мен қандаймын?»

·         тренинг: «Ортада бір жүрек»

·         сұрақ – жауап

·         тренинг: «Шөлде»

·         тест

·         Топтағы қарым – қатынас және топтық жұмыс дағдылары  қалыптасады

·         Оқушылардың өзіндік  жеке мінез – құлқындағы  көріністері кеңейтіледі

·         Оқушылар  психология,  психика, темперамент және мінез – құлық  түсініктерімен танысады

·         Туа пайда болған және жүре пайда болған мінездің ерекшеліктерінің арасындағы  айырмашылықты көреді

·         Оқушылар  өтпелі шақтың ерекшеліктерімен  танысады

Дүние жүзін өзгерткің келсе, алдымен өзіңді өзгерт·         дәптер;

·         қаламсап;

·         маркер;

·         плакаттар;

·         стикер;

·         интерактивті тақта

 

 

1. Жаңа тәсілдер

2. СТО

3. АКТ

4. Бағалау

5. Дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшелік

7.Көшбасшылық

 

 

 

 

2«Келіспеушілік дегеніміз не?»·         сұрақ  — жауап

·         ассоцация

·         тренинг: «Апатқа ұшыраған кеме»

·         классификациялау

 

·         Топтағы жұптық  жұмыстың дағдылары  арқылы  ынтымақтастыққа қалыптасады

·         Оқушыларды  келіспеушілік, келіспеушіліктің жағымды және жағымсыз жақтары туралы түсініктермен танысады

Қорықпай келіспеушілікті басқару керек·         дәптер;

·         қаламсап;

·         маркер;

·         плакаттар;

·         стикер;

·         интерактивті тақта

 

1. Жаңа тәсілдер

2. СТО

3. АКТ

4. Бағалау

5. Дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшелік

7.Көшбасшылық

 

 

 

3«Мен неге келіспеушілікке барамын?»·         пікірлермен алмасу

·         рольдік ойын

·         рольдік ойынды талқылау және талдау

 

·         Мектеп  оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады

·         Өзіне  деген және айналасындағыларға деген  қарым- қатынасты бағалау арқылы  дағдыларын қалыптастырады

Өзін – өзі бақылау және өзгелерді түсіну – келіспеушілік ситуацияларындағы конструктивтік мінез – құлықтың алғышарттары·         дәптер;

·         қаламсап;

·         маркер;

·         плакаттар;

·         стикер;

·         интерактивті тақта

 

1. Жаңа тәсілдер

2. СТО

3. АКТ

4. Бағалау

5. Дарынды балаларды оқыту

6. Жас ерекшелік

7.Көшбасшылық