Келіспеушілікке кіріспе: «Жасөспірім және келіспеушілік»
Сабақтың түрі: Орта мерзімді
Пәні: Психология сабағы
Сыныбы: 8 сынып
Тарау: Келіспеушілікке кіріспе: «Жасөспірім және келіспеушілік»
№ | Тақырыптар | Негізгі іс — әрекет | Мақсаты –міндеттері | Негізгі идеялар | Құрал — жабдықтар | Модульдер |
1 | «Мен кіммін? Мен қандаймын?» | · әңгімелесу · ойын: «Мен қандаймын?» · тренинг: «Ортада бір жүрек» · сұрақ – жауап · тренинг: «Шөлде» · тест | · Топтағы қарым – қатынас және топтық жұмыс дағдылары қалыптасады · Оқушылардың өзіндік жеке мінез – құлқындағы көріністері кеңейтіледі · Оқушылар психология, психика, темперамент және мінез – құлық түсініктерімен танысады · Туа пайда болған және жүре пайда болған мінездің ерекшеліктерінің арасындағы айырмашылықты көреді · Оқушылар өтпелі шақтың ерекшеліктерімен танысады | Дүние жүзін өзгерткің келсе, алдымен өзіңді өзгерт | · дәптер; · қаламсап; · маркер; · плакаттар; · стикер; · интерактивті тақта
| 1. Жаңа тәсілдер 2. СТО 3. АКТ 4. Бағалау 5. Дарынды балаларды оқыту 6. Жас ерекшелік 7.Көшбасшылық
|
2 | «Келіспеушілік дегеніміз не?» | · сұрақ — жауап · ассоцация · тренинг: «Апатқа ұшыраған кеме» · классификациялау
| · Топтағы жұптық жұмыстың дағдылары арқылы ынтымақтастыққа қалыптасады · Оқушыларды келіспеушілік, келіспеушіліктің жағымды және жағымсыз жақтары туралы түсініктермен танысады | Қорықпай келіспеушілікті басқару керек | · дәптер; · қаламсап; · маркер; · плакаттар; · стикер; · интерактивті тақта
| 1. Жаңа тәсілдер 2. СТО 3. АКТ 4. Бағалау 5. Дарынды балаларды оқыту 6. Жас ерекшелік 7.Көшбасшылық
|
3 | «Мен неге келіспеушілікке барамын?» | · пікірлермен алмасу · рольдік ойын · рольдік ойынды талқылау және талдау
| · Мектеп оқушылары келіспеушілік себебі ретіндегі қарым – қатынастағы тосқауыл ұғымымен танысады · Өзіне деген және айналасындағыларға деген қарым- қатынасты бағалау арқылы дағдыларын қалыптастырады | Өзін – өзі бақылау және өзгелерді түсіну – келіспеушілік ситуацияларындағы конструктивтік мінез – құлықтың алғышарттары | · дәптер; · қаламсап; · маркер; · плакаттар; · стикер; · интерактивті тақта
| 1. Жаңа тәсілдер 2. СТО 3. АКТ 4. Бағалау 5. Дарынды балаларды оқыту 6. Жас ерекшелік 7.Көшбасшылық
|