«Сыртқы түр мәдениеті»

Сабақтың тақырыбы: «Сыртқы түр мәдениеті»

Өту әдісі: Түсінік беру. Талдау.  Жаттығу.

Сабақтың барысы:

  1. Оқушыны ұйымдастыру
  2. Үйге берілген тапсырманы тексеру
  3. Жаңа сабақ
  4. Бекіту
  5. Бағалау
  6. Үйге тапсырма

Жаңа сабақ:

Адамның сыртқы түр мәдениеті істеген тірлікпен, көрінген тәрбиесінен көрінеді. Егер кетіп бара жатқан қыз бала мусор пакеттің жол бойына тастап кетсе, оған не айтады? Бұл тәрбиелі оқушының іс-әрекеті ме? Ал дүкенде кезекке тұрмай, үлкендердің алдынан тұрып, алатын заттын сұраса, бұл мәдениетке жата ма? Енді осы бір жағдаятты шешейік.

Жағдаятты шеш:

Жанна, Руслан және Тимур достар. Олар бір аулада тұрады және бір мектепке барады. Бірде олар сабақтан үйге қайтып келе жатқанда оларға өздері танитын әжей келіп шоколад берді.

Сенің ойыңша достар бұл жағдайда қалай істейді? Пікіріңді айт.

  1. Балалар алғыс білдіріп шоколадты әжейге қайтарып береді.
  2. Балалар шоколадты әже мен қызға бөліп береді.
  3. Балалар шоколадты достарымен және әжеймен теңдей бөліседі.
  4. Ұл балалар шоколадты өздері бөліп алады.
  5. Балалар әжейдің ізгі ісін елемейді.

 

Адамгершілік тәрбиенің деңгейін анықтау

Нәтижелер кестесі:

Адамгершілік таңдауӘдептілік жайлы түсініктердің  бар немесе жоқтығын негіздеуге арналған таңдау сипаты

 

Қорытынды:

 

«Көзімізді түйістіріп».

Мақсаты: Сезім арқылы өзгенің ішкі дүниесін түсіне білу.

Барысы:  балалар жұп-жұп бөлініп қолдарынан ұстасып тұрады.

Психолог:

Үндемей бір-біріміздің көзімізге қарап, қолымызбен сезініп, — «Мен көңілдімін, кәне    ойнайық!», «Мен сенімен достасқым келеді!» т.с.с. ойларымызды сезім аркылы жіберіп, оны калай қабылдағанымыз жайында әңгімелеп, ойымызды бөлісеміз.

Нәтижесі: ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………Үйге тапсырма беру: Айналадаңғы әлем дәптерін бояу