«Сиқырлы сөздің құпиясы»

104

Сабақтың тақырыбы: «Сиқырлы сөздің құпиясы»

Өту әдісі: Түсінік беру. Талдау.

Сабақтың барасы:

  1. Оқушыны ұйымдастыру
  2. Үйге берілген тапсырманы тексеру
  3. Жаңа сабақ
  4. Бекіту
  5. Бағалау
  6. Үйге тапсырма  Сиқырлы сөздің құпиясын жинақтау

Жаңа сабақ:

«Жақсы сөз, жарым іс» деп айтады, не үшін?

Қалай сен, осы мағынаны айтар едің? Өз сөзімен жеткіз.

Адамдармен өзара қарым –қатынасы жақсы болу үшін, айтқан сөзіне көніл аудару керек, өйткені сөздің мағынасы өте үлкен. Өзінді де егер бағаламай, төмен сынап, жүрсең, өз көніл күйінді түсіресің, өзіне деген сенімділігін төмен болады.

«Аяқталмаған сөйлемдер».

  1. Мен… қалар едім.
  2. Мен … жасағым келеді.
  3. Мен ешқашан … деп үміттенемін.
  4. Менің ең күшті жасағаным, ол….
  5. Менің сүйікті ісім…
  6. Маған біреу көмектескенін қалар едім, ол …
  7. Мен не үшін екенін … ешқашан түсінбеймін.
  8. Мен ұмтыламын.
  9. Мен жалғыз болғанда …. ұнайды.
  10. Мен үйде …

Оны жалпы талқылау.

 

Өзін-өзі құрметтеу.

«Мен мақтан етемін» жаттығуы

Допты қолына алған адам өз бойындағы мақтан ететін қасиеттерді, мінездерді атайды. Сосын келесі адамға допты береді.

 

«Қошеметтер» жаттығуы.

Шеңберленіп отырып барлығы бір-біріне қошемет сөздер атайды. Қошемет сөзді алған соң: «Рахметін» айтады. Сосын қошемет алған жеңіл ме, әлде оны қабылдаған жеңіл ме деп жалпы талқыланады.

Нәтижесі: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Үйге тапсырма беру: Еркін шығармашылық