Сыныптан  тыс  шаранының   тақырыбы   «МАТЕМАТИКАЛЫҚ    РЕГАТА»

50

Сыныптан  тыс  шаранының   тақырыбы

 

«МАТЕМАТИКАЛЫҚ   

РЕГАТА»

Мақсаты:

  • Қалыптан тыс  есептерді  шығару  арқылы  оқушылардың  логикалық  ойлау  қабілетін  дамыту;
  • Оқушылардың пәнге  деген  қызығушылығын  арттыру;
  • Дарынды оқушылармен  жұмысты  жақсарту;
  • Оқушыларды достыққа, бірлікке  , жарыса  білуге шақыру  арқылы  бойларына  намысшылдық  сезімін  ұялату;
  • Пәнаралық байланысты  нығайту;

Әдісі :  жарыс  сабақ / 7-10  сынып  оқушыларынан   шыққан  құрама, яғни  10-сыныптың  төрт  оқушысы  4 топтың  басшысы  болады , содан  соң  қалған  балалар карточка  суыру арқылы  7,8,9 сыныптан  бір-бірден сол топқа  түседі./

Көрнекілігі:   компьютер,  карточкалар, жетондар , нақыл  сөздер .

Сабақтың  жоспары:

  1. Кіріспе.
  2. Дарын жас  талғамайды.  /Атақты   математиктердің  жас кездерінде   ашқан  жаңалықтары  туралы/
  3. Негізгі бөлім
  4. І тур / 6 минут/
  5. ІІ тур / 8 минут/
  6. ІІІ тур/  /8 минут/
  7. ІУ тур  /10 минут/
  8. Қорытынды   /әр  турдан  алған  балл  тақтаға  жазылып  тұрады  да, жеңген  топ  марапатталады/

І  тур   /7 минут/

  1. Бүгін  жексенбі  45  күннен  кейін  аптаның   қай  күні  келеді?   /3балл/
  2. Бір адам  басқа  қалаға  жолға  шықты.  Ол  күніне  40   км   жол  жүрді. Оған  қарама-қарсы  келее  жатқан  адам  күніне   30  км  жүреді.   Екі  қаланың  ара  қашықтығы  700   км    Олар  неше  күнде   кездеседі   /4 балл/
  3. Ерекше санды  табыңыз     а/  14728   в/  16832    с/ 12622    д/  10520    е/ 18936  /3 балл/
  4. Үш ағайынды  кісінің  жастарының  қосындысы    Үш  жылдан  кейін  жастарының  қосындысы  нешеге  тең  болады?  /3 балл/
  5. Белгілі кеңес  математигі, физигі  Ландау емтихан  кезінде  студентке  сұрақ қойды. Әріптер  қатарын  жалғастыр

Б, Е, Ү,Т,Б, …        Студент қалай  аяқтау  керек?  /2 балл/

 

 

 

 

ІІ   тур  /10 минут/

 

  • Есептеңіз                               /4 балл/
  • Ең үлкен  және  ең  кіші  үш  таңбалы   санның  қосындысы  нешеге  тең?  Егер  бұл  сандардың  цифрлары  әртүрлі  болса.     / 4балл/
  •          х=?     /5 балл/
  • Құдықтың тереңдігі  18,5 м . Құдыққа  түскен  құрбақа  сыртқа шықпақшы Ол  күндіз 4 м  жоғары  өрмелеп, түнде  шаршағандықтан  3  төмен  түседі Құрбақа  неше  күнде құдықтан  шығады?     /6 балл/
  • Қоймада 16 кг, 17 кг, 40 кг жәшіктерде шегелер  салынған. Жәшікті  ашпай-ақ, 50 кг  шеге  алуға  бола  ма?  /3 балл/

 

ІІІ тур /10 минут/

 

  •     /5  балл/
  • Қолымызда 10  және  50  теңгеліктерден   25 дана  бар.   Барлығының  қосындысы  530 теңге  құрайтын  болсаосы  тиындардың  ішінде  қанша  дана  10  теңгелік  ақша  бар?   /5 балл/
45
13
29
25
25
19
?

 

 

/3 балл/

  • Даурен  командасындағы  тізім  бойынша  алдынан  25-ші  және  артынан  25-ші  боса  тізімде  қанша  адам  бар?    /3 балл/
  • Олимпиада жеңімпаздарына  сыйлықтар  тапсыру  үшін  сахнаға  шығарды. «Олимпиада есептерін бірден-бір толық  шығарған  сол  жақтан  санағанда  алтыншы  тұрған»деді  Қазбек. «Дұрыс  айтасың» деді  Дана  Ол оң жақтан  санағанда оныншы  тұр. Олимпиада жеңімпаздары  нешеу? /3 балл  /

 

 

 

 

ІV   тур  / 13 минут/

  1. Бір атқыш дәл  көздеген  сайын  10 теңге  алады ,  ал тигізе  алмаса   15 теңге  төлейді.  Атқыш  20 атыстан  соң    100 теңге  пайда  тапты.    Ол  неше  нысанаға  дәл  тигізді .   /5 балл/
  2. Бір кісі  1 бочка   квасты   14  күнде   ішеді, әйелімен  бірігіп  ішсе   10  күнде  бітіреді.   Осы  квасты  әйелі  неше  күнде  бітіреді?      /5 балл/
  3. Оқушы 5 емтиханға  кіріп   орташа  8 балл  жинады  .    Егер  алғашқы  4 емтиханнан        6,5, 10,  және  7 алса  ,соңғы  емтиханнан  қанша  балл  жинаған.   /5 балл/
  4. Үш+он= төрт бес+алты = жеті

бір  + екі  = алты                       бір+ тоғыз =?                 /4  балл/

  1. Мұғалім емтиханда   25 сұрақ  қойды. Дұрыс  жауап  үшін  4 балл

қосты,  ал дұрыс  емес жауап  үшін  1 балл шегерді . 25 балл  жинаған

оқушы  неше  сұраққа  дұрыс  жауап  берді?   /6 балл/