«Жас талапкерлер» сайысы

31

Сабақтың тақырыбы:  «Жас талапкерлер» сайысы

Сабақтың тақырыбы:

Білімділік: тиянақтау, ой- өрісін кеңейтетін тұжырымдар жасату және пән бойынша білімдерін тереңдету.

Дамытушылық: Оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, өз ойларын айта білуге үйрету, шығармашылық қабілетін және ой ұшқырлығын дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды бірлікке, адамгершілікке, ұқыптылыққа,                                                                                                                         шыдамдылыққа, бәсекелестік қабілетін, ұжымдық сезімге тәрбиелеу.

Көрнекі құралдар: слайд, плакаттар.

Сабақтың түрі: Дәстүрлі емес сабақ

Жұмыстың барысы:

1- жүргізуші: _ __________________________________________

2- жүргізуші: _ __________________________________________

 

1-жүргізуші:

Сәлеметсіңдер ме оқушылар!

Нақты ғылымдарға қызығушылар.

Естігенін  естіп тұрып,

Оқығанын  миға  тоқушылар.

Сәлеметсіздер ме  ұстаздар!

Айтар ойын  тұспалдар,

Біз оқытқан  оқушылардың

Сәті келді сыналар

Арасында  ойын  ойнап  жарысармыз,

Ойламды сұрақ, жеңіл сұрақ, бәрі де бар –дей отырып бүгінгі

«Жас талапкерлер» сайысына қош келдіңіздер! Бақ пен бап сыналар бұл сайысқа қатысып отырған оқушыларға сәт сапар тілейміз.

2- жүргізуші.

Информатика болашаққа бастайды

Келешекке білім қуған жастарды

Қадам басып 21- ші ғасырға

Барлық әлем жаңалығын тастайды.

1-жүргізуші:

Ал қанеки қаралық

Мына жақта жаңалық

Бүгінгі кеш төрінде

Информатика елінде

Компьютерлер тілінде

Ребус шешіп жарысып

Жұмбақ шешіп аңдысып-деп сайыс сабағымызды бастаймыз және бүгінгі сайыс сабағымыздың шартымен таныс болыңыздар: «Жас талапкерлер» сайысына 5 сынып оқушыларынан құралған 6 сынып қатысқалы отыр. Әр сыныптан  3 ойыншы қатысады. Ойын  5 бөлімнен тұрады.

2-жүргізуші: Ендеше сайыс бөлімдерімен таныс болыңыздар:

І бөлім :  «Кәне, таныс болайық» /Әр топ өздерін таныстыру керек /

ІІ бөлім:  «Кім жылдам?» /1минутта 3 сұраққа жауап беру керек «ия» немесе «жоқ»/

ІІІ бөлім: «Білімді мыңды жығар»/Сөзжұмбақ беріледі /

ІV бөлім: «Көрермендер ойыны»

V бөлім: «Ғажайып алаң»/ Әр топ басшылары слайдтан берілген тапсырманы орындау керек/

1- жүргізуші:

Әділ қазы мүшелері, армысыздар!
Қош кепсіз, есен сау бармысыздар?
Сіздерге үміт артқан шәкірттерге,
Әділдікпен төрелік айтыңыздар.
Ал ендігі кезекте сіздерге сайысымызға өз ой пікірін, тұжырымдарын білдіретін әділ қазы алқаларын немесе сарапшыларымызбен таныстырып өтейік:

  1. ____________________________________________________
    2. ____________________________________________________
    3. ____________________________________________________

2-жүргізуші:

Армысыздар, айналайын дана халқым.
Сақтаған ұлтымыздың берік салтын.
Ата-баба шежіресін жіктеп,
Таныстыру парызы әрбір топтың,
Өнерлерін паш етер ,
Сәтте келіп қалғандай танысатын дей келе алғашқы шартымыз бойынша
«Кәне, таныс болайық!» таныстыру кезеңі. Ортаға сайыскерлерімізді  шақырайық .

1- жүргізуші:

І бөлім. «Кәне, таныс болайық!» кезеңі

5 А

5 Ә

5 Б

5 В

5 Г

5 Д

2- жүргізуші:

ІІ бөлім  «Кім жылдам?» кезеңі. Әр топқа 3 сұрақ қойылады, сұрақ дұрыстығына байланысты «ия» немесе «жоқ» деп жауап беру керек,  әр дұрыс жауап 1 балл болып есептеледі.

(Сұрақтарды екі жүргізуші әр командаға кезекпен оқиды)

І топқа

  1. Информатика – ақпаратты алу, жинақтау, сақтау тәсілдері туралы ғылым. (Иа)
  2. Ақпаратты қабылдаушы – жануар. (Жоқ)
  3. Сканер – компьютерді жай телефон желісіне қосу құрылғысы. (Жоқ)

ІІ топқа

  1. Enter пернесі – бас әріптер теру режимін іске қосады. (Жоқ)
  2. Процессор – жүйелік блоктың «миы». (Иа)
  3. Суперкомпьютер арнайы мақсатта немесе нақты тапсырыспен жасалады. (Иа)

ІІІ топқа

  1. Суперкомпьютер бір адам жеке қолдана алатын компьютер.(жоқ)
  2. Дербес компьютер: үстел үсті, колға алып жүретін, алақан компьтерлері болып бөлінеді. (Иа)
  3. Сыйымдылық – тасығышта сақталатын ақпараттың шектік сандық мөлшері. (Иа)

ІV топқа

  1. Бас мәзір екі – сол және оң  жақ бөліктен тұрады. (Иа)
  2. Операциялық жүйе жүктелгеннен кейінгі көретініміз — Жұмыс үстелі. (иа)
  3. Windows

V топқа

  1. Принтер лазерлік және бүріккіш болып бөлінеді. (Иа)
  2. Пернетақта – компьютерге ақпарат енгізу құрылғысы (Иа)
  3. Ақпаратты жөнелту үшін қолданылатын құрылғыларды компьютер деп атаймыз. (Жоқ)

VІ топқа

  1. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі – бит. (Иа)
  2. Программалау – компьютердің жұмысын басқаратын басты программа. (Жоқ)
  3. Жүйелік программалық жабдықтамаға ақпарат, модем, тышқан жатады. (Жоқ)

1 –жүргізуші:

ІІІ бөлім: «Білімді мыңды жығар»/ сөзжұмбақ беріледі /

Ойын толқын, айналған қатты ағысқа

Табылғандай танымда, жат дауыста.

Біреу озып келеді қатарынан

Біреу қалып жатады асығыста –дей отыра 3 бөліміміз  сөзжұмбақ

 

 

 

 

2 –жүргізуші:

ІV бөлім: «Көрермендер ойыны»

  1. Қағаз бетінен алады,

Бірден компьютерге салады.        (Мәтін алғы)

  1. Компьютермен енеді,

Қағазға басып береді.                     (Басып шығарғыш)

 

  1. Төрт бұрышты әйнек,

Тұнып тұрған әлек.                          (Монитор)

 

  1. Бес атаның балалары

Қыдырмашы біреуі.

Бір күн бар да, бір күн жоқ.

Соны есепке алсақ,

Ұзын саны жүз жеті.              (Пернетақта, тінтуір)

 

 

  1. Өзі темір, жаны жоқ.

Ақпаратты сақтап таратқан,

Жұртты өзіне қаратқан                   (Жүйелік блок)

 

  1. Командалар жиынынан тұрады,

Мақсатыңды орындайды.                (Мәзір жолы)

 

1 –жүргізуші:

V бөлім: «Ғажайып алаң»/ Топтарға  слайдтан  мәтін беріледі/

Ойын толқын жатқанда асып, тасып,

Біреу мығым, біреулер шалыс басып.

Бұл ойыннан өтеді ғұлама ойлар,

Жеңсең де, жеңілсең де қалма жасып деп

Сайысымыздың келесі кезеңі- Ғажайып алаң

«Ұқыпсыздар  теруші  мақалдар мен  мәтелдерді  тере бастап, бәрін  шатастырып алыпты. Терушіге қателерін  түзетуге  көмектесіңдер»

  1. Жақтылықа жақылық –ісі әр кісінің,

Жамьандыққа жақсылық –ер кісінің ісі.

  1. Жүгірмеее Тіліңмеен, біліміңмен жүгір
  2. Тамырымен мықты Ағаш,

Адамн дос –жарымен мықты

  1. Аққыл көпке жеткізер,

Жеткізер Өнюер көкке

  1. Бес кеспеақ боллса да, тіл кессспек жоқь
  2. Білгенің бірд  тоұғыз,

Білмбегенің тоқсан тоғыз.

 

  1. Жжан қиналмай, жұмыс біетпес,

Талап қылмай, мұратқа жетпес

  1. Артында баласы қалсаа, көзі  қалды  дее,

Арртында сөзі  қальса, өзі қалды де.

2- жүргізуші:

Кешіміздің соңғы сәті таяп қалды,

Ал, қазір әділ –қазы сөз алады.

Кешіміздің  жеңімпазын  анықтап,

Мақтау қағаз, сыйлықтарын тапсырды.