“Болашаққа- біліммен” интеллектуалды –шоу ойыны

 

Сергебаева Гулзана Отарбекқызы

Сабақтың тақырыбы: “Болашаққа- біліммен”  интеллектуалды –шоу ойыны

Мақсаты:

1.Оқушылардың тарих сабағынан алған білімдері бойынша қайталау арқылы жинақтап, одан әрі танымдылығын арттыру.

2.Өткен тақырыптар бойынша оқушылардың білім деңгейін байқауға, тез ойлауға, есте сақтауға, өз ойын жан-жақты толық жеткізе білуге қосымша іздену.

3.Достарын тыңдай білуге, өзін дұрыс ұстап мәдениетті түрде ойын, пікірін дұрыс жеткізуге үйрету.

Сабақтың түрі: сыныптан-тыс (интеллектуалды -шоу)

Жүргізуші сөзі:

-Армысыздар құрметті білім нәрімен сусындатқан аса қадірлі ұстаздар қауымы

-Бармысыздар сыныптас, жолдас деп жиналған жанкүйер оқушылар қауымы

Бүгінгі “Болашаққа- біліммен”  интеллектуалды –шоу ойынына қош келдіңіздер!

Сайысымызды  бастамас бұрын әділқазылар алқасымен таныс болайық!

1.

2.

3.

 

Ж: Ойынның    кезеңдерімен таныстырып өтейін.

1.Үй жұмысы

2.Бәйге

3.“Кімнің сөзі”

  1. Сәйкестендір
  2. Ымға түсінбеген, дымға

түсінбейді

6.”Қарлы кесек”

7.”Кім жылдам”

  1. Кезең

“Үй  жұмысы”

(Командалар  өздерін

таныстырады  және эмблемаларын  қорғайды)

2 кезең:

“Бәйге” (әр топқа   10 сұрақтан    қойылады)

3 кезең “Кімнің сөзі”    (берілген сөйлемнің авторын табу)

4 кезең “Сәйкестендір”

(оқиғалар мен уақытты сәйкестендіру керек)

 

5кезең    «Ымға түсінбеген,  дымға  түсінбейді»  (тапсырма конвертке салынып

беріледі, ыммен,  мимикамен, пантомимамен көрсетеді)

1 топқа-             демонстрация,   ресми сапар

2 топқа-             көтеріліс, мәдени байланыс

6 кезең  “Қарлы кесек”

(топ басшылары 1-1не    сұрақ қояды)

7 кезең  “Кім жылдам тест тапсырмаларын орындау ”

Қорытындылау: Жеңімпаздарды анықтау

1 кезең «Үй  жұмысы» (Командалар  өздерін таныстырады  және эмблемаларын

қорғайды)

2 кезең: «Бәйге»

1 топқа:

  1. Әбілқайырды 1748 жылы өлтірген сұлтан (Барақ сұлтан)

2.Башқұрттардың көтерілісін басуға патша үкіметі Кіші жүз жасақтарын:1735-1737 жылдары пайдаланды

3.1740 жылы Кіші Жүздің шекарасына қауіп төндірген мемлекет:

Иран

4.Өзінің зардабы жағынан жоңғарлардың «Ақтабан шұбырындыдан»

кем түспейтін шабуылы қай жылдары болды? 1741-1742 жыл

  1. Орынбор қаласы қай жылы салынды 1743 жылы
  2. Мемлекетімізді ширек ғасырдан астам уақыт басқарған қоғам

қайраткері кім? ( Д.Қонаев)

  1. Құрманғазы “Кішкентай” деген күйін кімге арнады? (Исатайға)

8.”Азиялық скифтер” деп сақтарды кім атады? (Геродот)

9.1822 жылы “Сібір қазақтарының жарғысының” басты мақсаты не?

10.ХХғ-да  транспорттың қай түрі жедел дамыды? (темір жол)

2 топқа:

1.Әбілқайырдың Ресей құрамына кірудегі ең басты мақсаты:

Ресеймен сенімді байланыс орнатып,бар күшті қалмақтарға жұмылдыру

2.1738 жылы Орынборда қазақ сұлтандарының съезін шақырған Орынбор  комиссиясының басшысы : В.Татищев

  1. XIV-XV ғасырларда Қазақстанда мекендеген ру-тайпалардың

ауызша таралған әдебиет туындыларының ғылыми атауы:

Фольклор

4.XIV-XV ғасырларда қыпшақтар мен қияттардың қызылбастар

мен қалмақтарға қарсы соғысын суреттейтін жыр:

Қобыланды батыр

5.Қуаңшылдық жылдары жасалған ырым: Тасаттық

  1. XIV-XV ғасырларда халықаралық қарым-қатынастарда сөздік

ретінде пайдаланған еңбектің аты: «Кодекс куманикус»

  1. XIV-XV ғасырларда қыпшақтар арасынан шыққан Кутбтың

әдеби шығармасы:  «Жүсіп – Зылиха»

  1. Алтын Орда ыдыраған кезде пайда болған тарихи батырлық

жыр:   «Ер Тарғын»

  1. Сүйіспеншілік, әділеттілік тақырыбында жазған Дурбектің

поэмасы: «Жүсіп – Зылиха»

10.Алтын Орда дәуірінен бері келе жатқан күй-аңыз:«Сағыныш»

ңыз:«Сағыныш»

 

3 кезең

“Кімнің   сөзі”

1 топқа:

1.“Қанқұмар…” Жеңіске желікпе.Сен  менің ұлымды ашық айқаста қару    құдіретімен жеңген жоқсын…” Бұл  сөзді кім айтқан? (Томирис)

2«Жұрт сеңдей соғылды, түнде ұйқыдан, күндіз күлкіден  айырылды»

3.«1899 жылдан кейін қазақтар мен орыстар арасындағы  этностық жанжалдар даладағы  өмірдің  сипаты  белгісіне  айналды» -деп жазды  (Т.Рысқұлов)

 

 

 

2 топқа

1.“Желпілдеген тудан, жер қайысқан қолдан қалғанша, жігіт адамның өлгені жақсы” (Абылай)

2.”Қазақ  елі  отар  болып  келді, отар  болып қалады ”   (С.Садуақасов)

3.”Мен дегеніме жеттім, елімді  аман алып қалдым.Енді қолыңнан келгеніңді істей бер…” (Шырақ)

 

 

4 кезең “Сәйкестендір”

(оқиғалар мен уақытты сәйкестендіру керек)

Рет

саны

Оқиғаларуақыты
1Елдің еуропалық бөлігінен 2 млн 400 мың адам қашан әкеліп қоныстандырылды?1907-1912ж

 

2Екібастұз бен  Спасск мыс кеніштерінің және Орынбор –Ташкент теміржолының жұмысшыларының ереуілге қашан шықты?1915ж 25 маусым
3Патша жарлығы қашан шықты1916ж 25 маусым

 

4Генерал-губернатор Куропаткиннің қара жұмысқа шақырудан  босату туралы бұйрығы шыққан жыл1916ж 23 тамыз
5Қазақтың демократиялық зиялылары “тыңдаңыздар, қан төкпеңіздер”, “Қарсыласпаңыздар” деген хатын қашан жазды?1916

 

5 кезең  «Ымға түсінбеген,   дымға  түсінбейді»   (тапсырма конвертке салынып беріледі,

ыммен,  мимикамен, пантомимамен көрсетеді)

 

1 топқа-демонстрация,  ресми сапар

2 топқа-  көтеріліс, мәдени байланыс

6 кезең  “Қарлы кесек”

(топ басшылары 1-1не  сұрақ қояды)

7 кезең       “Кім жылдам тест тапсырмаларын орындау ”

Қорытындылау:  Жеңімпаздарды анықтау