Өзіңді де өзгені де аяла

Тақырып:  _Өзіңді де өзгені де аяла

Құндылық:  Қиянат  жасамау

Қасиеттер:  ізгілік, жанашырлық, қамқорлық,қиянат жасамау

Мұғалiм: Мирманова Толғанай    Класс  3    Оқушылар саны__24_

 

Сабақ мақсаты:

Оқушыларға  үлкен кісілерге көмектесе  отырып, қиянат жасамау құндылығын  ұғындыру.

 

Міндеттері:

 

Сөз бен істің бірлігін ұғындыра отырып, қиянат жасамау туралы түсіндіру,

Ешкімге қиянат жасамау, өзіне есеп беру, ізгі істерін дамытуға мүмкіндік жасау;

Жанашырлық ,қамқорлық, ешкімге қиянат жасамауға тәрбиелеу.

 

 

Ресурстар:(құралдар, мәлiметтер)
Сабақ барысы:

1.     Ұйымдастыру кезеңi. Тыныштық сәтi. Нұрға бөлену.

 

2.     Үй тапсырмасын тексеру.

 

Оқулықтағы  10 сабақ.  43 бет   Т.Айдархановтың «Жанашыр»  әңгімесін оқып, талдау.

 

1.Дастан қандай адамгершілік сезімін танытты?

2.Дастанды балалар не үшін мақтан тұтты деп ойлайсыңдар?

3.Осы  әңгіме мазмұны бойынша қандай ой қорытуға болады?

 

 

 

Сабақ барысын талдау:
3.     Дәйексөз.

Аялауды табиғаттан үйрен.

Халық мақалы

 

Дәйексөздің мағынасын қалай түсінесіңдер? Оқушылар есте сақтап қалу үшін  үш рет қайталаймыз? Дәптерлеріне дәйексөзді жазып аламыз.

 

4.     Әңгiмелеу.

Аңыз айту.

Асығыс үкім

 

Бір кісінің үйінің төменгі қабатында ағаш өңдейтін шеберханасы бар екен. Ол есік пен терезе жасап күнелтеді. Бір күні жұмыс істеп жатқанда электр қуаты өшеді. Ұзақ уақыт бойы күтсе де жанбайды. Қасарысқандай, сол кеште тапсыруы керек болған бірнеше терезе бар еді. Біраз демалу үшін үйіне көтеріліп бара жатып сақтандырғышқа көзі түседі. Біреу сақтандырғышты өшіріп қойған екен.

Ажыратқышты (рубильник) қосқанда цехта жарық жанады. Бірақ мұның мәнісін түсіне алмайды. Жұмысқа қайта кіріскенінде сол нәрсе тағы қайталанады. Бірақ бұл жолы кінәлі адамды көрді. Баласы үй мен цех арасындағы сатыдан дыбыссыз, ақырын түсіп, сақтандырғышты өшіріп жатқан кезінде әкесін дәл алдында көреді.

Әкесі он жасқа енді толған баласының мұндай опасыздығын кешіре алмайды. Соның кесірінен бір күні босқа кетті. Бір рет қана істеген болса, бәлкім, үн қатпас еді. Шаштарынан ұстап шапалақпен тартып жібереді. Мүмкін бұл ұрған шапалағы енді қайта опасыздық етуіне кедергі болар. Баласының көз жастарына қарамастан үйіне кіріп, әйеліне былай дейді:

—        Мына баланың мектепте кімдермен араласатынын білуіміз керек! Егер бос жіберетін болсақ, басымызға бәле болуы мүмкін!

Кейін ең оңай жолын табады. Баласының еш қалдырмай ұстап жүретін күнделігінде достарына қатысты мәлімет бар еді.

Баласы күнделігін көрсеткісі келмесе де тыңдамай, оны оқи бастайды. Баласының ең соңғы бетте былай жазғанын көреді: «Бүгін түнде жаман түс көрдім… Цехта жұмыс істеп жатқан кезде әкемді тоқ ұрған екен. Әкем қауіп – қатерден аман болса екен! Мен қолымнан келгеннің бәрін істеймін!»

 

1. Осы аңыздағы әкенің әрекетін қалай атауға болады?

2.Баласы неліктен осындай әрекетке барды деп ойлайсыңдар?

3. Мұндай әрекеттерге жол бермеу үшін не істеу керек?

4.Өз өмірлеріңде мұндай жағдай болды

 

 

 

 

5.     Шығармашылық жұмыс, топтық жұмыс.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.     Топпен ән айту.

«Келші, келші балашым»  өлеңін айту.

Сөзін жазған  Қ.Ыдырысов

Әнін жазған   Е.Хасанғалиев

 

7.    Үй тапсырмасы.

11 сабақ  48  беттегі  « Сүйіспеншілік»    оқып, талдау.

Дәптердегі 10 сабақтағы  тапсырма берілді.

 

8.      Соңғы тыныштық сәтi.

Жай музыка қойылады.

Құрметті оқушылар жайланып отырып, көздеріңізді жұмып, бүгінгі сабақтан алған жақсы сәттерін жүрегіңізге түйіп алаңыз.