Дүниеде жамандық неден?

358

Тақырыбы: Дүниеде жамандық неден?

Сабақтың мақсаты:

а)  білімділік:    Мәтіннің мазмұнын меңгертіп «аштық, махаббат, жаман мінез,қорқақтық» cөздерінің мағынасын ашу, түсініктерін тереңдету.

ә)  дамытушылық:  Тіл байлығын, сөздік қорын, көркем сөйлеу дағдысын дамыту. Көз алдында елестету арқылы есте сақтау, еске түсіру қабілеттерін дамыту.

б)   тәрбиелік:     барлық тіршілікті аялауға, жүрек тазалығын сақтауға жауапкершілікті сезінуге тәрбиелеу

Сабақтың түрі:  өзін – өзі тану пәнімен ықпалдасу

Құндылығы: сүйіспеншілік

Қасиеттері: мейірімділік,

Сабақтың әдіс-тәсілдері:    сұрақ-жауап, түсіндіру, ой қозғау.

Сабақтың көрнекілігі:   А3 ақ  қағаз, интерактивті тақта,

Өту барысы

1.Ұйымдастыру кезеңі (тыныштық сәті)

Мұғалім:Сәлеметсіздерме оқушылар және келіп отырған қонақтар!

 «Тыныштық сәті»

Аяқ-қолымызды айқастырмай, тік отырамыз. Қазір біз тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Біз терең тыныс алғанда біздің ойымыз тынышталады. Демді ішке алғанда жүрегімізді ішкі тыныштық пен қуанышқа толтырамыз. Ал, демімізді сыртқа шығарғанда мазасыздықты сыртқа шығарамыз. Ал, балалар дайындалайық. Көзімізді жұмамыз. Арқамызды тік ұстап, қол-аяғымызды айқастырмаймыз. Қолымызды үстелдің үстіне немесе тіземізге қоюға болады. 9-10 рет, баяу жаслады.

Сынып 4 топқа бөлінеді. 4 топ әр теле  арналардан келген журналистер екенін хабарлау.

1 топ – Қазақстан  телеарнасы

2 топ – Қазақстан Қарағанды телеарнасы

3 топ – КТК телеарнасы

4 топ – Хабар телеарнасы

  1. Үй тапсырмасын тексеру.

Журналистерге бірер сұрақтар қойсақ деп отырмыз.

Мен не үйрендім? (тест)

Оқушыларға тест таратылады. Бір бірін тексереді.Тақтадан жауабын салыстырады.

Қорытынды жасалады.

  1. Жаңа сабақ

Ы.Алтынсарин кім?

Кішкентай журналистер барлығын тақтаға жазады.

а)

Ы      А

Б       Л

Ы      Т

Р      Ы

А      Н

Й      С

А

Р

И

Н

 

ә) Ы. Алтынсариннің қандай шығармаларын оқыдыңыздар.

Ребус шешкізу арқылы тақырыпты ашу

Бүгін өтетін тақырыбымыз «Дүниеде жамандық неден?»

аңыз әңгімені төртке бөліп, мәтінді топқа бөліп беру.

1 топ дүниедегі жамандық түбі – аштық .

2 топ дүниедегі жамандық түбі – махаббат.

3 топ дүниедегі жамандық түбі – жаман мінез.

4 топ дүниедегі жамандық түбі – қорқақтық.

Әр топ өздеріне бөлінген мәтінді толық оқып мазмұнын түсінеді, «аштық, махаббат, жаман мінез, қорқақтық» ұғымдарына толық тоқталады.Қағазға түсіреді және оны қорғайды. Мұғалім: мәтіннің соңғы бөлігін оқиды. Жалпы қорытындылайды.

б) Сөздікпен жұмыс

Ақжүрекадал, ақниетті

Байлаулы – біреуге, бір нәрсеге тәуелді, меншікті

в) Тәнді таза ұстау дегенді қалай түсінесіздер.

— Ол, жүрек тазалығы. Біздің жүрегіміз адал, әділ, сүйіспеншілікке толы.

— Ал жүрек қай кезде ластануы мүмкін?

— Өзімшіл, өтірікке үйір т.б.

— Жүректі таза ұстауға бола ма?

— ………..

— Ия, әр кез журекті таза ұстайық.

  1. Өмірде ақ пен қараны, жақсы мен жаманды ажырату – ақиқатты тану.
  2. Өзіңе, өзгеге зиян тигізбеу,Отанын, халқын құрметтеу – дұрыс әрекет.
  3. Бір – бірімізге мейірімді, қайырымды болсақ, кешіре білсек – ол сүйіспеншілікті білдіреді.
  4. Ой, ісі адал, сабырлы,салмақты адамда ішкі тыныштығы болады.
  5. Өзіңе, өзгеге жамандық жасамау, қызғанбау, баршаға жақсылық тілеу – қиянат жасамау.

Егер адамның бойында осы бес құндылық болса, ол барлық мұратына жетеді.

г) Сергіту сәті

д)  Дәптермен жұмыс

Өзін –өзі тану пәнімен байланыстырып, мақал – мәтелдермен  қортынды жасап.Ортаға салып оқу.

  1. Қорытындылау.

Бір жолдық тестеп қортындылау

Дүниеде жамандық неден?

А) аштық

Ә) махаббат

Б) жаман мінез

В) қорқақтық

Г) ————————————————————

  1. Бағалау.
  2. Үйге тапсырма: Аңыз әңгімені мазмұндау.
  3. Соңғы тыныштық сәті

Баяу музыка қосылады.

Көзімізді жұмып, тыныштықта бүгінгі сабақты есімізге түсірейік. Бүгінгі сабақтан алған қасиеттерімізді жүрегімізге жеткізіп, сақтайық. Енді көздеріңізді ашсаңыздарда болады.