Қамқорлық

184

Мусабекова Ботакөз Дабылқызы

Қызылорда обылысы

Жаңақорған ауданы

Бесарық ауылы

Жүсіп Қыдыров атындағы №54орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі

Пәні:

Апта:

 

      Ана тілі

Сабақтың тақырыбы: Қамқорлық
Сілтеме: Жоспар 3 сынып   әдістеме
Жалпы мақсаты: Оқушылар мәтіннің мазмұнымен таныса отырып, мәтіндегі негізгі ойды, идеяны ұғынды.
Күтілетін нәтиже Оқушылар мәтіндегі негізгі ойды анықтай отырып,өз ойларын, пікірлерін еркін айтуға, өз қөзқарастарын дәлелдей біледі.
Негізгі идея Адам бойындағы жақсы қасиеттерге жақын болып, жаман қасиеттерден аулақ болу
Оқыту әдісі Топтық жұмыс

Жұптық жұмыс

Жеке жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: Кесте,оқулық АКТ

                              Жүргізілетін жұмыстар

Сабақтың

кезеңі,уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
 

 

 

2мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

Кіріспе бөлім

5-мин

 

 

 

 

 

 

Тұсаукесер

10-мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Негізгі бөлім

20- мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды

 

5мин

 

 

 

 

 

 

3мин

І.Ұйымдастыру : Топқа бөлу
Мақалдарды талдау.
Жұмыла көтерген жүк жеңіл. Жеке жүріп жол тапқанша, көппен жүріп адас.
Мақалдар арқылы топтық іс — әрекеттің жемісті болуы бірлікке байланысты екенін ертеден — ақ дәлелдеген.
Топтың ережесімен таныстыру.
1. Бірін — бірі тыңдау.
2. Өз пікірлерін ортаға салу.
3. Жұппен, топпен біріге жұмыс істеу.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
«Кубизм»әдісі арқылы топ бойынша сұрақтарға жауап береді.

1.Шаруа көжекке аяушылықпен қандаай сөз айтты.

2.Көжектің қорқынышты халін суретте.

3.Көжек неге туған жеріне қашты?

4.Шаруаның көжекке айтқан соңғы сөзін айт.

5.Көжек шаруаға не айтты?

6.Туған жер туралы мақал-мәтелдер айт.

 ІІІ Қызығушылығын ояту
«Қамқорлық» деген мәтін тақырыбын оқушыларға болжату. Оқушылардың пікірін тыңдау.
Топтастыру стратегиясын жазу (Қамқорлық туралы)

ІV Мағынаны тану Б. Соқпақбаев жайлы білетін білімдерін еске түсіру.

Б. Соқпақбаев жазушы.Ол 1924жылы Алматыоблысы,Нарынқол

(қазіргіРайымбек)ауданында туған.
— Сендер бұрын Б. Соқпақбаевтың қандай шығармаларын білесіңдер?
— Сендер кино, мультфильм көргенді ұнатасыңдар ма?

-Осы Б. Соқпақбаевтың қандай киносын білесіңдер?
— Бүгін біз Б. Соқпақбаевтың «Қамқорлық» деген шағын мәтінімен танысамыз. Ал қазір бұл мәтінмен таныспас бұрын, мен әр топқа тапсырма беремін.

Сол тапсырманы орындаймыз.

2.Оқулықпен жұмыс
Мәтінді мұғалімнің оқуы, талдауы
Сөздік жұмысы
Жан далбаса — сасқалақтап, ышқынып бейқам алаңсыз
Қол созым — жақын — жерде
Топшысынан — торғайдың аяғы
Мәтінді оқушыларға тізбектей оқыту.
Мәтінді бөліктерге бөлу, осы бөліктер бойынша әңгімелету.

І бөлім: Торғайдың жанталасы
ІІ бөлім: Безбүйрек Жантас
ІІІ бөлім: Қожаның қамқорлығы
Шығармашылық тапсырма.
1топ: «Қамқорлық» деген тақырыпта шағын эссе жазу.
2топ: Мәтін мазмұнына сай мақал — мәтел жазу.
3топ:Сурет бойынша әңгіме құрастыру.

4топ:Мәтінге сүйеніп,суреттегі торғайдың халін сипатта

5топ: Венн диаграммасын сызу.
Жантас Қожа

(Әр топ өзінің жұмысын қорғайды)

Ү. Қорытынды.

Кесте толтыру.
1 Әңгіменің аты Торғай,Қамқорлық
2 Әңгіменің авторы
3 Оқиға орны
4 Кейіпкерлер
5 Әңгіме немен аяқталды.
6 Негізгі ойы.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.

ҮІ.Бағалау:Оқушылардың бағаларынан кейін қорытынды баға шығарамын.

ҮІІ.Үй тапсырмасы:

Кері рефлексия:

-Бүгінгі мәтіннен қандай ой түйдіңдер?

-Сен Жантастың орында болсаң не істер едің?

 

 

 

Сабақтың мақсатына жеттім бе?

 

Нені дамытар едім.

 

 

Келесі сабақты қалай жоспарлаймын?

 

 

1.Мұғаліммен сәлемдесу

2.Бір-біріне сәттілік тілейді.

 

Оқушылар үйге берілген тапсырманы оқиды.

 

Топтың ережесімен таныстыру.
1. Бірін — бірі тыңдау.
2. Өз пікірлерін ортаға салу.
3. Жұппен, топпен біріге жұмыс істеу.
«Кубизм»әдісі арқылы топ бойынша сұрақтарға жауап береді.

 

Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-«Бурыл ат», «Сен ұйықтап жатқанда», «Шынықсын денеміз» «Шал мен бала» мәтіндері.
-«Менің атым Қожа»
 

 

 

 

 

Оқулықпен жұмыс
Мәтінді мұғалімнің оқуы, талдауы

 

 

Сөздік жұмысы
 

 

 

 

 

 

Шығармашылық тапсырма.

(Әр топ өзінің жұмысын қорғайды)

 

Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.

 

 

Кесте толтыру.
Бағдаршам арқылы бірін-бірі бағалайды.

 

 

 

Жасалған жұмысты екі жұлдыз,бір ұсыныспен бағалайды.