«Қыз Жібек»: жыр-опера-кино

85

 

Тақырыбы «Қыз Жібек»: жыр-опера-кино
Мақсаты  

u Жырдың тақырыбын, идеясын, тартысын  нақтылай отырып, кейіпкерлер сипатын жан-жақты ашу, теориялық білімдерінің негізінде жырдан, кинодан үзінділер талдату, жырдың өміршеңдігін,операдағы  оның маңызын ұғындыру.

u Қазақ музыкасы мен кәсіби музыка арасындағы байланысты сезіндіру.Классикалық музыканы тыңдай білуге дағдыландыру.

u Адалдықты, достықты, адамгершілікті паш ету, халқымыздың әдет-ғұрыптарын қадірлей білуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже А. Әндерді нақышына келтіріп орындай алады, жыр мазмұнына талдау жасай алады.
В. Музыкалық сауаты , танымы ашылады.
С. Музыкаға деген қызығушылықтарын артады.

Шығармашылық қабілеттері дамиды.

Дереккөздер, құрал-жабдықтар АКТ. Композитор шығармашлығы , операның  негізгі оқиға желісі,  ресурстар мен стикерлер, түрлі смайликтер, үнтаспа
Сабақтың барысы Уақыты Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе

Ұйымдастыру

3 минут 1.     Амандасу.

2.     «Сәттілік» тренингі

3.     Топқа бөлу

1.Амандасады.

2. Сәттілік тілеп, бір-біріне қолдау көрсетіп, жағымды қарым-қатынас орнатады.

Тұсаукесер

Үй тапсырмасы

15 минут Үй тапсырмасы тексеріледі.

1.     «Өкіл» әдісі арқылы тексеріледі. Әр топқа өкіл барып оқушылардың тақырыпты меңгергендігін тыңдап, түрлі стикер арқылы бағалайды.

2.     «Сиқырлы сұрақ» Жоғары және төмен дәрежелі сұрақтар даярлау. «Бағалау ағашы» арқылы бағаланады.

1.     Топтамаша арқылы өкіл сайлаған оқушы келесі топқа барып,оқушылардың жауаптарын тыңдап, өзара бағалайды.

 

 

2.     Берілген жауаптарға сәйкес жоғары, Төмен дәрежелі сұрақтар дайындайды.

 

Негізгі бөлім 20 минут 1.     Е.Брусиловскийдің өмірі мен шығармашылығы жіне «Қыз Жібек» лиро-эпосы туралы  ресурс беріледі.

2.     Ойтолғау.

3.     Шығармашылық тапсырма беріледі. Берілген ресурстар бойынша постер қорғау тапсырылады. Критерий бойынша бағаланады.

4.     «Қыз Жібек» операсынан Жібектің ариясы «Гәкку» әні тыңдатылады.

1.     Берілген ресурстармен топта танысып, өзара пікір алмасады.

 

 

2.     Оқушылар стикерлерге ақын шығармашылынан алған әсерін жазады

 

 

 

 

4.Ән орындайды.

Қорытынды 7 минут 1.     Сағат тіліндегі сандар оқушыларға үлестіріледі. Сандарға сай сұрақтар беріледі.

2.     Формативті бағалау.

«Бағалау ағашы» арқылы бағаланып отырады

3.Рефлексия

4. Үй тапсрмасы беріледі.

1.     Оқушылар өздеріне берілген сағат тілінің сұрақтарына жауап береді.

2.     Жауаптарын бағалау ағашына белгілеп отырады.

3.     Кері байланыс парағын толтыру.

4.     Тапсырманы белгілеп алады.

Сабақтың талдау
Сабақ бойынша өзгертулер