Мектептегі музыка сабағының құрылысы және ұйымдастыру

131

 

Мектептегі музыка сабағының құрылысы және ұйымдастыру

 

Мақсаты: музыка сабағының әдістерін және теориялық   білімін практикамен сабақтастыру

  1. Білімділік мәні: музыканы жан-жақты меңгеру қабілетін арттыру,музыкалық аспапта ойнаужәне ән үйрету,талдау
  2. Тәрбиелік мәні:музыка сауаттылығын дамыта отырып, сөйлеу,әсерлену,сұрақ қою ой туғызу арқылы эстетикалық қабілетін нығайту.
  3. Дамытушылық: оқушылардың өз мамандығына деген қызығушылығын арттыру,шығармашылығын дарыту.
  4. Жабдықтар: баян, домбыра, аудиотаспалар,тірек сызба қағаздары,буклет.
  5. Интеграция: негізгі аспап, қосымша аспап,  музыка әдебиеті,дирижерлау, биология, халық ауыз әдебиеті.

 

І.Сабақ жоспары:

 

  1. Ұйымдастыру:
  2. Өткен тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беру.
  3. Ән үйрету.(«до» тобы)

Музыка тыңдау(«ре»тобы)

Хор(«ми»тобы)

  1. Шығармашылық жұмыс
  2. қрытынды бағалау

ІІ.Сабақ барысы:

  • Саламатсыздарма, балалар?
  • Бүгін әдеттегідей сабақтан өзгеше музыка сабағы,  3 топқа бөлініп, топтық сабақ арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау , қайталау.
  • Әр топ өз жұмысын мынадай бағалармен белгілеп отырады, қарап алыңыздар:

 

  • өте жақсы

 

  •  жақсы

 

 

 

  • орташа

 

Жауап беруге дайын болған топ бубен соғып белгі береді. Кім бірінші соқса, сол топ жауап береді.

 

«ДО» тобы-ән үйрену

-«Домбырасыз сән қайда?» әні неше шумақтан тұрады.

-Мазмұны неге арналған?

-Бірінші шумағын буынға бөліп жаттау:

-Шумақты және қайырманы бөлек буынға бөліп жаттау

-Шумақ пен қайырманы қосып орындау

— Екі дауыста орындау.

«РЕ» тобы. Музыка тыңдау

«Құс қайтару»-әңгімелеу,сұрақ-жауап, топтастыру.

Досымыз

 

 

 

 

Орманның

серігі

Құс
Табиғат көркі
Хабаршы

 

 

 

 

 

 

 

 

«Көңіл толқыны»- күйінің шығу тарихына тоқталу, талдау.

« Келіншек» немесе «Кербез»  күйі. Сыбызғы аспабы туралы түсініктеме беру.

 

 

 

 

 

« Құс қайтару»                                 « Кербез»

Халық күйі

Музыкалық бейне

Үрмелі аспапта

орындалады

 

 

 

Күрделі формада                күй

Авторы бар                       аспап

Табиғатқа арналған       

   Шертпе күй                 

Шертпе күй

 

 

 

 

 

«

 

 

 

 

« Ми» тобынада сыныптан тыс жұмыс- хор үйрету.

Хорда ән айту дағдыларын, хор репертуарын іріктеу әдісіне тоқталу. Әр топтың өз жұмысын. Бағалау.

Қосымша тапсырмалар:

  1. Испан елінде пайда болған ақсүйек қауымның поэтикалық- лирикалық әні не?

а) Ариозо                                 б) Романс

ә) Ария                                     в) Серенада

  1. « Көшкеруен» күйінің авторы?

А)С. Тұрыпбеков                               б) Д. Нұрпейісова

Ә)К. Күмісбеков                                в) Н. Тлендиев

3.М Әуезовтың либреттосы бойынша 1938 жылы қойылған алғашқы балетін көрсет:

а) « Аққұс туралы аңыз»                                       б) «Чинотомур»

ә) «Қалқаман-мамыр»                                            в) «Қаракөз»

4.Музыкалық шығарманың қорытынды бөлімі:

а) Реприза                                б) Кода

ә) Кульминация                      в) Регистр

5.Қазақстанда киномузыка өнері қай жылы басталды?

а) 1930                      б) 1935

ә) 1933                       в)1938

  1. «Ақбай» күйін хорға өңдеген сазгер:

а)  М. Маңғытаев                               б)Б. Байқадамов

ә) М Төлебаев                                    в) Қ. Мусин

Шығармашылық тапсырма:

«Детство» С. Мұхаиеджанов-тыңдау, табу.

а) «ДО»- сурет салу

ә)»Ре» тобы- өлең шығару, өлең оқып беру.

б) «МИ» тобы- әңгіме құрау.

 

Бағалау.

Сонымен , музыка сабағындағы қолданылатын жаңа технология әдістеріне тоқталып өтейік:

 

 

 

 

Венн диограммасы
Эвристикалы деңгей
Көрнекілік стратегиясы
Шығармашылық деңгей

 

 

 

 

 

 

 

 

Музыкалық

Оқыту әдістері

 

 

 

 

 

Оқыту әдістері

Сурет салу стратегиясы
Алгоритмдік деңгей
Сын тұрғысынан ойлау
Деңгейлік тапсырма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырма қою

Қорыту, бағалауға сипаттама жасау.

Сегіту «Он саусақ»