«Қыс қызығы»

218

Сурет салу ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

Білім аумағы: «Шығармашылық»

Тақырыбы:

«Қыс қызығы»

Мақсаты:

Қысқы табиғат ерекшеліктерін, әсемдігінсезініп,оны бейнелей білуге үйрету.

Балаларды сурет жанрымен «Пейзаж»таныстыру.Суретшінің еңбегі туралы түсініктерін кеңейту.Сурет салудың дәстүрлі емес әдіс-тәсілін қолдана біліге үйрету. Балалардың шығармашылық қабілеттерін ,сурет салуға қызығушылықтарын дамыту.

Көрнекіліктер:

Қыс мезгілінің суреті,сурет салуға шыны,жаңғақ,тіс пастасы,гуашь,шүберек,алжапқыш.

Үнтаспа «Қыс ханшайымы» Чайковский.

Алдын-ала жұмыстар:

Көрме залына саяхатқа бару,дәстүрлі емес әдіс-тәсілдермен сурет жанрларын салу,өлең ,тақпақтар жаттау.

 

Қызмет түрлері  Тәрбиеші қызметі Балалар қызметі
Ұйымдастырушы-қозғаушы қызмет   Шеңберге тұру амандасу:

 

 

 

«Жылы сөздер»шеңбері

(Психолиялық тренинг)

 

 

 

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілі туралы ақындар өлең-жырларын жасса,сазгерлер музыка жазады,ал,суретшілер сурет жазған.Олай болса,біз бүгін сурет көрмесіне барамыз.

 

Армысың аспан әлемі.

Армысың мейірімді жер-ана

Армысың менің достарым

Көргеніме қуанам!

Балалар бір-біріне жүректегі жылы сөздерін айтады.

 

 

 

-Қыс мезгілі-деп жауап береді.

 

Ұйымдастырушы- ізденуші қызмет Жәй музыка әуенімен көрмеге келеміз.Көрмеден түрлі жанрдағы суреттерді көрсету.

-Балалар суретте не бейнеленген?

-Адамның бейнесі суретте «портрет» деп аталады.

Мына суретте не бейнелеген?

-бұл сурет «натюрморт» жанрында бейнеленген.

-Ал,келесі суретке көңіл аударайық.

Ненің бейнесі бейнеленген?

-Балалар қарасаңдар суреші түрлі жанрда суретті бейнелейді.

Ақын өлеңдерінде табиғатты,адамды сөз арқылы суреттейді. А.Құнанбаевтың «Қыс» өлеңі оқылады.

Ақ киімді,денелі,ақ сақалды

Соқыр,мылқау танымас тірі жанды,

Үсті-басы ақ қырау түсі суық,

Басқан жері сықырлап,келіп қалды.

-ақын қыс мезгілін қалай бейнелеген?

Сазгер өзінің шығармаларында музыкамен суреттейді екен.

Олай болса  әйгілі компазитор Чайковскийдің «Қыс ханшайымы»шығармасын тыңдату.

-Музакада қыс мезгілі сезіле ме?

 

-Бүгін балалар сендер өздерінді суретші ретінде сезініп,қыс мезгілін бейнелеп көресіңдер.

Ол үшін түрлі құралдарды пайдалануға болады.Сендерге шыныда гуашпен,тіс пастасымен,

жаңғақ бүрімен сурет салуға болады .Балалар сурет салып жатқанда ,жәй музыка әуені ойнап тұрады.

Сергіті сәті: «Көңілді адамдар» суреттегі адамдар бейнесін қимылмен көрсету.

Адамның бейнесі.

Ақын Абай Құнанбаевтың бейнесі.

 

 

 

Жемістер,вазада гүл бейнеленген.

 

 

 

Табиғаттың суреті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар жауабы:

-Ақын қыс мезгілін суық, қатаң ,үлкен адамдай суреттеген.

 

 

 

 

 

 

-Желдің дауысы,боран соғып жатқандай.

 

Балалар өз қалауларымен

құралдарды таңдап,топтасып отырады.

І топ- шыныда гуашпен

ІІ топ-тіс пастасымен

ІІІ топ-шыршы жаңғағымен

 

 

 

Жетекші-жөндеуші қызмет -Балалар кім өзінің жұмысы туралы әңгімелеп береді?Сендер салған сурет жанры қандай?

Бір-бірінің жұмыстарыңды қарап шығуға болады.

Балалар өз жұмыстары туралы әңгімелеп береді.

Салған суретіміз «пейзаж» жанры –деп жауап береді.

Бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.

 

 

Күтілетін нәтиже:

 

Білуі қажет:Сурет жанрларын,олардың бір-бірінен айырмашылығын ажыратуға.

Суреші,ақын,сазгер еңбектері туралы білуге.

Игеру қажет:Түрлі құралдармен жұмыстануға.

Жасай білу қажет: Түрлі «дәстүрлі емес» әдіс-тәсілдерді қолдануға.Өзінің еңбегін бағалауға, достарына көмектесуге.