Біз аяз атаны қалай күтіп алдық?

110

   Білім беру салалары:  Қатынас

   Бөлімі :  Тіл дамыту.

   Тақырыбы:  Біз аяз атаны қалай күтіп алдық?

Білімдік мақсаты: Балаларға жыл мезгілі туралы мағлұмат беру,оның ішінде қыс мезгіліне тоқталу.

 Танымдық мақсаты: Қыс мезгілінде келетін жаңа жыл мерекесіне тоқталу.Жаңа жыл кейіпкерлеріне ,яғни аяз ата туралы мағлұмат беру..Жұмбақ шешу,өлең жолдарымен түсіндіру.

 Тәрбиелік мақсаты: Табиғатты қорғап,аялап,әсемдікті көре білуге үйрету.

Құрал жабдықтар: Сабаққа қажетті суретті альбом.Жаңа жылдық кейіпкерлер.Жұмбақ,өлең жолдары.

Билингвизм:   Аяз ата- дед мороз.

Қызметтің

кезеңдері

 

Тәрбиеші әрекеттері

 

Балалардың әрекеттері

 

Мотивациялық —

Түрткіболатын

Іс

 

 

 Жылулық шеңбері.

Аяз ата келіп тұр,

Бізге сәлем беріп тұр.

Тақпақ айтқан балаға,

Сыйлығын беріп тұр.

Тыңдайды.

Қайталайды.

Жаттайды.

 

 

 

Ұйымдық — іздену

 

Жұмбақ шешу.

Қыста ғана болады,

Ұстасаң қолың тоңады.

 

—          Қазір қай мезгіл?

—          Қыстың күзден айырмашылығы неде?

—          Қыста адамдар қалай киінеді?

—          Қста қалған құстарға қалай көмектесеміз?

Қыс мезгілінде қандай мереке болады?

Жаңа жылда бізге кімдер келеді?

Аяз атаға дайындаған қандай өнерлерің бар?

Балалар өз өнерлерін көрсетеді.

Балалар,біз биыл жаңа жылда жылан жылын шығарып салып, жылқы жылын қарсы аламыз.Жылан жылында көптеген жақсылықтар болды,жылан жылына өкпеміз жоқ сау бол,-деп шығарып саламыз.

Көңілді қыс

Бір топ бала сырғанап,

Барады әне жарысып.

Қалды артта қар алап

Іздерінен қар ұшып.

Ш.Мұқанов.

Өлеңде не туралы айтылған?

Жаңа жылда қандай кейіпкер болып киінесіңдер?

Ендеше кейіпкерлерге байланысты жұмбақ шешейік.

 

Аузы бейне,шалғы орақ ,

Шөп емес,бірақ малды орады.

 

Өзіне болған қорған- орман,

Ішінде бар,бір аң қорбаң-қорбаң.

 

Өзі қу,әрі айлакер,

Жүрген жері айқай да шу.

 

Көлеңкесінен қорқып безектейді,

Ал, оның баласын көжек ,-дейді.

 

Олар ертегі кейіпкерлері.

Балалар сендер қыста қандай ойындар ойнайсыңдар?

Балалар, Аяз атаға өз өнерлерін көрсетеді,Аяз ата өз өнерін көрсеткен балаға сыйлығын береді.

 

 

(қар)

 

 

Балалардың жауабы.

 

 

 

 

Жаңа жыл мерекесі.

Аяз ата мен ақшақар.

 

Балалар тақпақ,білетін өлеңдерін айтып береді.

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдайды,өз ойын айтады.

 

 

 

 

Қоян,қасқыр,түлкі,аю және т/б.

 

 

 

(қасқыр)

 

 

(аю)

 

 

 

(түлкі)

 

 

(Қоян)

 

Шана тебу,сырғанақ ,шаңғы ,коньки тебу,

қар атысу ойындарын ойнаймыз.

Рефлекстік — түзету

 

Қазір жылдың қай мезгілі?

Қыс мезгілі сендерге ұнайды ма?

Қыста қандай мерекелер болады?

Аяз ата сендерге не әкелді?

Сендер қай жылды қарсы алдыңдар?

«Аққала» ойыны.

Шарты: тақтаның бетіне қиылып жабыстырылған Аққаланың жетіспейтін бөлігін тауып,жұмылу көзбен барып,орнына жабыстыру.(Біз мұрнын тауып жабыстырамыз).

Балалар, сендерге қыс мезгілі қатты ұнайды екен,қыстан алған әсерімізді сурет арқылы жалғастырайық.

.Балалардың жауабы.

 

Күтілетін нәтиже :

Білуге   тиіс:  Қыс мезгіліне байланысты, Аяз атаға дайындаған өнерлерін көрсете білуі.

      Істей білу керек: Өлең шумақтарын түсініп айта білуі.