«Кірпіге дос табайық».

73

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің  технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Таным» «Қатынас», «Денсаулық».

Тақырыбы: «Кірпіге дос табайық».

Бөлімі: «Сенсорика», «Тіл дамыту», «Дене- шынықтыру».

Мақсаты:Балаларға біріңғай заттарға сенсорикалық белгілеріне қарай ажырата, салыстыра білуді бекіту. Үлкен- кіші ұғымдарды білуге үйрету, геометриялық пішіндерді ажыратуды бекіту, ажыратуды әрі қарай дамыту, ойлау , есте сақтау қабілеттерін арттыру. Қол моторикасын дамыту.,

Қостілділік компонент:Ежик — кірпі.

 

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық  Шаттық шеңбер

1.Үлкенге де сіз ,

Кішіге де сіз.

Баршаңызды құрметтеп

Бас иеміз біз.

2. Балалар күн қалай жылуын шашып тұр?

3. Ол бізді қалай жақсы көреді?

Сәбилер қуаныштарын білдіреді.

Иіліп сәлем береді.

Жылы, жарық

Балалар бір – бірімен құшақтасады

Ұйымдастырушылық-ізденіс  Тәрбиеші: — Балалар ендеше  мен сендерді саябаққа қыдыруға шақырамын.

Жұмбақ жасыру

Тұмсығында түймесі бар

Шаншып алған үстіне

Толып жатқан инесі бар

Ол не?

Тәрбиеші саябақтта   қыдырып жүріп балалармен кірпілерді  тауып алады.

Тәрбиеші: Балалалр оны қайдан тауып алдыңдар?

Тәрбиеші балаларға кірпі туралы түсінік береді.

Кірпілердің несі жоқ?

«Кірпіге көмек» ойыны

Кірқыстырғыштардың көмегі арқылы кірпінің инесін жасау.

 

Тәрбиеші: Жарайсыңдар балалар енді кірпінің арқасын ұстап көрейікші. Қандай болды?

Тәрбиеші: Тікенек кірпіге не үшін керек?

Еңбек: Әр қайсың кірпілеріңді орналастырыңдар және қайда орналастырғандарыңды айтыңдар.

 

 

 

Сергіту сәті.

«Кірпілер»

Қимылдарды орындайды

 

 

«Сиқырлы дорба» ойыны

 

 Балалар қуанады

 

Жауабы : кірпі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалардың жауабы:

Ағаштың артынан, үстінен, қасынан.

 

 

Балалар жауабы: Инесі

Балалар өз  бетімен жұмыс жасайды

 

Қатты, тікенек.

Қасқыр, аю, түлкіден сақтану үшін керек.

Кірпілерін ағаштың бүбіне апарып орналастырады. Алдында, артында, қасында деген сөздерді айтады.

 

Кірпі сияқты еңбектейді.

Аю, қасқырдың суретін  қорқып  қозғалмай бүгіп отырады..

Кірпілерге дорбаның ішінен геометриялық пішіндерді алып түсін, формасын, айтып  береді

Рефлексивті-түзетушілік  Балалар кірпілер сендерге көп рахмет айтып жатыр, олардың сендерге жасаған сыйлықтары бар екен.

Алма береді

Кірпілермен қош айтысады.

Тәрбиеші сабақты қорытады.

Балалар өз әсерлерін айтады.

 

Рахмет айтады

 

Балалардың жауабы.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: үлкен-кіші, түстер, геометриялық пішіндер;

Нені  игереді:дидак /ойыншықтармен дербес ойнауын;жаңа сөздердің мәнін;

Нені меңгерді: Салыстыруды.