«Бақшаға серуен»

71

 

Білім беру саласы: «Таным»,« «Қарым қатынас», Шығармашылық»

Тақырыбы: «Бақшаға серуен»

Бөлімдері: «Сенсорика»,« «Тіл дамыту» , «Сурет» «Экология»

Мақсаты:   

Білімділік: Балалардың  таным түсініктерін қалыптастыра отырып,логикалық ойлау қабілетін дамыту, белсенділігін арттыру.

Дамытушылық: Жыл көлемінде алған білім-біліктерін дамыту. Балалардың сөздік қорын байыту, тәрбиешіні тыңдай отырып    өздігінен     байланыстыра    жауап    беруге жетелеу.Балалардың  саусақ  моторикасын  дамыту

Тәрбиелік: Балаларды топта жұмыс жасай отырып,салыстыру,дәлелдей білу түсініктерін ойын арқылы ойлай білуге тәрбиелеу. Балаларды адам    мен    табиғат    арасындағы    қарым-қатынас   арқылы еңбексүйгіштікке, татулыққа, бірлікке тәрбиелеу.

 

Қостілділік компоненті:  цветы- гүлдер, ойыншықтар – игрушки, көбелек- бабочка.

 

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиеші   әрекеті       Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық 1-      Ұйымдастыру кезеңі

Музыка әуені.

Тәрбиеші: -Балалар кәне  қонақтармен амандасайық.

Сендердің қолдарыңда не.

Қолдарыңда неше ойыншықтан бар

 

Кәне  сендер қонақтарға  қолдарыңдағы ойыншықтар туралы өлең айтып берейікші.

Біздерде бар қуыршақ

Бұзау, қозы , құлыншақ

Ойыншықтар тыңдайды

Ақыл айтсақ бұйырсақ.

 

Қуыршақтар уйықтайды,

Айтқаныңнан шықпайды.

Ал, қозы мен құлыншақ

Ұйықта десең ұқпайды.

 

Тыңдамайды ұрысса

Осылары дұрыс па?

Тентектігін қоймаса,

Тұрғызамын бұрышқа!

 

Балалар қуыршақпен ортаға кіреді ортаға шеңбер болып тұрады.

 

-Ойыншық

 

– біреу.

 

Өлеңді балалар қимылдармен көрсетіп орындайды

1 Ойыншықтарды қолдарына алып айтады

2. Ойыншықтармен билейді

 

3. Отырғызып ақыл айтады.

Ұйымдастыру шылық ізденіс —Ой балар  енді қараңдаршы енді ойыншықтарымызды жинап едік   неше  ойыншық болды?

Балалар ойыншықтар енді дем ала тұрсын мына жанымыздағы бақшаға қараңдаршы  төбелеріңе  көбелектер ұшып жүр .

Олар бірақ көңілсіз неге деп сұрасам  , мына бақшада өсіп тұрған гүлдерді бұзық балалар жұлып тастапты. Ол дұрыспа,  сендерде жұласыңдар ма

 

.

Олай болса балалар мына жұлып тастаған гүлдерді  дұрыстап қайта  отырғызайық.

Қандай тамаша бағымыз жайнап кетті

 

Сергіту жаттығуы

1.Олай болса кәне көбелектерге қарай аузымызбен ауа үрлейікші не болады екен

 

2. Ал кәне көбелектерді ұстап алайықшы

 

3. Ал біздің көбелектер қалай ұшады

Көбелектер сияқты ұшу

 

4. Көбелектер гүлге қалай қонады

 

2.Ал мына көбелектер гүлдерге қонғысы келіп отыр екен әрқайсың  көбелектерді алып түстеріне қарай  қондырыңдар.

 

Қараңдаршы біздің бақшамызда қандай гүлдер бар екен?

 

Балалар сендер  табиғаттқа қанша қамқорлық жасап жатқандарыңды баған а бері  сендердің ойыншықтарың бақылап отыр. Кәне біз оларға да  қандай ақылды бала екенімізді көрсеттік енді қандай өнерлі бала екенімізді көрсетіп  гүлдеген ағаштың суретін салайықшы   .

 

 

 

Балалар – Көп.

 

 

 

—          көбелектер

 

—          Балалардың жауабы  Жоқ егеміз, оған су құямыз

 

Алдын ала дайындалған гүлдердің ортасына түстеріне қарай қақпақты бұрап кигізіп бақшаға барып отырғызады.

 

 

 

Ауа шығару

 

 

Секіру.

 

 

Ұшу

 

 

Тыныс алып дем алып отыру.

 

 

Балалар тсттеріне қарай көбелектерді апарып отырғызады.

 

 

— Сары, көк . жасыл, қызыл

 

 

Сурет салу.

Штамппен сурет салу

Рефлексивті-түзетушілік Мінекей балалар біз бүгін көп жұмыс жасадық, сендер өздерің қандай балалар екендеріңді көрсете алдыңдар. Сабақты қорыту.

Ойыншықтарыңда риза болып отыр. Сендерге мына отырған қонақтар сыйлық алып келіпті.

Рахмет сау болыңдар

 

 

 

 

Жаауап береді.

Балалар қонақтарға рахмет айтып, ойыншықтарын алады.

 

Күтілетін  нәтижие:

Білу керек:  Табиғаттқа қамқорлық жасау керектігін.

Игеру керек:  Түстерді ажырата білуді, өлеңді қосылып айтуды.

Меңгеру керек:   Сурет салудың жаңа техникаларын.