Жабайы аңдар

77

Білім саласы: Таным

Танымдық оқу іс-әрекеті: Экология негіздері

Тақырыбы: Жабайы аңдар

Мақсаты: Орман мекендеушілер аңдар(түлкі, қоян, аю, қасқыр, тиін) ажырату және атау. Оларға қамқорлық сезімін тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Жабаы аңдардың суреті, ойын материалдары.

Әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, әңгімелеу,кубизм.

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің  іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотив-қ қозғаушы Ұйымдастыру бөлімі

Қуаныш шеңбері

Арайлап таң атты

Алтын шуақ таратты

Қайырлы таң балалар!

Қайырлы таң апайлар!

 

-Өте жақсы балалар барлығымыз орнымызға отыра қояйық.

 

Қыс мезгілі туралы сұрау.

-қазір жылдың қай мезгілі?

-Ауа-райы қандай?

-қыста қандай киім киеміз?

 

Дидактикалық ойын: «Дәл тап»

Кубизм әдісі бойынша қыс мезгілінде киетін киімдерді дәл тауып, қай жеріне киетінін айту.

 

Сергіту сәті

Қобаңдаған аюдың

Құлпынайы көп екен

Теріп-теріп алайық

қалтамызға салайық.

 

Жұмбақ шешу.

Жазда қыдырады,

Қыста танығады.

 

Орманда тұрады, өзі қу

Жүрген жері айқай шу.

 

-Балаларға жабайы аңдар туралы әңгімелеу.

 

Қоян туралы тақпақ жаттау.

Ұзын құлақ сұр қоян

Естіп қалып сыбдырды

Ойлы-қырлы жерлерден

ытқып-ытқып жүгірді.

 

Диактикалық ойын «Аюды киіндіреміз»

 

 

Сұрақ-жауап әдісі арқылы ұоіә-н қорытындылау

 

 

-Қолдарын жоғары жаяды

-Қолдарын алдына жаяды

-Бір-біріне қарайды

-Апайға амандасады

 

Орындарына отырады

 

 

 

-Қыс мезгілі

-Салқын, аяз

-Қалың киімдерімізді киеміз

 

 

-балалар ойынды қызыға ойнайды.

 

 

Сергіту сәтінің
мазмұнына сәйкес
қимыл-қозғалыс-тар жасайды

 

 

 

-аю

 

 

-түлкі

 

-балалар мұқият тыңдайды.

 

Балалар тақпақты мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыс жасай отырып, жаттап алады.

 

 

Балалар ойынды қызыға ойнайды

 

Білу: Жабайы аңдардың атауларын, олардың қайда мекендейтіні туралы білу.

Жасай алады: Жабайы аңдардың қимыл-қозғалысын жасай алу.