Жабайы аңдар
Білім саласы: Таным
Танымдық оқу іс-әрекеті: Экология негіздері
Тақырыбы: Жабайы аңдар
Мақсаты: Орман мекендеушілер аңдар(түлкі, қоян, аю, қасқыр, тиін) ажырату және атау. Оларға қамқорлық сезімін тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Жабаы аңдардың суреті, ойын материалдары.
Әдісі: Сұрақ-жауап, ойын, әңгімелеу,кубизм.
Әрекет кезеңдері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотив-қ қозғаушы | Ұйымдастыру бөлімі Қуаныш шеңбері Арайлап таң атты Алтын шуақ таратты Қайырлы таң балалар! Қайырлы таң апайлар!
-Өте жақсы балалар барлығымыз орнымызға отыра қояйық.
Қыс мезгілі туралы сұрау. -қазір жылдың қай мезгілі? -Ауа-райы қандай? -қыста қандай киім киеміз?
Дидактикалық ойын: «Дәл тап» Кубизм әдісі бойынша қыс мезгілінде киетін киімдерді дәл тауып, қай жеріне киетінін айту.
Сергіту сәті Қобаңдаған аюдың Құлпынайы көп екен Теріп-теріп алайық қалтамызға салайық.
Жұмбақ шешу. Жазда қыдырады, Қыста танығады.
Орманда тұрады, өзі қу Жүрген жері айқай шу.
-Балаларға жабайы аңдар туралы әңгімелеу.
Қоян туралы тақпақ жаттау. Ұзын құлақ сұр қоян Естіп қалып сыбдырды Ойлы-қырлы жерлерден ытқып-ытқып жүгірді.
Диактикалық ойын «Аюды киіндіреміз»
Сұрақ-жауап әдісі арқылы ұоіә-н қорытындылау |
-Қолдарын жоғары жаяды -Қолдарын алдына жаяды -Бір-біріне қарайды -Апайға амандасады
Орындарына отырады
-Қыс мезгілі -Салқын, аяз -Қалың киімдерімізді киеміз
-балалар ойынды қызыға ойнайды.
Сергіту сәтінің
-аю
-түлкі
-балалар мұқият тыңдайды.
Балалар тақпақты мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыс жасай отырып, жаттап алады.
Балалар ойынды қызыға ойнайды |
Білу: Жабайы аңдардың атауларын, олардың қайда мекендейтіні туралы білу.
Жасай алады: Жабайы аңдардың қимыл-қозғалысын жасай алу.