«Жиб-жица күресі» Қ.Әбдіқадыров

 

Сабақтың тақырыбы

 

«Жиб-жица күресі» Қ.Әбдіқадыров
Сілтеме

 

Оқулық81-82б,слайдтар, Қалмақан Әбдіқадыровтың, Қажымұқанның суреттері, бейне жұмбақ, интертақтада топтастыру стратегиясы

«Бастауыш сынып әдістемесі; №3 2012ж

 

 

Жалпы мақсаттары Бейнежазба арқылы  жаңа ұғымды түсінуін жеңілдету;

Диалог әдісін қолдана отырып әңгіменің негізгі идеясын түсіну, сыни ойлау арқылы өз ойын тұжырымдауға үйрету;

Сомдау барысында әртістік қабілеттерін  дамыту;

Сөйлеу дағдыларын  зерделеу; тапсырмалар бойынша формативті және жиынтық бағалауға үйрету

 

Оқыту нәтижесі 

 

Қ.Әбдіқадыровтың өмірімен танысады.

Қажымұқан туралы мәліметтерін толықтырады. «Жиб-жица» күрес түрлерімен танысады, ойлары толысады.

Өз ойларын ортақ пікірге тоғыстыра біледі;

Шыдамдылықпен тыңдап, пікірін қорғап кері байланысқа үйренеді.

Сахналау шеберліктерін жетілдіреді.

Әңгіменің негізгі идеясын түсінеді

 

Негізгі идеялар Талап етпей мұратқа жетпес .

Қоянды қамыс өлтіреді.

Жігітті намыс өлтіреді.

Тапсырмалар

 

1 тапсырма: Бейнесөз: палуан. 5  мин

Палуан дегенді қалай түсінесің?

 

 4 тапсырма: 1-топ.Үш палуан арасындағы диалог. 3 мин

 

2-топ. Жиб-жица күресі 3 мин

3-топ. Мақалдың жалғасын

тауып, мағынасын ашу. 5 мин

 

4-топ. Шиеленісу-мәтіннен табу. 5 мин

2 тапсырма: Қажымұқан кім? Ол жөнінде не

білесің? 10 минут

5 тапсырма: Қажымұқанмын қазақта күші асқан. (Түсінгендерін байқау) 3 мин

 

 

3 тапсырма: Мақсат қойып, мәтінді оқу. 6 мин

 

Кейінгі тапсырмалар

 

 

Әңгімені жүйелі мазмұндауға дайындалып келу, толағайлар туралы деректер жинау, өлең құрастыру,Қажымұқанға ,Сар-Кек-Киге мінездеме беру.

 

 

 

                             Мұғалімнің жазбасы          Тренердің жазбасы
1,2,3,4 санау арқылы 4 топқа бөлінді 2 мин.

 
1 тапсырма.АКТ модулін пайдаланып бейнесөзді шешу арқылы  «палуан» деген сөзді шығарды .         5 мин

Ой қозғау! «Палуан» дегенді қалай түсінесің? Топтастыру

 

                               Қажымұқан                   

 шыдамды                                                күшті

 

 

    Палуан

 
батыр                                                                  чемпион

 
алып

 
                                                                         күресші

  

      төзімді

                                    қайсар

 
2 тапсырма .Қажымұқан кім? Ол жөнінде не білесің ?10 мин Әр топ постермен қорғады.

 
3 тапсырма .Мақсат қойып мәтінді оқу.6 мин

-Сергіту сәті.

 
4 тапсырма :

1 топ .Диалог.Үш палуан  арасындағы әңгіме  3 мин

2 топ .Жиб-Жица күресі туралы айту                 3 мин

3 топ .Мақалдың жалғасын тауып,мағынасын ашу. 5 мин

Қоянды қамыс өлтіреді,

Жігітті намыс өлтіреді.

4 топ .Мәтіннен оқиғаның шиеленіскен жерін тауып.оқу.3 мин.

Қажымұқан оны оң тізесімен иығынан басып ,сол аяғымен желкесінен тіреп тұрып,сол  қолымен ,Сар-Кек –Кидің үстіңгі ерні мен мұрнын  қоса қабат кейін сыдырып барады…

 

Бағалау :Постер қорғаушы топты басқа топтар бағалап және өз ойларымен толықтырып отырды.Топ басшылары өз тобына бағалау бетшесіне баға қойып отырды.

 

 

 

Үйге тапсырмаға әңгімені жүйелі мазмұндауға, Лондон олимпиадасының толағайлары туралы деректер жинау,Қажымұқанға өлең құрастыру,мінездеме және

Сар-Кек-Киге мінездем беру  тапсырылды .

 

Сабақты кесте бойынша бекіту.

 

    Білемін

 

    БілдімБілгім келеді
Қажымұқан, 24 елді аралаған, 48 медалі бар, алып бала.

 

 

 

Жиб-жица күресі, Сар-кек-ки, жүз мың сом ақша, ұшақ сатып алынды, «Құрмет белгісі»  ордені.Қажымұқан туралы жаңа деректер.