Қысқы киімдер.
Тақырыбы: Қысқы киімдер.
Мақсаты: Т\к: Ой жүйріктігін,шығармашылыққа бейімделуін,қызығушылығын
арттыру.
Д\қ Көпшілік арасынан өз ерекшелігін көрсете білуге,белсенді әрекетті-
лікке баулу.Қимыл-қозғалысын,жүру түрлерін қалыптастыру.
Б\к Эстетикалық танымдық қабілетін дамыту.Зерттеуін,қабылдауын,
түсінуін,қабілетін дамыту.
Әдіс-тәсілі: Зерттеу,салыстыру,сипаттау.
Қажетті құралдар: Суреттер, түрлі-түсті қағаз,киімдер,музыка.
Пәнаралық байланыс: Денсаулық,шығармашылық.
Билингвалды компонент: Қыс-зима, киім-одежда.Қысқы киімдер-зимние
одежды.
Іс-әрекет кезеңі: | Тәрбиешінің іс-әрекеті: | Балалардың іс-әрекеті: |
М-қ- Қозғау-шы.
| Шаттық шеңбері:- Сәлем,саған,алтын күн! -Сәлем,саған,көк аспан! -Сәлеметпе,достарым! Сендерді көрсем қуанам. «Кімнің тоны жылы?». Қ Толыбаевтың әңгі-месін оқып беру. (Қарлығаш хрестоматиясы 283-бет). Түсінгендерін әңгімелеп беруді ұсыну. | Шебер бойына жиналып,бір- Бірімен амандасады.
Әңгімені тыңдап,түсініктерін әңгімелейді.
|
Ұйым- дасты-ру Іздену. | Ұлттық қысқы киімдермен таныстыру, оларға сипаттама беру. Тон-иленген қой терісінен жүнін сыртына қаратып тіккен жылы сырт киім. Ішік-іш жағы аңның терісінен тігіліп, сыртынан матамен тысталған жылы сырт киім. Малақай:—————, Тымақ:—————, Байпақ:—————
| Ұлттық қысқы киімдермен танысып,оларды ұстап көріп,сипаттап үйренеді.
Өз ойларын айтып,бас киім,аяқ киім түрлерін сипаттайды. |
Суретпен жұмыс: суреттердегі қыстық ки- імдерді сипаттап беруді ұсыну. Балаларды 3 топқа бөліп тапсырма беру. 1 топ-суреттегі киідер арасынан қыстық киімдерді тауып,белгілеу. 2топ –аппликациялық қағаздан қиылған Қыстық киімдер бөлшектерін құ- растыру. 3 топ-қысқы аяқ киімдердің сретін салу. Жұмыстарын мадақтау,үздіктерін үлгіге ұсыну. Сергіту сәті: «Дефилье.Қысқы киім-2013» Балаларға өздерінің қысқы киімдерін киіп, Шағын подъиюммен жүріп,өз киімдерін жарнамалауды ұсыну. Жыл мезгіліне сай киіну керектігін түсіндіру.Қолғап,мойын орағышсыз суықтап қалатынын түсіндіру.
| Топ-топқа бөлініп тапсырма орындайды.
1 топ-суретпен жұмыс, 2 топ –құрастыру. 3топ-сурет салу.
Сергіту сәті: Өз киімдерін киіп,сән көрсетеді.Өздерін модель сезінуге мүмкіндік алады. Киімдерін жарнамалайды. | |
Рефлек- Сивті Түзету. | Балаларды ортаға жиып,үйіліп жатқан киім- дерден бір-біреу алып,сипаттату,зерттеу. Қалпақ-қалың,түсі-ақ,қыздардың қыстық бас киімі. Жейде-ұлдың жұқа,жаздық киімі.Түсі-көк…. Балалар ұстап,көріп салыстыруды үйренеді. Балаларды 2 топқа бөліп тапсырма беру. 1 топ-қысқы киімдерді 2 топ-жазғы киімдерді ажыратып екі ілгішке бөліп ілу. Бүгінгі іс-әрекеттен ұнағанын әңгімелету. Белсенділік танытқандарын мақтау -мадақтау. | Ортаға жиналып,бір-бір киім алым,сипап,салыстырып,зерттейді.Олардың ұлға немесе қызға арналғанын атайды.
Қысқы-жазғы киімдерді салыстыра отырып,тапсырманы орындайды.
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білуі керек: Киім түрлерін біліп,сипаттауы,ажырата алуы керек.
Меңгергені:Әр мезгілде киетін киімдерді ажыратып,салыстырып үйренді.
Ұлттық қысқы киімдермен танысты.