Саялы бақ

44

 

Саялы бақ

Мақсаты:Дәстүрден тыс ойындарды қолданып,балалардын тілдерін дамыту;логикалық ой-өрістерін арттыру;алған білімдерін қолдана білу,әңгіме,сөйлем қүрастыруға үйрету;балалларды ұқыптылыққа,достыққа,қайрымдылыққа тәрбиелеу.

1)       Психожаттығу жасау:

Тәрбиеші:-балалар күннің шуағын көргенде сендер не сезесіңдер?

Балалар:-Көңіліміз көтеріледі

  • Күнге қүанамыз.
  • Күн бізге жылу береді.
  • Күн шыққан кезде жарық болады.

Тәрбиеші:-Иә,дұрыс ацтасыңдар.Күн бізге жылу береді.Қане бізде күнге ұқсап шеңбер қүрайықта бір бірімізге жылы сөз айтайық:

Балалар:Алақанмен жылуды

Айналаға таратайық

Бір-бірімізбен жақындасып

Бақыт, кулкі сыйлайық

Бақыт нұрын шашайық.

Тәрбиеші:Ал енді балалар,мынаукүннің шуағын алып күнге қосайық.Бізге жылу көп берсін.

Домбыраның дыбысы естіледі. Сол кезде ертек бойынша Гулжайна қыз кіреді. Қолында қүмыра мен жіп.

Гүлжайна:Сәлеметсізбе,балалар!Мен сендерден көмек сұрауға келдім.Алпамыс батыр жаудың қылышынан жарақаттанып қалды.Оны емдеу үшін  маған «тірі» су керек. Суды табу үшін көп уақыт керек.Сендер маған көмектесесіңдер ме?

Балалар:-Иә!

Гулбаршын:Ендеше мына қүмыраны және мына жіпті алыңдар.Бүл жіп сендерге жол көрсетеді.Мен сендерді күтемін.

Тәрбиеші:Балалар Алпамыс қай ертегіден?

Балалар:«Алпамыс батыр» ертегісінен.

Тәрбиеші:Ол кімнен жарақаттанып қалған?

Балалар: Қараман жоңғардан.

Тәрбиеші:Балалар,біз білеміз судың тусі жоқ,дәмі жоқ екекнін.Бірақ суға бір зат салсаң ол өзгеріп кетеді.Қалай өзгереді?

Балалар:Суға тұз салсам ащы болады.

  • Суға шекер салсам тәтті болады.
  • Суға бояу салсам боядың түсін береді.

Тәрбиеші:Ертегі бойынша қандай су болады?

Балалар:Өлі су, тірі су болады.

Тәрбиеші:Қыс мезгілінде су не болады?

Балалар:Қыс мезгілінде,су мұз болып қатады.

Тәрбиеші:Балалар, жіп бізге дүрыс жолын көрсетеді.Ол үшін сиқырлы сөз айту керек.Кім біледі?

Балалар:Арқада алты арқар бар.

Қырқада қырық арқар бар.

Қырық арқада ақ арқар бар.

Алты арқада марқа арқар бар.

Тәрбиеші:-Балалар қазір қай мезгілі?

Балалар:-Қыс мезгілі.

Тәрбиеші:-Қыс жолы қандай түсті болады?

Балалар:-Қыс жолы ақ түсті. Себебі қар ақ.

Тәрбиеші:-Бүл жол кең ба алде тар ма?

Балалар:-Бүл жол өте кең жол.

Тәрбиеші:

Дұрыс айтасыңдар.Міне жіп те осы жолды таңдады.Сапарымызды жалғастырайық.

Балалар: Жаңғақ.

Тәрбиеші:Бұл жаңғақ сыйқырлы,себебіәр жаңғақтың ішінде сөздер тығылып тұр.Қандай екенін сендер маған айтып беріңдер.

Балалар жаңғақты алып артындағы  ребусті шешеді кезекпен.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар кедергілерден құтылдық.,жолымызды жалғастырайық.

Тәрбиеші:Дыбысты естіп тұрмын.Біреулер ұрысып жатқанға ұқсайды.Олар кім екенін анықтайық.

Ойын-драматизациясы.

Ролдер:Тіл,Қыз,Мысық,Күшік.

Тіл:Мен тілмін ең маңызды менмін,мен үлкенге де, кішіге де керекпін.

Сөз:Мақтаншақ болуға болмайды.Сен жалғыз емессің,саған көмек беретін көмекшілер көп соның бірі мен сөз боламын.

Тіл:Ой,мақтаншақ!Қане дәлелде.

Сөз:Қане күшік пен мысық,айтыңдаршы,мен туралы не білесіңдер?

Ит:Ав,ав!Сенсіз біз ештеңе айталмаймыз.

Мысық:Мяу,мяу  мен неістеугу болатынын білем, балалар айтып беріңдерші.

Мысық:Өте жақсы, ал менің түрім қандай?

Ит:Ав,ав! Ал мен балалар.

Сөз:Міне естідің ғой Тіл.Комекшілеріңмен дос бол,біссіз сен жоқсың,сенсіз біз жоқпыз.

Тіл:Олай болса бір ойын ойнатып жіберейік.

Ойын «кубик-рубик»

Тәрбиеші:Міне суғада жетіп қалдық.Шамалы дем алайық (Сергіту сәті)

Тәрбиеші:Енді алған суымызды Гулжайнаға апарып берейік.

Гулжайна:Рахмет сендерге балалар!Сендер тез келдіңдер.Мен сендерге сыйлық алып келдім.Мына алмаларды жесеңдер денсаулықтарың мықты болады.Хош сау болыңдар.

Тәрбиеші:Балалар Гулжайнаның тапсырмасын орындауға не себеп болды деп ойлайсыңдар ?

Балалар:Біздің достығымыз.

Тәрбиеші:Дұрыс айтасыңдар.Достық қиындықта білінеді.Кім достық туралы  мақал біледі.Балалар дос туралы мақал айтады.

.