Он көлеміндегі сандарды қайталау.

 

Сабақтың тақырыбы: Он көлеміндегі сандарды қайталау.

Мақсаты:Балаларға түрлі тапсырмалар беріп, өткен сабақтарда танысқан сандарға талдау жасату.Ойын арқылы  сан құрамын анықтап, сандарға байланысты алған білімдерін бақылау.Ақыл-ой белсенділігін күшейту, шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелеу.

Сабақтың типі: қайталап, бекіту сабақ

Сабақтың түрі: танымдық сабақ

Көрнекілігі:  интерактивті тақта, слайдтар, кеспе  сандар, карточкалар, оқулық, дәптер.

 

БөліміТәрбиешінің іс- әрекетіБалалардың іс-әрекеті
 

Мотивациялқ-қозғашыллық

 

 

-Ұйымдастыру сәті

-Шаттық шеңбері:

Даярлыққа барғанда,

Жолыққан бар жандарға,

Ертемен ақ пейілмен,

Қайырлы таң деймін мен!

Күндіз де елді елеймін,

Қайырлы күн тілеймін!

Кешке үйге келемін,

Не дерімді білемін,

Кеш жарық деп кіремін!

 

 

Балалар оқу құралдарын шығарып, сабаққа дйындалады.

Қимыл — қозғалыспен  шаттық шеңберін жасап көрсетеді

Ұйымдастырушылық- — ізденушілік 

Балалар, қыран құстың қанатында ілініп бара жатқан қай сан ? Ол бізден көмек сұрап бара жатқандай.Қолындағы не зат екен, қанекей көрейікші ?

-Ендеше хатын оқып көрейік не депті:

Сүйкімді мектепалды даярлық топ балалары, менің жолдастарым  5 ,4 ,3, 7, 1,6, 2,8, 10,9 сандарын қыран құс  орындарын алмастырып алды, басы қатып кеткенінен  біздерді аспанға әкетіп барады, егер сендер сандар мен цифрларды дұрыс санап, жазып, тапсырмаларды қатесіз орындасаңдар, біздерді сендер орындаған тапсырма ретімен  босатады.Достарым, біздерді өз ретімізі бойынша құтқара көріңдер!  Сәлеммен : 0.

-Балалар, сандарға көмектесеміз бе? Олай болса сабақты мұқият орындап, тәртіпті қатаң сақтаңдар.

 

№1 тапсырма: Сандардың дұрыс орнын тап.

2,6,4,7,5,0,3,1,9,10,8.

№2 тапсырма: Санадарды тура және кері санап беріңдар.

 

№3 тапсырма:Фигураларды пішіндеріне қарай қораптарға орналастыр.

 

 

 

№4 тапсырма: Сандардың көршісін тап.

 

 

 

 

 

№5 тапсырма: Сергіту жаттығуын жақсылап орында.

Оң қолымда бес саусақ,    Оң аяқта бес башпай,

Сол қолымда бес саусақ,   Сол аяқта бес басшпай,

Бес саусаққа бес саусақ,    Бес башпайға, бес башпай,

Болып шықты он саусақ.  Болып шықты он башпай.

 

№ 6 тапсырма: Есептің мәнін тап және оқы.

1+5═6;  2+4═6; 3+3═6 ;      4+2═6;  3+3═6 ; 5+1═6;

 

№ 7 тапсырма: Апта күндерін жаңылмай айтып беріңдер.

 
№8 тапсырма : 8 санының құрамын тап.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
—          Нөл саны, оның қолындағы хат, апай,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Иә.

-Жарайды.

 

-0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,9,10.

 

-0,1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

-10,9,8,7,6,5,4,3,2,1,0

— көк сандыққа,      — сары сандыққа,

— қызыл сандыққа орналастырады.

 

1,2,3 ;         4,5,6;         7,8,9;

 

 

 

 

 

-балалар сергіту жаттығуын орындарынан тұрып қимыл-қозғалыспен жасайды.

 

 

 

Қосындылардың орнын ауыстырғанымен қосындының мәні өзгермейді.

Дүйсенбі,  Сейсенбі,  Сәрсенбі,

Бейсенбі, Жұма, Сенбі, Жексенбі.

 

7+1═8        5+3═8

6+2═8        4+4═8

Рефлексивті-түетушілік

 

 

 

 

 

№9 тапсырма: Шырша түбіндегі сыйлықтарды сана, санын жаз.Дәптерге  1-2 цифрларын жаз.

 

№10 тапсырма. Балалар, бүгін біз тапсырмаларды жақсы орындадаық енді тек 10 саныны қалды.Он санына аранап «Он дегенім Отаным» атты санамақ әнімізді орындап берсек, 10 саны да біздің ортамызға келіп қосылар.

 

-Балалар, сендер О санына көмектесіп, оның достары 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 сандарын құтқаруға көмектестіңдер.Қыран құст та сендерге өз ризашылығын білдірп жатыр, мына жетеондарды сендерге беріп , рахмет айтуымды өтінді.

—          Сабаққа жақсы қатысқан балаларды мадақтау.

 

—          1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

1-2 жазу

 

-Балалар, хорман «Он дегенмі — Отаным» атты санамақта әндетіп орындайды.

 

 

Балаларға ризашылығымды білдіріп , жетондар таратып беремін.

 

Күтілетін нәтиже:

Білу:  0-10 санадардың айтылуы мен жазылуын біледі;

Игеру :Өз беттерінше тапсырмалар орындауды  игереді, машықтанады;

Меңгеру:Кез келген сан құрамын анықтап, оған есептер шығара білуді  меңгереді;