Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.

Тақырыбы: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.

Мақсаты: Балаларды адамгершілікке, қарапайымдылыққа, кішіпейілділікке, әдептілікке, жаман әдеттерден аулақ болуға тәрбиелеу.

  • Балалар, кәне, бір-бірімізге жақсы лебіздерімізді білдірейік.
  • Қайырлы күн, қайырлы таң, әрқашан күн сөнбесін.Аспан ашық. Аман болайық. Деніміз сау болсын. Бәріміз дос болайық. Тату болайық. Нанымыз көп болсын. Сабақты жақсы оқиық.
  • Балалар, біз бүгін «Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен» атты тәрбие сағаты болмақ. Бізге қонаққа әдемі қыз келіпті.
  • Сәлеметсіздер ме, балалар? Менің атым Әдемі қыз. Мен сендерге құр қол келгенім жоқ. Тапсырмалар ала келдім.
  • Біз үлкенді қалай құрметтейміз, қалай сыйлаймыз?

 

Үлкеннен бұрын сөйлемеу, алдын кеспей құрметтеу керек.

Кім үлкенді сыйласа,

Кім үлкенді тыңдаса,

Үлкен болған кезінде,

Сыйлы болмақ өзі де.

 

Жақсы бала қандай болады?

Таза жүректі, әдепті, үлкенді тыңдайтын.

 

 

Жақсылыққа құштармыз,

Жақсы адам болып шығамыз.

Таза сәби жүректен,

Қабылдаңыз мың алғыс.

 

 

Апаң сенің базардан,

Алма сатып әперді.

Ең үлкенін, жақсысын,

Саған таңдап әперді.

Не деп барып жеу керек,

Рахмет сізге деу керек.

 

 

Көлік ішінде егде адамдарға не істейміз?

Үлкенге орын беру. Амандасу. Ұлдар аталарды көргенде «Ассалаумағалейкум» десе, апа, әже, апайларды көргенде «Сәлеметсіз бе?» деу керек.

 

Ойын: Қозғалмалы ойын.

 

Жақсылық пен жамандық туралы мақал-мәтел.

 

 

Жақсы аймен күндей,

Әлемге бірдей.

Жақсы туса, ел ырысы,

Жаңбыр жауса, жер ырысы.

Биік төбеге шықсаң, көзің ашылады,

Жақсымен сөйлессең көңілің ашылады.

Жақсының жүрген жері базар,

 

Жаманның жүрген жері азар.

 

Сергіту сәті.

  • Кәне, балалар, орнымыздан тұрып, бой сергітіп алайық.

Қуыр-қуыр қуырмаш,

Балапанға бидай шаш.

Әй-әй балақан,

Жамандықтан қаш.

 

Қуыр-қуыр қуырмаш,

Жалқауға жан жуымас.

Әй-әй балақан,

Жамандықтан қаш.

  • Балалар, бізге Әдемі қыз суреттер алып келіпті. Сол суреттер бойынша сөйлесейік. Жаман әдеттерді қара қалтаға саламыз. Жақсы әдеттерді қызыл қалташаларға саламыз.
  • Мына суретке қараймыз, не көріп тұрмыз? Қыз бала мен ұл бала ағаш отырғызып ожатыр. Бұл балалар қандай балалар?

Жақсы, онда Ілияс қай қалтаға салады екенін көрейік.

  • Екінші суретке қарайық. Не көріп тұрмыз?
  • Отырғызып қойған ағашты бала келіп сындырып жатыр. Бұл қандай бала?

Әмина қандай қалтаға салады екен.

  • Ендігі суретте не көріп отырсыңдар?
  • Бұл суретте бала ағашқа шығып, құстың ұясын бұзып жатыр. Бұл қандай бала? Жаман бала.
  • Ал, мына суретте не көріп тұрсыңдар? Бала құстарға ұя жасап, талға іліп қойды. Қандай бала?
  • Жақсы. Қалташаға салайық.
  • Сендер мамаларың мен папаларыңа көмектесесіңдер ме?
  • Кәне, қалай көмектеседі екенсіңдер көрейік.

Ұлдар:

Апам үшін күнде мен,

Отын ағаш жарамын.

Су құямын гүлге де,

Дүкенге де барамын.

 

Қыздар:

Сыпырамын үй ішін,

Жуам ыдыс – табақты.

Апам бірақ мен үшін,

Оқымайды сабақты.

«Жақсы мен жаман» көрініс.

 

Қорытынды:

  • Әдемі қыз біздің балалар сен әкелген тапсырмаларды орындады. Біздің балалар жамандық пен жақсылықты ажырата біледі.
  • Балалар, жақсыдан үйренеміз, жаманнан жиренеміз. Ал, Әдемі қыз келесі сабақта кездескегше сау бол.