Күй бұлбұл Д.Нүрпейісова

65

Тақырыбы:  Күй бұлбұл Д.Нүрпейісова

Мақсаты:      1 Балаларға күй туралы,атақты Қ.Сағырбайұлы мен Д.Нүрпейісовамен таныстыру.

2.Ой-өрісін,дүниетанымын,есте сақтау қабілетін дамыту.

3.Мейірімділікке, адамгершілікке,ананың ақ сүтін бағалай білуге тәрбиелеу.

Көрнекілігі:мазмұнды сурет

Әдіс-тәсілі: әңгіме,ән айту

Сабақтың түрі:Жаңа сабақ

Сабақ барысы:

I Ұйымдастыру кезеңі

  1. Балаларды түгендеп,құрал-жабдықтарын алғызып,сабаққа назарын аудару.

 

IV Мақсат қою

-Балаларға күйді тыңдатып ол не екенін сұрау.

Бүгін күй және атақты күйшілермен танысатындарын айту.

 

V Жаңа сабақ

Күй деген жанды тебірентетін,сазды домбыраның үнімен шығаратын әуен.Бұрынғы ата бабамыз өте ақылды,мейірімді болған.Қиын жағдайларды ауызбен жеткізе алмағанды күй арқылы жеткізген бір-біріне.Міне күйдің құдіреттілігі осында.Жанды бір сезімге бөлеп,тебірентеді.

Атақты күйшілер Қ.Сағырбайұлы мен Д.Нүрпейісова,С.Тұрысбековпен  және олардың шығармаларымен таныстыру.

 

VI Бекіту

Атақты күйшілердің күйлерін тыңдату.

 

VII Қорыту

-Бүгін қандай тақырып өттік?

-Күй деген не?

-Күйші деген не?

-Қандай күйшілерді танисың?

 

VIII Бағалау

Сабаққа жақсы қатысқан баланы мадақтау.

 

 

 

 

 

 

 

 

Имандылық-инабаттылық

 

 

 

 

 

 

Жағымды Күні:

Пәні:Имандылық-инабаттылық

Тақырыбы:Жақсы деген немене,жаман деген немене?

Мақсаты:1.Балаларға  мақал-мәтелдер,нақыл сөздерді,өлең жолдарын  пайдаланып  жақсымен жаманды айыра білуге үйрету.

2.Балалардың сана-сезімін,ақыл ойын дамыту.

3.Балаларды имандылыққа,әдептілікке,кішіпейілдікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі:Мазмұнды  суреттер

Әдіс-тәсілі:түсіндіру,әңгіме

Сабақ түрі:жаңа сабақ

Сабақ барысы:   I Ұйымдастыру кезеңі

Балаларды түгендеп,құрал-жабдықтарын алғызып,назарын сабаққа аудару.

IVМақсат қою

Балалар бүгін біз  «жақсы деген немене,жаман деген немене?»-деген тақырыпта әңгімелесеміз.

V Жаңа сабақ

Өлең: «Әдептілік әлемі»

Қарсы ал ерте күн көзін                       Салма аузыңа инені,               Әдет қыл бұл ісіңді

Төсегіңді жина өзің                               Үзбе жұлып түймені             Тазалап жүр тісіңді.

Асықпай іш тамақты                               Ашуланбай долданып

Жалама аяқ-табақты                                жауп бергін ойланып

Пышақты ұста оң қолмен,                      Құр бекерге қылтима,

Шанышқыны сол қолмен                        Болмашыға бұртима

Нанды үгітпе, қадірле                            Сыйлап үлкен кісіні,

Қабығымен бәрін же.                            Қамқорлыққа ал кішіні.

Саусағыңды сормағын,                           Сақта көше тәртібін,

Салдыр-салақ болмағын                         Бағдаршамның ал тілін

Балаларға өлеңнің мазмұнын ашу.

Сергіту сәті: Қара жорға әнінің 1-ші шумағына билеу.

VI Пысықтау

Мақал-мәтел: Жақсыдан үйрен

Жаманнан жирен

Ойын:Мазмұнды суреттерді пайдаланып жағымды ,жағымсыз істерді екіге бөліп жапсырады.

 

Жағымсыз

1Анасына көмектесіп,дастархан жасады 1Ағашты сындырды
2Гүлге су құйып жатыр 2Құстың ұясын бұзды
3Тауыққа жем берді 3Торғайды садақпен атты
4Құсқа ұя жасады 4Өзінен кіші баланы ұрды

 

VIIБекіту

Тақпақ: Ақылыма иемін

Тәртіпті мен сүйемін

Тақиямды қолыма ап

Үлкенге бас иемін

VIIIБағалау

Жақсы қатысқан баланы мадақтау