Жетіспей тұрған пішінді салу

40

Тақырыбы: Жетіспей тұрған пішінді салу

Мақсаты:      1.Оқушыларға геометриялық пішіндерді естеріне түсіру.

  1. Логикалық ойлау қабілетін,есте сақтау қабілетін дамыту.

3.Әдемі,таза жазуға,шапшаңдылыққа  тәрбиелеу.

Көрнекілігі:Суреттер,дидактикалық материялдар,қарындаш,сызғыш.

Әдіс-тәсілі:Сөздік,практикалық

Сабақтың түрі:Жаңа сабақ

Сабақ барысы:

I Ұйымдастыру кезеңі

Балалармен амандасып,түгендеп,құрал-жабдықтарын алғызып, назарын сабаққа аудару.

IV Мақсат қою

-Бүгінгі сабақта тік бұрыш,тік төртбұрыш  математикалық ұғыммен танысамыз.

V Жаңа сабақ

 

 

 

1.Бұлар тік бұрыштар.Тік бұрыштың бұрыштары тік болады.

-Өзіңе таныс геометриялық пішіндерді ата.

-Үйді боя

  1. Тік төртбұрыштың қарама –қарсы қабырғалары тең болады.

 

 

-Машина қандай геометриялық пішіндерден құралған?

 

 

 

1.Үшбұрыштың үш бұрышы,үш қабырғасы  бар.

2.Шаршының барлық қабырғалары тең,төрт бұрышы бар.

-Үйде  неше үшбұрыш бар тап.

-Неше дөңгелек бар?

-Неше шаршы бар?

Шырша неше үшбүрыштан құралған?

-Математикалық пішіндерден қайсысы жетіспей тұр??

Неше үшбұрыш бар?

Сергіту сәті :Бой жазу жаттығуын жасату

 

VI Жаңа сабақты түсінгенін тексеру

-Қандай геометриалық пішіндерді білесің?

 

VII Қорыту

Ойын «Көзді жұмып сурет салу»

Үшбұрыштарды пайдаланып шырша сал.

 

VIII Бағалау  Сабаққа жақсы қатысқан баланы мадақта