«Камзолды әшекейлеу»

60

 

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Тақырыбы: «Камзолды әшекейлеу»

Бөлімі: Жапсыру

Мақсаты:  Балаларды қазақтың ұлттық кимі камзолмен таныстыту. Ою- өрнектердің әсемдігін және түстердің үйлесімділігін көруге деген қабілеттерін қалыптастыру. Жиекке «Қызғалдақ» өрнегін түстерімен кезектестіре бейнелеуге үйрету.

Билингвальды компонент:  камзол –камзол, село- ауыл, праздник- мереке.

 

 

 

 

 

Іс-әрекет  кезеңдері Тәрбиеші қызметі Балалардың    іс-әрекеті
1. Мотивациялық  қозғаушы Шаттық шеңбері.

 

Ойын: «Ақ . күлгін, күлгін сұр,»

( қазақтың ұлттық ойыны) Ғажайып сәт: Айсұлу келеді, ауылда мереке болады, ал мен камзол тігіп үлгермедім дейді.

 

Қимылмен жасайды

 

 

Ойынды қызығушылықпен ойнайды. Айсұлудың келгеніне қуанады және көмектесуге  талпынады.

1. 2. Ізденіс ұйымдастырушы Ұлттық киіммен танысу- камзолдың бірнеше түрлерін қарау. Олардың түстерін, нақты ою өрнектелген бөліктерін, сырмақтарын айтып өту. – Дидактикалық ойын: «өрнекті ата және таны»

—  Нақты заттармен салыстыру.  Сергіту сәтті: қазақтың халық әуенімен би қимылдары

— тәрбиеші Айсұлудың камзолын мерекеге әшекейлеп беруді ұсынады (әр баланың үстелінде өрнектермен қорапша жатады)

Камзолдары қарады, түстеріндегі,  камзолдағы өзіндік ерекшеліктерін атады.

 

өрнектер элементерін атайды (қызғалдақ жидектер)

 

Балалар би қимылдарын қуана орындайды

 

Жұмыс кезінде элементерді өз талғамдарымен  таңдайды.

Рефлексифті коррекциялаушы Балалар жұмысын қарау, Айсұлуға кигізіп қарау және бағалау ұсынады. Айсұлуға камзолды қуана кигізіп көрді, өз ойларын сезімдерімен көрсетеді.

Күтілетін  нәтежелер:

Білу керек: Қазақ өрнектері элементерінің атауы

Білетіні:  Камзол-қазақтың ұлттық киімі туралы түсінік, камзолды қалай безендіру, өрнек элементін қалай таңдау туралы түсінік.

Жасай алады:  желім және қағазбен жұмыстану.