Жамбыл Бабаларға. Сөйлем

107

Сабақтың тақырыбы: Жамбыл Бабаларға.    Сөйлем

Сабақтың мақсаты:Өлеңдердің негізгі ойын ашып, сөйлем туралы мағлұмат беру.

  • Өлеңді оқып, мазмұнын аша оырып, Жамбыл жөніндегі мағлұматтарын кеңейту: сөйлем туралы білімдерін кеңейту.
  • Мәнерлеп оқуға;сауатты жазуға; сөздік қорын молайтуға жетелеу.
  • Ұлы тұлғаларды құрметтеуге , достық сезімін аялауға, жинақылыққа үйір ету.

Сабақтың типі: Жаңа ұғымды меңгерту

Оқыту әдісі: Сұрақ-жауап, тірек сызба, түсіндіру, слайд.

І.    Алғашқы ұйымастыру оқу білім бұлағы  демекші білімімізді көрсете білейік

ІІ.   Үй тапсырмасын тексеру

С.Мәулековтың «Жырау»өлеңін жатқа сұоау

Бұқар жыраудың нақыл сөзін еске түсіру.

Жыр не туралы ?

Ел мұңы мен қуанышын, бар шындығын жырлайды.

  • Жырау деп кімді айтамыз?

Өлең шығаратын, жырлайтын адам.

  • Бұқар жыраудың қандай жырымен таныстық ? Қаз батыр

Жырау

 

Сөйлем құрау аузша

  1. Жырау жыр айтты

———————.

  1. Жырау жыр айтты ма ?

———————.

  1. Алақай, жырау жыр айтты !

———————.

 

 

Жаңа сабақ.

    Сөйлем

 

(4 сөйлем)  Бұйрықты.

 

 

 

 

 

Хабарлы               Сұраулы                Лепті

 

151 – жаттығу

 

Сөйлемді ажыратып жазу

Құралай терезені  ашты . Үйге салқын ауа кірді. Үйдің ауасы тазарды. Құралай сабақ оқыды.

Сергіту сәті: Логикалық тапсырма

  1. Асанның жан досы бар еді (Марат) жазғы каникулда ауылға кетті. Ал, Асан қалада қалды. Оның досымен қоштастқандағы көңіл-күйі қандай болды?

Жабырқау-көңілсіз

  1. Екі ай өткен соң, досын көшеде келе жатыпкездестірді. Қандай көңіл-күйде болады?

Қуану

  1. Алдарынан екуеуінің досы Таймас шыға келді. Байқаусызда оны машина қағып кетті. Асан мен Марат қандай көңіл-күйде болады деп ойлайсың?

Ренжу, жылау

Сонымен балалар жыраулар нені жырлайтын болды.

-Елдің қуанышы мен қайғысын, ел арасындағы қарым-қатынас тарихты жырлаған, ақылшы, данышпан. Сондай жыраудың бірі-Жамбыл Жабаев

-99 жас жасап, Жамбыл облысы, Шу өңірінде дүниеге келген.

Оқымай, қалам ұстап жазу-сызуды білмесе де, сөз өнерін жетік меңгерген. Өзі көрген екі заманының бар шындықты, ащысы мен тұщысын жырлаған. Өзекті тақырыбы Ұлы Отан соғысы мен Қазақстан бюолған.

«Ленинградтық өренім» өлеңін жауынгерлер өздеріне қару еткен. Үлкен ақындармен айтысып жеңген.  Балаларды жанындай жақсы көрген, жыр алыбы атанған.

«Балаларға» өлеңімен таныстыру.

  • Мәнерлеп оқу
  • Тізбектей, жеке оқыту
  • Сөздікпен жұмыс. Құрақ , кәрі жотам

 

-Балаларды неге теңеген? Шырақ, құрақ, ботам

Көркем етіп жазу.

-Бірінші сөйлемге назар аудару. Қандай көңіл-күй білінеді (көрінеді).

-Лепті сөйлем. Балаларды көргеніне қуанғаны.

 

Жамбыл жырау, ақын, жазушы деп жатырмыз.

рау
Жы

 

 

Атамызға ұқсап өлең құрастырайық.

 

Жы-жы-жы

Жығылды жылқы

Жы-жы-жы

Жамбылдың жыры

Жы-жы-жы

Жымиды бала

Рау-рау-рау

Әдемі гүл мынау

Рау-рау-рау

Машинканы бұрау

Рау-рау-рау

Шашыңды тарау

Рау-рау-рау

Құрақты құрау.

 

Ойлан, тап!

/____  ____  ____.

/____  ____  ____  ____?

/____, ____  ____  ____ !

Схема бойынша сөйлем құрау.

 

Бағалау

Үйге өлеңді мәнерлеп оқу.

152-жаттығу

Жамбыл туралы сурет қиындысы мен өлеңдерін жинап, альбом құрастыру