М.Төрежанов Еркіннің еңбегі

71

                                                              Әдебиеттік  оқу  

Манғыстау  облысы  Манғыстау ауданы  Шетпе кенті    М.Атымов  атындағы  №6 орта  мектептің   жоғары санатты бастауыш сынып мұғалімі  Аманғалиева  Нұрсұлу

Сабақтың  тақырыбы: М.Төрежанов    Еркіннің  еңбегі
Сілтеме Оқулық, күнтізбелік — тақырыптық  жоспар, Google
Мақсаты Білімділік Дамытушылық Тәрбиелік
М.Төрежановтың “ Еркіннің еңбегі”  әңгімесін түсіндіру, талдау, мәтіндегі  өзекті  ойды  ашу, жаздағы  еңбек түрлеріне  тоқталу. Оқушылардың  танымдық, шығармашылық  қабілетін  дамыту ,өзбетімен  жұмыстануына  жағдай туғызу, әңгімені  жүйелі  баяндау.Тұлғаның  өзін – өзі  көрсете білуі  мен дамуы, өмірде  қажетті  мақсаттарға  жету  үшін  біліктер  мен  дағдыларды дамыту. Үлкенді  сыйлауға, құрметтеуге, көмектесуге, бірін – бірі  тыңдауға  тәрбиелеу.
Негізгі  идея Еңбектің  наны тәтті
Күтілетін  нәтиже Топпен  жұмыс  жүргізеді, қосымша  мәліметтер  жинайды,   мәтінмен  танысады.
 

 

Таным  деңгейлері

 

 

 

Белсенді  оқытудағы

мұғалімнің  іс – әрекеті

 

 

Оқушы  іс — әрекеті

 

Белсенді  оқытудағы қолданылатын  технологиялар, әдіс  тәсілдер

 

 

 

Ресурстар

 

 

 

Уақыт

 

Оқыту  кезеңдері Қызығушылықты  ояту
 

 

Білу

Оқушыларға  жағымды психологиялық  ахуал  қалыптастыру.

Оқулықтың 167- бетіңдегі  мақал – мәтелдерді буынға, сөзге,сөз  тіркестеріне бөліп,қағаз  қиындыларын оқушыларға тарату,қайталау  сұрақтарын  қою.

Ойсергек . Сәттілік  тілеу.

Қағаз  қиындыларынан  мақал — мәтелдер  құрайды, сол арқылы топқа  бөлінеді, сұрақтарға  жауап  береді.

Ойын.

Диалогтік  оқыту

Үлестірмелі  карточкалар  

5 мин

 

 

 

Түсіну

Мақал- мәтелдердің  мағынасын  аштырту.

М.Төрежановтың  өмірімен, “Еркіннің еңбегі” әңгімесімен  таныстыру, сөздік  жұмыс  жүргізу.

Мақал – мәтелдердің мағынасын  ашады, топпен  жұмыс  жүргізеді, автордың  өмірімен, шығармасымен  танысады, сөздік  жұмыс  жүргізеді.  

Сыни  тұрғыдан  ойлау.

Инсерт  әдісі.

Жиксо әдісі.

АКТ

Диологтік  оқыту

 

 

Мәнмәтін, шалғы, орақ.

 

 

 

10 мин

Оқыту  кезеңдері Мағынаны  ажырату кезеңі
 

Қолдану

Оқушыларды  сырттай  бақылау. Әр топ  берілген  тапсырмаларды  орындайды.  

Диологтік

А 3, фламастер,

карандаш

 

 

7 мин

  Сергіту АКТ 3 мин
 

 

 

 

 

Талдау

Оқулықпен  жұмыс

Оқулықтағы  мәтінді  тұтастай  оқыту, топтарға   тапсырмалар  беру.

I – топ. Еркіннің  атасының  шөп  шапқаны туралы  айтылған  тұсты  тауып  оқы.

II – топ. Еркіннің  шоп  шапқаны  әңгімеленген тұсты  тауып  оқы.

III – топ. Атасының  өмірден  түйген  сөздерін  тауып  оқы.

 

 

 

Мөтінді  тұтас  оқиды.

Берілген  тапсырмаларды  орындайды.

 

 

 

Диологтік  оқыту

 

 

 

Оқулық, А4, қаламсап.

 

 

 

7 мин

Оқыту  кезеңдері Ой – толғаныс  кезеңі
 

 

 

 

 

 

 

Жинақтау

Шығармашылық  тапсырма  беру

I – топ. 5 жол  өлең  құрастыру.

II – топ. Жазда  қандай  еңбек  түрлері   болады.

III – топ. «Еңбектің  наны  тәтті»  деген  нақыл  сөздің  мағынасын  қалай  түсінесіздер?

«Еркіннің  еңбегі» әңгімесі  бойынша  сахналық  көрініс  жасату.

Сызба  бойынша  тапсырма  беру.

 

 

 

 

Тапсырмаларды   орындайды.

Постер  қорғайды.

Сахналық  көрініс  жасайды.

Сызба  бойынша  сұрақтарға  жауап  береді.

 

 

 

 

 

 

Диологтік

Ойын

АКТ

 

 

 

 

 

 

А4, қаламсап, шалғы, орақ, май, нан, қымыз,орамал,кесе.

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

Бағалау Оқушылар бірін – бірі  бағалайды, мұғалім  формативті  бағалайды, кері  байланыс.

Үйге  тапсырма: Еңбек  туралы  мақал – мәтелдер  жаттау, мәтінді  түсініп  оқып  келу.

3 мин