МЕНІҢ СҮЙІКТІ ОЙЫНШЫҒЫМ

 

МЕНІҢ    СҮЙІКТІ    ОЙЫНШЫҒЫМ

Білім беру саласы:                    Қатынас.

Білім бөлімі:                               Тіл дамыту

Білімділігі:  Өздеріне ұнаған ойыншыққа зеріттеу жүргізіп ( түсі, көлемі, материалы, жасалуына қарай алуан  түрлі болатыны ) , әңгімелеп айтып беруге , ойыншықтардың жекеше , көпше атауларын айтуға  үйрету .

Дамытушылық :Балаларды сөзді анық айтып , дұрыс сөйлей білуге баулу , сөздік  қорларын  дамыту .

Тәрбиелік : Олармен қалай ойнау керектігін түсіндіріп , ұқыптылыққа , эстетикалық талғамдарын кеңейту , ойын барысында ойыншықтарға ұқыптылықпен , жанашырлықпен қарап әрекет етуге тәрбиелеу .

Әдіс тәсілі : ойын ,сұрақ – жауап , жұмбақ .

Пән аралық байланыс : Қоршаған орта , көркем әдебиет .

Көрнекіліктер : Ойыншықтардың суреттері , машина,доп,бүктеме, қуыршақ ,слайт.

Ұйымдастыру кезеңі

1 . Шаттық  шеңбері.

2 . Қонақтармен  амандасу.

3 . Көтеріңкі көңіл күй.

4 . Ертеңгілік жылы лебіздер

5 . Өткен іс – әрекетті еске түсіру

6 . Жаңа оқу іс – әректімен танысу

7.Жыл  мезгілдерін   сұрау.

8 . Сурет бойынша жұмыс

  1. Сұрақ — жауап
  2. Жұмбақтар

11 .  Дидактикалық ойын  « Жалғасын тап »

12 . Р . Тышқанбаевтың « Қуыршақ  » өлеңін оқып беру

  1. ойын : « Ғажайып қорапша! »
  2. Сергіту  жаттығуы  .

15 . Мазмұнды – рольді ойын : « Ойыншықтар дүкені »

16 . Шығармашылық жұмыс

17 . Қорытынды

18 . Қонақтармен қоштасу .

 

Балаларды  ұйымдастыру .

Тәрбиеші; Қайырлы таң балалар !

-Балалар , бүгін ерекше күн  .

-Балалар бүгін бізге қонақтар келіп отыр,қонақтармен амандасайық .

Балалар;        Үлкенгеде сіз,

Кішіге де сіз.

Үлкендерді  құрметтеп ,

Бас  иеміз  біз!

Тәрбиеші;  Балалар ,  қане ,  бәріміз шеңбер құрып, қол ұстасып тұрайықшы.

Балалар;   шаттық  шеңберге   тұрады .

Бәрі бірге қосылып айтады .

Шаттық     шеңбері;

Біз      ұқыпты     баламыз ,

Айтқан   тілді       аламыз.

Ойыншықтарды   жинаймыз,

Үлкендерді    сыйлаймыз.

Тәрбиеші;  —  Балалар   өткен   оқу  іс- әрекетті   еске түсірейікші   .

Өткен  оқу іс- әрекетте   біз   « Қысқы киімдер  »   тақырыбын   өткенбіз.

Қысқы  киімдерге   тоқталып   ,балалардан сұрау  .

Балалар  бүгінгі    жаңа  оқу іс- әрекетіміз  «Қатынас» білім  саласы ,  тіл

дамытудан  «Менің сүйікті  ойыншығым »  тақырыбын  өтеміз.

-Балалар қазір  қандай   мезгіл ?

Балалар;  көктем мезгілі.

Тәрбиеші ;    дұрыс  айтасыңдар !

-Көктем  мезгілінде   неше  ай  бар?

Балалар :  үш   ай  бар .  Наурыз  ,сәуір ,  мамыр .

Тәрбиеші  ; жарайсыңдар   балалар !

Сұрақ  —  жауап ;  Сүйікті  ойыншықтарың  бар  ма ?    

-Қандай   ойыншықтарың    бар ?                                                                   —Қандай   ойыншықты  жақсы   көресіңдер ?

— Ойыншықтарды  қалай   ұстау   керек?

Балалар;   жауап   береді.

Тәрбиеші ;    Балалар , мына үстел   үстінде  жатқан  заттар  не?

Балалар ;   Олар   —    ойыншықтар  .

Тәрбиеші ;  Ойыншықтармен    не    істейді?

Балалар ;    Ойыншықтармен  ойнайды .                                            

Тәрбиеші ;          Балалар қараңдаршы  біздің  тобымызда  ойыншықтар  өте  көп,олар   қандай  әсем , әдемі  ойыншықтар . Балалар  мынау  қандай ойыншық?                               

Балалар;  доп.                                                                                                                                                                                                                                Тәрбиеші;   доптың  пішіні  , түсі   қандай ?                  

Балалар ;  жауап  береді .                                                                                                        

Тәрбиеші ;  Доптың  қимылы қандай ?                                                                             —Қане бәріміз  допша  секірейікші ?                                                                           Кім доп туралы  тақпақ  біледі ?                                                                                                                                                                                   Балалар;  Топ –топ добым  домалақ ,

Қайда  кеттің   домалап .

Бір ,екі  деп екі  ұрдым ,                                                                                  Шатырға  сен  секірдің .

Тәрбиеші;   Қыз  балалар  көбіне қандай  ойыншықпен  ойнайды ?

Балалар ;    қуыршақпен .

Тәрбиеші ;    -Дұрыс    айтасыңдар .   Қуыршақпен . Балалар қуыршақтың   әдемі   шашы  ,   әдемі   көйлегі   бар  екен .  Қуыршақтың   көйлегінің     түсі   қандай ?

-Кім  қуыршақты  қалай  ұйықтататынын    көрсетеді ?

-Ал , ұлдар көбінесе  қандай ойыншықпен   ойнайды ?

Балалар ;   машинамен  ойнайды .

Тәрбиеші ;   Ал,  машинаның   түсі   қандай?

-Кім   машина   туралы  тақпақ  біледі ?

Балалар ;        Үлкенмін  ғой  міне  мен ,

Ойыншықтарды  жинаймын  .

Машинаға  мінер  ем  ,

Кабинаға     сыймаймын .

Тәрбиеші ;   Балалар  ойыншықтар  жасалуына  байланысты  бірнеше  түрге   бөлінеді .

  1. Матадан жасалған .
  2. Пластмассадан .
  3. Резинадан жасалған ойыншықтар . Сипаттама  беру .

ЖҰМБАҚТАР  ШЕШУ ;

  1. Аяғы бар ,  жүрмейді ,

Аузы   бар  ,  күлмейді .

Айнымайды  бөпемнен ,

Тек   сөйлеуді   білмейді  .            ( қуыршақ   )

  1. Суға салсаң    батпайды ,

Түскен   жерге  жатпайды .            (   доп   )

 

Дидактикалық    ойын  ;   «  Жалғасын  тап  » .   

Ойын шарты  ;   Бастаушы  бала  сөйлемді  бастап  береді,  балалараяқтайды .

-Менің    ойыншығым    …………. / әдемі  /.

-Мен      қуыршақпен  ……………./  ойнаймын/ .

-Допты   жоғары     ……………….. / лақтырдым / .

Р . Тышқанбаевтың  «Қуыршақ »   өлеңін    оқып    беру .

Сөйлемейсің    сен  неге ,

Тілің   жоқ   па  ,  қуыршақ ?

Жуынбайсың    сен   неге ,

Кірің   жоқ  па  , қуыршақ ?

Аяғың   бар  ,  сен неге ,

Жүре  алмайсың ,  қуыршақ ?

Жұмсағанда  сен неге ,

Тіл  алмайсың ,  қуыршақ?

Біз  күлгенде  күлмейсің ,

Аңқаусың  ба ,  қуыршақ  ?

Бізбен  бірге  жүрмейсің,

Жалқаусың  ба  ,қуыршақ  ?

Сергіту   сәті ;

Ұзын құлақ  сұр қоян  ,

Естіп  қалып  сыбдырды .

Ойлы – қырлы жерлермен ,

Ытқып –ытқып жүгірді .

Қарап еді артына,

Қиығын сап көзінің.

Келе жатқан  томпаңдап ,

Көжегі екен өзінің  .

Ойын ;  « Ғажайып  қорапша ».  ( ішінде асық)

Ойын  шарты ;  көздеріңді   жұмып  қоржыннан  кез  -келген  ойыншықты  аласыңдар .  Алған  ойыншықтарыңның  атын ,  түсін , қатты , жұмсақ  екенін айтып , жақсы мейірімді  тілек  білдіресің . Мысалы ;  мен асықты алдым, асық ойыны ұлттық ойын, асықтың түсі – қызыл, қатты және асықпен қалай ойнау керек екенін көрсеттім.

Мазмұнды  —  рольді    ойын  ;   «  Ойыншықтар   дүкені  ».

Мақсаты ;   Сөйлемді  толық  құрауға  үйрету  , ойлау  қабілеттерін  дамыту .

Мамандыққа  баулу ,  яғни  дүкенші  болуға  ынталандыру  және  сыпайы  сөйлеуге  үйрету .

Ойын  шарты ;  1- бала –сатушы ,  2-бала – кассир ,  3-бала –тексеріп  , қарап алушы . Дүкенге барғанда тәртіп сақтауымыз  керек . «  рахмет  ! »  ,   « қош  келдіңіз !  »деген  сөздерді пайдалану (  2 – 3 рет балалардың   орындарын   ауыстырып  ойнату ).

Шығармашылық  жұмыс.       

               

Қорытындылау .

Күтілетін  нәтиже ;

Біледі;  ойыншықтардың   түрлерін   ,  түсін  ,     пішінін   білу .

Игереді;   Толық  сөйлем  құрау .

Меңгереді ;  Ойыншықтарға  жанашырлықпен қарап , достарымен бөлісіп ойнау .