«Екі сараң қонжық»

169
 

Іс- әрекет кезендері

 

Тәрбиешінің іс- әрекеті

 

Балалардың іс-әрекеті

 

 

 

 

Мотивациялық қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

— Балалар ең алдымен тәрбиеші қонақтармен амандасып алайық!

 

 

 

Балалар қонақтармен амандасады

 

 

 

Ұйымдастырушылық

ізденістік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғажайып түс көрдім.
Таң ата мен бүгін,
Ертегі әлемінің, қызығында жүрдім.
Нұрына шомылдым бүгін,
Жұлдыз айы көркем,
Әдемі еді неткен, құстар сөйлейді,
Бұлттары билейді…

—          Балалар өлең не туралы айтылған?

Дұрыс, бүгін біз ертегі әлеміне саяхат жасаймыз, бізді әрқашан алыс жолдарға жетелейді. Есімізге түсірейікші ертегі қалай басталады?

Дұры айтасыңдар

Бар екен де, жоқ екен,
Ерте ерте ертеде
Ешкілері бөрте екен,
Қырғауылы қызыл екен,
Құйрықтары ұзын екен…

(Иллюстрация, суреттер көрсету, қандай ертегілер екенін еске түсіру.)

 

2. «Ертегілер еліне саяхат» слайд бойынша
1) М.Әлімбаев «Жұмыстың бәрі жақсы»

2) «Екі жалқау қонжық» венгер халық ертегісі

3) «Құлыншақ» М.Жамабалинов

4) К.Нүсіпов «Суретші қыс» өлеңін жаттау.

5) «Айлакер түлкі» (орыс халық ертегісі)

6) М.Әлімбаев «Өкпелеме»

Сол кезде залға құлыншақ кіріп келеді.

 

—          Сәлеметсіздер ме балалар, бұл жер ертегілер еліне саяхат дейдіғо, солай ма балалар?

 

—          Ендеше менің сендерге берер тапсырмам бар, орындайсындарма?

—          Ендеше маған екі сараң қонжық туралы айтып беріңдер

—          Ал балалар бізге құлыншақ « Екі сараң қонжық» туралы айтып берсін дейді ендеше екі қонжықты, анасын, түлкіні шақырамыз.

Құлыншақ:

—          Балалар, қандай жақсы ертегі, маған ұнады, тек қана түлкінің айлакерлілігі болмаса, өзім сол ірімшікті қонжықтарға тең етіп бөлер едім, жарайды ендеше сау болыңдар.

—          Ал балалар бәріміз орнымыздан тұрып сергіп алайық:

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Он саусақтың саласындай,

Өсемiз бiз күлiп-ойнап,

Бiр адамның баласындай.

—          Жарайды, балалар менің сендерге қояр сұрақтарым бар, қане сұрақтарыма жауап беріңдер! Слайд бойынша

Бұл қандай жануар?

Түсі қандай?

Қайда өмір сүреді?

Ал бұл қандай жануар?

Түсі қандай?

Бұл қайда өмір сүреді?

Ал солтүстік полюс дегеніміз не балалар?

 

 

 

 

 

 

 

 

Өлең түс туралы, ертегі туралы айтылған

 

—          Ерте ерте ертеде,

Ешкі жүні бөртеде

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—          Иә, солай

 

 

 

—          Иә

 

 

Балалар ертегі қойылымын қояды

 

 

 

 

 

—          Сау болыңыз!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—          Аю

—          Қоңыр

—          Орманда

—          Аю

—          Ақ

—          солтүстік полюсте

с.п бұнда жаз болмайтын жер, мұнда тек қана мұз және қар болады, және өте суық болады

 

 

 

 

Рефлексиялық түзетушілік

Қорытынды

—          Жарайсыңдар, балалар біз бүгін қандай ертегіні еске түсірдік

—          Сендер екі қонжық орнында болсаңдар не істер едіңдер?

—          Жарайсыңдар балалар, ешқашанда бір- бірінді ренжітпей бірге жүріңдер, осымен біздің ертегіде аяқталды, тәрбиеші қонақтарға не айтамыз?

 

 

—           Екі сараң қонжық туралы

 

 

—          ірімшікті бөлісіп жер едік

 

—          Ал мен болсам ірімшікті алып анама беріп үшеуіміз жер едік

 

—          Сау болыңыз!

 

Күтілетін нәтиже:
Балалардың ынталарын мен қызығушылықтырын қалыптастыру,   танымдық-шығармашылық белсенділігіне әсер ету арқылы әр бала танып-білуге және шығармашылыққа қажетті затты санасына жеткізу. Өз беттерімен үйлестіруге, еске сақтауға, қимыл қозғалыстарды бейнелеуге үйрену.

Білу тиіс:

Пікір айтып салыстыру, өздерінің жұмыстарына баға бере алуды, жан- жануарларды білуі тиіс.

 

 

 

 

Ұйымдастырылған оқу  іс- әрекетінің технологиялық картасы

 

 

Шапхатова Салтанат

«Толағай» тобы

Күні:  16.04.2013

Білім беру салалары:  Қатынас

Бөлімдері:  Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Екі сараң қонжық»

Мақсаты:

Білімділігі: Балаларды ертегілер мазмұнымен дағдыларын одан әрі жетілдіру , жеке тұлғаның рухани мәдениетін қалыптастыру, балалардың бейнелеу қабілетін шыңдау.

Дамытушылығы: Ертегілер әлемі туралы танымын одан әрі кеңейту. іздену, зерттеу қабілеттерін дамыту.Ертегі мазмұнын еске түсіру нәтижесінде балалардың қызығушылығын қайта ояту, олардың бойында шығармашылық ізденіс қалыптастыру, көркемдік талғамын, шығармашылық қиялын, ойлау кеңістігін дамыту.

 Тәрбиелігі: Ертегілердің негізгі идеясы мен тәрбиелік мәніне арқау болған  қасиеттерін сіңіру.

Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті, топпен жұмыс, түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау, сұрақ- жауап, көрсету,модульдік.