Технологиялық карта Тақырыбы: «Көңілді ойындар»

 

 

Технологиялық карта

Тақырыбы: «Көңілді ойындар»

Білім беру саласы: Таным

Ұйымдастырылған оқу әрекеті: Сенсорика

Мақсаты: Зат құралдарын қолдануға үйретуді жалғастыру, аулағышты су құйылған ыдыстан қалқып жүрген ойыншықтарды аулауға пайдалануды үйрету. Ұйымшылдыққа, достыққа тәрбиелеу. Ұсақ қол маторикасын дамыту.

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, сұрақ-жауап, түсіндіру.

 

 

Қызмет кезендері

 

Педагогтің басқару

іс-қимылдары

 

Балалар қызметі

 

 

  1 кезең

уәждік-түрткі болу

Қимыл-қозғалыс жаттығуы….

«Ғажайып  қорапша» … Балаларға арналған қызықты тапсырма.

 

Балалар тәрбиешіге қарап қимыл-қозғалыс жаттығуын орындайды. Қорапшаға назар аударады.

 

 

 

 

 

2 кезең

проблемалық- ізденістік

Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:

Балалар бүгін біздер мына суреттегі балалар секілді көңілді ойын ойнағыларың келеме олай болса ойынымызға кірісейік.

1-ші тапсырма

Кірпілердің жоғалтқан инелерін тауып беруге көмектесу

Кірпілерді көлеміне қарай орналастыру.

2-ші тапсырма

Адасқан қояндарды түстеріне қарай өз үйлерін тауып беруге көмектесу

3-ші тапсырма

Түстеріне қарай қасықпен моншақтарды ыдыстарға салу

4-ші тапсырма

Суда жүзіп жүрген үйректерді аулау

(ластанған судан құтқару)

5-ші тапсырма

Аюға өз жемістерін тауып беруге көмектесу. (Ғажайып төсеніш)

6-шы тапсырма

«Ақылды кітап» тапсырмасы.

 

Балалар тәрбиеші көрсеткен тапсырмаларды орындайды.

 

 

Тапсырманы орындауға қызығушылықтары арта түседі.

 

 

Тапсырманы бірлесе отырып орындайды.

 

 

 

Суретке қарап жұмыстанады.

 

Түстеріне қарап заттарды топтастыруға үйренеді.

 

        3 кезең

рефлексті-        түзетімдеуші

 

 

Балалар қызметінің нәтижелерін талдау

Ұ. о. іс – әрекетіне жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.

Көңіл-күй белгілеріне өздерінің алған әсерлерін білдіру үшін адемі гүлдерді орналастырады.

 

 

Өз жұмыстарына риза болады.

 

 

Күтілетін нәтиже: Адамгершілік, ұжымшылдық қасиеттерді бойына сіңіреді.

Нені біледі: Балалар заттарды түстеріне қарай топтастыруды біледі.

Меңгеруі: Сенсорлық қасиеттерді ажыратуды меңгереді.