Есептік және реттік сан есім.

 

Сабақтың  тақырыбы: Есептік  және  реттік  сан  есім.

Сабақтың  мақсаты:  Оқушыларды  есептік  және  реттік  сан  есімдермен таныстыра  отырып, алған  білімдерін  пысықтау.

Шығармашылық  қасиеттерін  дамытып,  ой – өрістерін жетілдіру.

Сабақтың  әдісі: түсіндіру, танымдық  ойындар.

 

Күтілетін  нәтиже

 

Әр  оқушы  өздігінен                                            Оқушылар бір-бірінен

жұмыс істеуге  дағдыланады                                            қалмауға

тырысады

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушының  жеке  қабілеті                     Әр  оқушы  өз  деңгейін

анықталады                                                      бағалайды

 

Сабақтың  барысы:

І. Ұйымдастыру  бөлімі.

Оқушылармен  амандасып,  оқу  құралдарын  реттеп, сабаққа  даярлау.

  • Балалар біз  бүгінгі  қазақ  тілі  сабағында  біліміміздің  артып, сөз байлығымыздың  молайғанын  көрсету  үшін «Білім  шыңына жет» ойынын  ойнаймыз.

І. Ой  ашу.

Өтілген  материалдарды  пысықтау. Ұяшықтан сандар таңдау  арқылы сұрақтарға  жауап  беру.

 

12
34
56
  1. Сөз таптарын ата.
  2. Етістік дегеніміз не? (ереже, мысал)
  3. Зат есім дегеніміз не? (ереже, мысал)
  4. Сын есім дегеніміз не?(ереже, мысал)
  5. Етістіктің шақтарын ата.

(ереже, мысал)

  1. Сан есім дегеніміз не? (ереже, мысал)

 

 

 

 

 

 

ІІ. Жаңа сабақ.                               

 

                                                

 

 

 

 

 

  Есептік  сан  есім                                      Реттік сан  есім

                (қанша ,  неше )                                                (нешінші)

Көрнекіліктер  арқылы мысал келтіріп, келтірілген  мысалдарды  қолдана отырып, ереже  шығару.

Балалар  бүгінгі  сабағымызды  шыңдау  мақсатында «Білім шыңына жет»   ойыны  арқылы саяхатқа  шығамыз. Олай  болса  саяхатымызды «Сан есім аялдамасынан »  бастайық.

  1. Сан есім.

Сан есім дегеніміз не? (ереже)

  1. Жаттығу жұмысы. Есептік  сан  есімді  реттік  сан  есімге  айналдырып жазу.
  2. «Сәйкестендір»
  3. Жаттығу жұмысы.
  4. Есептік және реттік  сан  есімдерді  сәйкестендіру.

Жеті                                         кезең

Он екі                                      жыл

Үшінші                                   қабат

Бір                                           ай

Төртінші                                апта

Тоғыз                                      күн

  1. «Кім жылдам?»
  2. Жаттығу жұмысы
  3. Ой сергіту жаттығулары
  4. «Сыңар, жалқы , жалғыз», «Қос, жұп, қосарланып» қай сан есімдермен синонимдес? (1,2)
  5. Бес әріппен жазылып, бір цифрмен таңбаланатын қандай сан есім? (8,9)
  6. Әрі зат есім, әрі етістік мағынасында қолданылатын сан есім . (100) Суға жүз, жүзі жылы.
  7. «Тапқырлар»
  8. Қазақ тілі оқулығы.
  9. Жаттығу жұмысы
  10. Әдістемелік нұсқау
  11. «Адасқан сандар» ойыны. Қандай сандар
  12. Журналдар.

жасырылғанын табу.

  1. «Мергендер»
  2. Жаттығу жұмысы
  3. Көп нүктенің орнына  тиісті  сан  есімдерді  қою.
  4. Жігіттің құны — ………….  жылқы.

Ары — …………   жылқы.

  1. ……………… ала болса, ауыздағы  кетеді,

 ………………. түгел болса, төбедегі келеді.

  1. Білгенің — ………………………………………….. ,

Білмегенің — ………………………………….. .

 

  1. «Нәтиже» Тест тапсырмалары.

 ІІІ. Жаңа сабақты қорытындылау.

 ІV. Бағалау.

  1. Үйге тапсырма: ереже  жаттау.