Санды бірнеше есе арттыру және кеміту

713

А.Меңдалыұлы атындағы орта мектептің мемлекеттік мекемесі бастауыш сынып мұғалімі Анесова Светлананың 3«Б» сыныбына арналған математика  пәнінен қысқа мерзімді жоспары

 

3 Апта Күн 30.10.14ж Сабақ —
Сабақтың тақырыбы: Санды бірнеше есе  арттыру және кеміту
Ресурстар: АКТ,суреттер,сөзжұмбақ,оқулық,карточкалар,маркер, стикерлер,бағалау бетшесі
Міндеті: ·         Санды арттыру,есе арттыру және кеміту,есе кемету туралы түсінік қалыптастыру

·          Есеп шығару дағдыларын арттыру

·           Бір-біріне деген сыйластық қарым-қатынасын қалыптастыруға жұмыстану.

Мақсаты: Санды арттыру,кеміту және есе арттыру ,есе кеміту туралы білімдерін арттыру
Тапсырмалар 1-тапсырма. Миға шабуыл. Әр топ сұрақтарға жауап  бере отырып,жаңа тақырыпты ашады (ережені оқушылардың өздері шығаруына бағыт беру)

5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

 

2-тапсырма. «Ойлан,жұптас,талқыла» №2 Жаңа тақырып қаншалықты  түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу.

 

№3 Өз бетімен жұмыс( бір –бірін тексеру )

 

6-модуль. Жас ерекшелік модулі

 

 

Сергіту сәті.  Қарлығаш, Сөзжұмбақ шешу       АКТ        3- тапсырма.

№6,7,8,9 топтық жұмыс

№11 «Ыстық орындық»

2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

 

 

 

Оқу нәтижесі: Сабақ аяғында оқушылар:

— Сипаттама бере біледі.

— Санды бірнеше есе арттырып және кемітіп біледі

— Берілген тапсырмаларға қорытынды жасап, өз ойын дәлелдей алады.

Түйінді сөздер: Есе арттыру, кеміту ұғымын меңгереді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың этаптары: Мұғалім мен оқушының іс-әрекеті Модульдер мен уақыт
Ұйымдастыру

Сыныппен байланыс орнату

 

 

 

 

 

 

Өткен сабақты еске түсіру

 

Топқа бөлу

Сыныптың білім деңгейін анықтау

 

 

Жаңа сабақ  тақырыбына байланысты сұрақтар:

1.Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

-Сергіту жаттығулары:

-Көңіл күйлеріңіз қалай?

 

Үй тапсырмасын сұрау:

-Көбейту кестесін еске түсіру

Әр оқушыдан көбейту кестесін сұрау

— Ауызша математикалық диктант жүргізу

-5*4 көбейтіндісі

-4*3 тің көбейтіндісі

Компаненттерін еске түсіру

 

Оқушылар көбейту кестесі  бойынша 4 топқа бөлінеді

Сынып ережесін шығару.

-Мұғалімді тыңдау

-Бірін- бірі тыңдай білу,

-Уақытқа бағыну

-Қысқа-нұсқа сөйлеу

-Марапаттау

 

 

Мұғалім:

-Үштен бір бөлікті қалай табамыз?

-24 тің 3 тен бір бөлігі неше?

-28 дің 7 ден бір бөлігі неше ?

-Жалпы бөлік дегеніміз не№

Оқушы: Пікірін тыңдау

 

2-минут.1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

 

 

 

 

 

минут. 1-модуль.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Диалог

 

 

 

 

 

5–минут. 1-модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Топқа бөлу

 

 

 

2-минут.1-модуль. Сыни тұрғыдан ойлау ға үйрету

СТО,жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту

 

 

Сабаққа кіріспе

Сабақ әрекетін

қызықтыру. Білу

 

 

 

Сабақ мақсатын анықтау.

Логикалық ойлауға жетелеу

 

 

 

Оқулықпен

жұмыс

 

Түсіндірме /оқушылардың түсініктерін байқау мақсатында/

Тұсаукесер

-1 топ  Санды  2-ге арттыру дегенді қалай түсінесің?

2-топ Санды 2 есе арттыру дегенді қалай түсінесің?

3- топ Санды 2 –ге кеміт дегенді қалай түсінесің?

4- топқа Санды 2 есе кеміт дегенді қалай түсінесің?

Оқушылар өз ойларын постер қорғау арқылы ереже құрастырады.

-Олай болса бүгінгі біздің өтетін тақырыбымыз қандай тақырыпта болады деп ойлайсыздар?

Оқушы: Санды арттыру ,кеміту,есе арттыру,есе кеміту

Үйрену мақсаты мен табыс критерийін анықтау

Мұғалім мен оқушылар  бірге сабақ мақсаты мен критерийлерін құрады.

Есептің шартын құрып білуміз керек

-Тиісті амал таңбаларын қоя білуміз керек

-Топта белсенді жұмыс жасауы

-Сұрақтарға қысқа нұсқа жауап беруі

 

Жаңа тақырыппен танысу

 

 

Мұғалім:

-Сонымен бірнеше есе   арттыру дегеніміз не? (*)

-Сонымен бірнеше есе кеміту дегеніміз не?  (/)

Оқушы: Өз ойларын айтып жауап береді

 

5-минут. АКТ   модулі.

Интерактивті тақта

5-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

2 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 минут. 1- модуль. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Диалог.

(топтық әңгіме)

 

 

 

Сабақ мақсатының жүзеге асуы

Түсіну кезеңі

 

Талдау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сергіту

Жинақтау

 

Қиындықтар мен түсінбеушіліктер

Формативті бағалау:

 №2 Жаңа тақырып қаншалықты  түсінгендігін топтық жұмыс арқылы дәлелдеу

№3 Өз бетімен жұмыс бір-бірін тексереді

 

 

 

Топтық жұмыс: 1-топқа №6

2 топқа №7,  3- топқа №8     4 топқа №9

Ш: 10*3=30

Ж : Қойдың массасы 30 кг

 

Ш: (4*9):6=6

Ж Болатта 6 кеспекшеден болды.

 

Ш: 18+(7*5)=53

Ж 53 сөз

 

Оқушылар мұғаліммен бірге сергиді. Сөзжұмбақ

«Ыстық орындық» стратегиясы №11

Шығармашылық тапсырма:

 

 

Түзету жұмыстары,сұрақтар

 

Бағалау бетшесі арқылы топтағы оқушыларды бақылаушы бағалайды

5-минут. 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту.

 

 

 

 

5-минут. 2-модуль.Сыни тұрғыдан ойлау модулі.

 

2-минут. 6-модуль Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу.

 

 

 

5-минут. 5- модуль.Талантты және дарынды балаларды оқыту

 

 

 

 

 

1минут.3- модуль. Оқыту үшін бағалау модулі.

Рефлексия Білемін?  Білдім   Білгім келеді? 2 –минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.
Келесі тапсырма №4-5 1 –минут. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.Қалай оқытуды үйрету.