Менің киімдерім

121

 

Сабақтың тақырыбы: Менің киімдерім

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Жаңа тақырып бойынша сөйлесу әрекетіне жетелеу, бағыт-бағдар

беру

Дамытушылық: Оқушыларды сауатты оқу, жазу дағдыларын қалыптастыру,

өз бетімен жұмыс істеу, ойлау қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды тазалыққа, әдептілікке тәрбиелеу.

 

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, әңгімелесу, ойын элементтері.

Сабақтың көрнекілігі: суреттер

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

А) Амандасу.

— Оқушылар, біздің бүгінгі сабағымыз жай сабақ емес, ерекше сабақ. Бізге бүгін қонақтар келіп отыр. Олай болса, кісілерге сәлем берейік.

Үлкенге де сіз

Кішіге де сіз

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен біз

ә) Сыныпты түгендеу.

Б) Мұғалім сөзі: — Біз бүгінгі сабақта сұрақтарға жауап береміз, әңгімелейміз, грамматикалық тақырыптарды қайталаймыз, жаттығуларды орындаймыз.

 

ІІ. Тіл дамыту.

  • Оқушылар, қазір жылдың қай мезгілі?
  • Көктем айлары қандай?
  • Көктемде қандай өзгерістер болады?
  • Көктемде қандай мерекелер болады?
  • Көктемнің бірінші айы қандай ай?
  • Көктем саған ұнай ма?

ІІІ. Өткен тақырыпты қайталау. Кластер толтыру.

 

Оқу құралдары

 

Сұрақ: Не? Не үшін керек?

 

ІҮ. Үй жұмысын тексеру.

1 қатар                                      2 қатар                                  3 қатар

Дүкен туралы                        Дүкен туралы                         Тақпақ

әңгіме                                        диалог

Ү. Жаңа сабақ

  1. — Сонымен, біз өткен тақырыпта «Дүкенде» деген тақырыпты өттік. Дүкенде не сатылады?

— Тағы не сатылады?

— Егер, сен киімді дүкеннен өзіңе сатып алсаң, ол кімнің киімі болады?

— Сонымен, біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз «Менің киімдерім» деп аталады. Ендеше, дәптерлеріңді ашып бүгінгі күнді жазыңдар.

(Дәптерге күнді жаздыру)

  • Киімдерді есімізге түсірейік. (Суретпен жұмыс)

 

«Неге жатады?» ойыны.

«Не артық?» ойыны.

Етік Шалбар
Қалам Күрте

 

туфли Жейде
     Тон Көйлек
  1. Сөздікпен жұмыс. Жаңа сөздерді еңгізу.

 

б а ж А
т ө з е

 

ұ н т а л
ш с ж б у

Күн

Ит

Ки

 

Таза ұстау— содержать в чистоте

Ки  (повелительная форма) –одень

Жуамын – мою, стираю

Тазалаймын – чищу

Ілемін – вешаю

  1. Тапсырмалар орындау.

1-тапсырма. Мәтінді оқы, сөйлеп үйрен. Мәтінді мұғалім мәнерлеп оқиды, сосын оқушылар кезекпен мәнерлеп оқиды.  Аударады, сұрақтарға жауап береді.

— Бұл не?

— Киім шкафыңда не бар?

— Қандай киімдер бар?

— Сен киімдеріңді қалай ұстайсың?

— Енді, балалар, мәтіннен тәуелдеулі сөздерді табайық. Тақтаға жазайық.

(Шкафым, киімдерім,етіктерім, туфлилерім)

 

Сергіту сәті: Қолды белге қояйық

Басты солға бұрайық

Басты оңға бұрайық

Бір отырып, бір тұрып

Біз дем алып алайық.

2-тапсырма. Сөйлеп үйрен.  Мен, сен есімдіктерін тақтаға ілемін. Оларға сәйкес жалғаулы сөздерді тапқызып, тұсына ілгіземін.

Мен                    Сен

 

Киемін,   киесің, жуамын, жуасың, тазалаймын, тазалайсың, ілемін, ілесің.

Сөйлемдер құрату.

 

Мұғалім: Адам киімдерін таза ұстауы керек. Кірлесе жуып, костюмін ілгішке іліп,етікті шөткілеп тұру керек. (Сурет арқылы түсіндіру)

 

«Керекті сөзді тауып айт» ойыны.

Киім- шалбар

Аяқ-киім – туфли

Жеміс – банан

Көкөністер – картоп

Бас киім – құлақшын

Киім – күрте

 

4-тапсырма. Сөйлеп үйрен. Оқып аударту.

5-тапсырма. 2 конвертке керекті сөздерді салдырамын. Сосын сол шыққан сөз тіркестерден сөйлем құрату.

Менің
Сенің

 

 

 

 

 

Керекті сөздер: кітабым, компьютерім, сағатың, етігің, киімім, сызғышың, добың, дәптерім, қаламым, телефоным.

 

ҮІ. Сабақты қорытындылау. Не білдік?

ҮІІ. Үйге тапсырма.

ҮІІІ. Бағалау.